NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @anneliesje: vervelend dat de echo nu pijnlijk was!
    sterkte maar weer vandaag.
    ik ben deze cyclus ook weer begonnen met ovulatie testen en ik test spierwit en toen liepen de testen in 2 dagen op tot een knaller.
    @longziekte: fijn dat ze er nu niet zo veel last van lijkt te hebben. Hopelijk blijft dit zo!

2. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    #142 Kyra77, 9 sep 2015
    Laatst bewerkt: 9 sep 2015
    Tesss en J010: hoe is het bij jullie?
    edit: ik heb even terug gelezen: zal de NODlijst voor je aanpassen Tesss!
    En J010: GEFELICITEERD!! Zie aan je banner dat je zwanger bent! Super! Hoe voel jij je? Ik hoop dat je het friemeltje netjes blijft zitten!

3. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    NOD lijst september 2015 6+

1 t/m 7 september: (3)

8 t/m 15 september: (1)
    12 september, Clarajilla, 23 jaar, 1ste kindje, ronde 10

16 t/m 23 september: (4)
    17 september, Ladylola, 31 jaar, 2de kindje, 13de ronde.
    18 september, voetstap, 2de kindje, 35 jaar
    18 september, Kyra 77, 38 jaar, 2de kindje, ronde 9
    20 september, Hanna83, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 17 (bbz ronde 8)
    22 september, annneliesje, 32 jaar, 2de kindje, ronde 16 (bbz nov 2014)

24 t/m 30 september: (0)
    28 september: Tessss, 35 jaar, 1ste kindje ronde 16

1 t/m 7 oktober: (1)
    2 oktober, Lace, 28 jaar (29 sept jarig!), 1e kindje, ronde 8

Datumloos: (2)
    Dubbeltje, 1ste kindje, ronde 8 (mk ronde 3)
    Roosje35, 1ste kindje, ronde 20 (mk ronde 9)
    j010, 30 jaar, 1ste kindje ronde 11

Buiten de lijst: (0)

Totaal: 11

Zwanger (2), Ongesteld (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)

4. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0

8 t/m 15 september: (2)
    13 september, wens86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 7 van mmm

Totaal: 12

Zwanger (2), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

5. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Ik kom hier ook gezellig mee kletsen ik zit in de 7e ronde van de mmm maar we zijn al 2 jaar bezig dus zit nu in ronde 16 alles bij elkaar vanaf de start
    Deze ronde ervaar ik heel anders dan ik ooit heb gehad voor mijn ongi normaal krijg ik vanaf 1,5 week voor mijn nod last van vreetbuien en nu eet ik vrij weinig en drink meer dan normaal en moet vaak plassen ook heb ik een bijzondere droom gehad vannacht
    Droomde dat ik een positieve test had en het volgende moment hield ik mijn dochtertje vast in mijn armen en weer het volgende moment liep ze voor het eerst en vertelde ik dat heel enthousiast aan mijn man (in mijn droom) en toen werd ik wakker tussen 2 en half 3 moest naar de wc normaal val ik dan vrij snel weer in slaap maar was klaarwakker en om 3u maar uit bed gegaan zodat mijn man geen last van me zou hebben die had zijn slaap hard nodig heeft vandaag weer vroege dienst de droom was geen verhaallijn maar meer flitsen hoop wel dat ik dit in een nabije toekomst echt mag meemaken baalde heel erg dat ik wakker werd had nog wel even verder willen dromen was heerlijk

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oooh wensssss dat is een goed teken. Niet om je gek te maken, maar dat had ik ook bij me 2de zwangerschap. Wil je geen hoop geven, maar wel spannend. Heb je een behandeling gehad?

7. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Oooh echt? Lees t wel meer inderdaad dat vrouwen die zwanger zijn zulke dromen krijgen voor hun nod/test, hoop t echt dat t zo is na 2 jaar zou dat toch heel fijn zijn.
    Ja ik ben in januari dit jaar begonnen met clomid50 en ben geloof voor nog een keer 6 maanden clomid50 als deze ronde weer niet lukt en jij?

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou ik wil je echt niet gek maken hoor, want ik dacht bij de tweede dat ik ook steeds ongesteld ging worden. Maar pas na me positieve testen dacht ik vandaar die dromen en steeds moeten plassen. Bij de eerste had ik niks. Ik was totaal niet met me cyclus bezig, omdat we net waren gestart in de mmm. Op de dag dat ik testte was ik denk 13dpo en dacht huh ik voel me zo euforisch en totaal niet knorrig. Dus bij beiden anders.

Ik zit niet in de MMM. Heb bij beide zwangerschappen het geluk gehad dat ik net een afspraak had gehad of gemaakt erna zwanger was, zo bizar was dat. Alleen de 2de werd een miskraam. Ik ben niet verder gegaan met de mmm, omdat ik al gelukkig ben dat ik dus wel zwanger kan raken, maar helaas niet zo snel. Ze zullen je niet zo snel helpen dan. Maar ik wacht deze ronde en volgende ronde nog af en dan ga ik wel weer mekkeren voor een nieuwe verwijzing.

9. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Durf er ook bijna niet op te hopen de hoop die ik heb dat ik zwanger ben is minimaal maar dit ook om mezelf te beschermen heb 2 jaar lang elke keer lopen denken zou t nu dan toch? En elke keer die klap gekregen als ik toch weer ongi werd.
    Dus hou me nu wat dat betreft een beetje op de oppervlakte

Ohh jeetje dat is heftig!! Je gunt geen enkele vrouw een miskraam dat is zo erg.
    Hoop voor je dat het snel raak is bij je en je na 9 maanden jullie kleine wondertje in jullie armen mogen houden!
    Las in je handtekening ook iets over je andere kindje? Iets met een gat in de longen als ik het goed heb onthouden?
    (ben zo vergeetachtig de laatste dagen vb was gister de boodschappen aan het doen doen wij online bij de AH zodat mijn man niet alles hoeft te sjouwen alleen omdat ik dit lichamelijk niet mag en liep even naar de keuken om te kijken of ik iets vergat en zag iets loop terug naar de woonkamer en bam ben t vergeten loop weer terug en nog een keer en toen bleef t eindelijk net lang genoeg hangen pffff)
    Maar dat zal ook niet makkelijk zijn las dat het zeldzaam is?

Hoop voor je dat het weer niet nodig zal zijn en je spontaan zwanger raakt:)

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    hahaha nu al vergeetachtig. Bij mij is mijn geheugen na mijn 1ste het nooit meer zoals vanouds hersteld.
    Ik snap wel dat jij jezelf beschermd hoor. Dat is heel normaal. Deed ik ook. Je weet toch dat het vaker niet zo is. Maar ik ga voor je duimen!

Ja mijn 1ste had niet zoveel geluk en heeft keihard moeten knokken voor der leven. We hebben veel geluk gehad en gaat nu gewoon zoals normaal. Ze had een gat in der middenrif. Een vlies wat de borstorganen en de buikorganen van elkaar scheidt, was bij haar niet dichtgegroeid. En dat heeft veel consequenties voor de organen, maar vooral de longen. Van de 60-70 c.h.d. kindjes per jaar overleefd 2/3de het niet en 1/3 heeft veel ontwikkeling, groei en-of eetproblemen.

11. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Ja best wel vergeet constant wat ik wou doen of pakken etc best vermoeiend dan sta ik even te piekeren of ik erop kan komen nou nee dus haha en dan loop ik terug en zit ik net en dan schiet het me weer te binnen en mag ik weer opstaan en hopen dat ik t niet weer vergeet wat me vaak wel gebeurd dan blijf ik 10 minuten heen en weer lopen omdat ik t elke keer vergeet

Jeetje wat heftig!! Zal ook wel zwaar zijn voor jullie heeft ze nu nog veel problemen of valt dat mee?

12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ wens ik vergeet ook van alles. Ben ik een verhaal aan het vertellen en dan vergeet ik gewoon wat ik zei en weet ik niet meer wat ik verder wilde zeggen. Eergisteren deur dichtgetrokken en toen er achter komen dat ik geen huissleutels en auto sleutel had. Gelukkig kon me vriend naar huis komen! Anders was ik te laat op mijn werk.

Ik weet niet hoeveel dpo ik nu ben het zou 12 of 9 of 5 kunnen zijn. Heb advies gevraagd bij het temperatuur topic. Heb de laatste paar dagen wel ongesteldheids krampen, beetje vergeetachtig, hele zere borsten gehad ( nu gelukkig niet meer), spierpijn/ beknelde spier gevoel in boven been, en al een paar dagen rugpijn

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Spannend hoor clara en wens. Cara je bent al dagen lang op 1 temp gebleven. Ook bijzonder zeg.

Weet je je kan jezelf van alles wijs maken. Heb met mijn dochter erbij al zo'n 35 rondes ervaring en kan je nog niet vertellen als ik wel zwanger ben.

Wens het was heel heftig, maar haar sterkte heeft me doen doorgaan. Zij was overprikkeld en wel getraumatiseerd dus heb mezelf volledig aan haar gegeven, zodat zij kon leren ontspannen. Heeft me ruim een jaar gekost om zelf ook te landen, omdat ik toen zij 5 maanden was ook weer moest werken. Aangezien ik het type ben, net zolang door gaan, want omvallen bestaat niet. Heeft het onnodig lang geduurd om zelf weer zen te worden in combi met een verantwoordelijke baan. Ik zal nu sneller de handdoek in de ring gooien, omdat wat ik doe ook met 110% doe. Mijn dochter heeft het ook zwaar gehad. Eerste jaar veel voedingsproblemen, groeiproblemen, ontwikkelingsproblemen. Nog een operatie gehad met 6 maanden. Veel ziek geweest. Maar sinds dit jaar geen zorgen meer. Dus we leiden een normaal bestaan net als ieder ander ouderpaar. Alleen als zij iets heeft zit je sneller van misschien moeten we de chirurg of kinderarts even bellen.

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)

Heb de lijst weer iets naar voren. Clara en wens nog een paar dagen. Al een ongie gevoel of nog steeds vage symptomen???

Andere dames al op een wachtbankje??

15. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Je mag mij NOD wel veranderen in 4 oktober Ladylola! Alvast bedankt :)!

Ik zit op CD8, over 2 dagen beginnen met ovu-testjes.. Ondertussen eigenlijk de hoop al wel verloren, ga er automatisch vanuit dat we in nov afspraak moeten maken met de huisarts! Nu nog even ons best doen de laatste twee pogingen!

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja mijn temperatuur is heel voorspelbaar! Vind het naar apart dat het iedere dag hetzelfde blijft, maar hij blijft wel hoog dus dat scheelt ! Nu nog hopen dat het iets goeds betekend.
    De klachten die ik nu heb heb ik alle andere maanden niet gehad, op de gevoelige borsten na. Ben er verder heel rustig onder en denk van ik zie het wel, zal toch niet raak zijn
    Ik had gisteren getest voor als ik wel 12 dpo was maar hij was omo wit. Dus ga er vanuit dat ik vandaag 6 dpo ben!

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)

4 oktober, Lace, 28 jaar (29 sept jarig!), 1e kindje, ronde 8

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Rot he als je de hoop al hebt verloren. Hier had ik dat ook na zkh afspraak en bezoek en alsof me lichaam ineens dacht, oke ik werk wel mee. Hopelijk is dat ook voor jou lace.

Wel vroeg 6dpo al zoveel vage symptomen, maar je zal de eerste niet zijn die dat heeft. Je kan niks anders dan wachten.

19. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Vandaag de uitslag van het zaad onderzoek gehad. Alles was goed, geen afwijkingen!
    Maandag weer naar de huisarts, gaaf ze berekenen hoeveel % we zelf kans hebben!

20. voetstap

voetstap Niet meer actief

Gaaf???
    Ik werd niet vrolijk vd uitkomst 😂😂

Deel Deze Pagina