@cida! oh wat fijn!! gefeliciteerd! Ja, ik heb even wat afstand genomen.. pff wat een achtbaan van emoties zeg. zijn echt geen grapjes! maandag einde van de middag heb ik controle echo om te zien of mijn bm schoon is. heb weer een lading ovulatietesten besteld en dan gaan we maar weer opnieuw beginnen...
@kyra heavy @ de mensen oo het wachtbankje succes met wachten @cida superfijn Ik ben weer ongesteld geworden. Naar welke ronde we gaan weet ik niet meer. Vandaag op cd2 een echo gehad en bloed laten prikken. Nu wqchten op de uitslag.
Zo dat is nog eens een knaller hè? Nu wachtend de feestdagen door. Zal de komende week niet veel online zijn dus iedereen alvast hele fijne dagen gewenst 🎄
Dat is er zeker een ja! Veel succes gewenst en ook fijne feestdagen. En voor alle andere meiden ook. Het wordt wat drukker de komende dagen dus het zal inderdaad wat rustiger worden op het forum Mijn nod is de 28e
Ja dat is zeker een knaller! Tijdens de kerstdagen ben ik ook bijna niet online. Misschien even snel lezen maar meer niet. @ laurazoey, oh nog een weekje en dan heb je je nod!
@Cida: Fijn dat te horen! @Molensteen: Hopelijk voor jou ook snel geruststellend nieuws! @Kyra: Hopelijk morgen alles in orde en goede moed!
Goodlife, ziet er goed uit Nog 2 dgn tot echo, man wat is dat zenuwslopend lang zeg, mag nu 2 dgn werken, scheelt. Maar bij elke steek vraag ik me af of het goed zit.
Spannend he Molensteen! Hopelijk gaat de tijd een beetje snel, hoelaat heb je de echo? Steken zijn volgens mij echt normaal, door groei van je baarmoeder. Ik heb het soms en vorige zwangerschap ook.
Wat spannend molensteen, ik snap dat de laatste 2 dagen heel langzaam aan voelen! Hopelijk heb je genoeg te doen waardoor de tijd nog een beetje snel gaat! Hopelijk heb je een mooie echo en een kloppend hartje! Ik duim voor je
Vandaag gewerkt en morgen 13-21 werken dus schiet op. Donderdsgochtend kerstinkopen doen dus 13:00 is zo daaf donderdag
Spannend molensteen. We duimen voor jullie. Hier hebben we vandaag geheel verrast nieuwe eetkamerstoelen gekregen. We hadden ze besteld en ze zouden pas in de 3e week van januari komen maar ons kerst cadeau is vroeg dit jaar. Ze staan echt super. Ons huis komt stukje bij beetje steeds meer af
Dames... durf het bijna niet te geloven maar ik ben volgens mij weer zwanger. Deze test is van 10 dpo en heb al weer tussendoor negatief getest na de miskraam en weer ovulatietesten gedaan Ik weet dat die m verslechterd op de site maar de streep is super duidelijk in t echt. Duidelijker dan de vorige maand op nod.
@ Molensteen: ik duim heel hard voor je! @Laura: ik zie een streep! Dat is pas echt een mooi kerstkado!!
@hier ik testte gisteren nog positief, moet dus nog wat meer geduld hebben voordat het Hcg uit mijn lijf is.... Maar de echo maandag was goed, mijn baarmoeder is schoon en rustig. Dus wanneer we zover zijn mogen we weer proberen.. Maar stap 1 is weer een negatieve test
Balen is dat he. Dat hoor je vaker als je wat langer onderweg was. Hier benik nog voor nod dus het kan alle kanten op. Ben onzeker maar heb toch hoop omdat het eindelijk 2x is gelukt. Ik denk echt dat bij mij de tarwekiemolie het verschil maakt. De 2x dat t nu gelukt is heb ik beide maanden tarwekiemolie geslikt. Toch bijzonder
Ik zie ook een streep laurazoey! Ik heb gister avond laatste tabletje van etos zwanger genomen en vanaf vandaag gestart met tarwekiemolie, hopelijk doet het bij mij ook goed zijn werk!