NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Aaah, gefeliciteerd Laura! Super fijn voor je.

Hoe is het gegaan molensteen? Snap dat je zenuwachtig bent. Ik vind het allemaal zelfs nog super spannend en bij mij is daar niet eens concreet reden toe.

@kyra; hopelijk is het hcg snel uit je bloed en kun je verder.

Succes voor de rest van de ladies! Nog nod's binnenkort?

Ik typ niet meer heel veel hier maar lees en leef wel met jullie mee! Weet wat jullie voelen.

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Thanks meiden.
    Clarajilla ik hoop dat het bij jou het verschil zal maken! Ik duik echt voor je

3. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Wauw Laura! Dat zou bijzonder zijn! Het ziet er iig goed uit die test!

Molensteen, hopelijk is je echo goed, en kun je opgelucht de kerstdagen in gaan!

4. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Kom weer ff spieken: molensteen ik duim voor je!!!

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Jaaaaa het hartje klopt! Ben zoals verwachg 7,1 weken dus 10/8/16 uitegrekend... Wat een opluchting, was zo zenuwachtig.

Laura! Jaaaa gefeliciteerd. Mijn testen waren nu ook meer overtuigend dan de vorige keer.... Spannend woww...

6. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Super Molensteen! Fijn dat het er goed uit zag! Lekker genieten!

7. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Gefeliciteerd Laura en Molensteen!! Wat een fijne kerstkadootjes

Laura, Ik ben acuut naar de Kruidvat gegaan om tarwekiemolie te halen hahah...

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hahaha goedzo Izie. Ik ben overtuigd dat het bij mij het verschil maakt :) hopelijk heeft het bij anderen ook effect :D

9. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Woooow wat leuk Laura! Spannend hoor! Klinkt goed misschien wel de tarwekiemolie. Ik durf t niet zo goed. Zijn toch ook nadelen van? Weet iemand die?

Ooh molensteen wat fijn zeg en wat een opluchting! Nu lekker genieten hoor 😍😍😍

10. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    De nadelen zijn als je er voor je eisprong mee begint dat je je ei kan uitstellen. Verder is het eigenlijk alleen een extra vitamine die voor veel vrouwen net het verschil kunnen maken

11. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Slik je het dan alleen vanaf je ovulatie? Kan me niet voorstellen dat het binnen een paar dagen werkt dan als je t intermitterend slikt..

12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik hoop het ook Laura! Hoop voor jou dat je testen duidelijker worden en je een plak baby hebt!!

@ molensteen, fijn en gefeliciteerd!

@ kyra, hoop ook dat je hcg snel daalt en weer snel zwanger mag zijn/worden!

@goodlife, toen ik tarwekiemolie slikte voor mijn eisprong werd mijn cyclus langer en wanneer ik ermee stopte was alles in de war! Nu sinds 2 maanden na de eisprong en nergens problemen mee ( tot nu toe). Tarwekiemolie is eigenlijk vitamine E.
    En omdat ik etos zwanger worden slikte waar ook vitamine E in zit ben ik pas vanaf vandaag (6dpo) begonnen met de tarwekiemolie

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Izie zodra ik n positieve ovulatietest heb dan begin ik 3x per dag voor het eten met tarwekiemolie. En het is wel heelmtoevallig dat t net die 2 maanden dat ik dat doe raak is.
    Het maakt je baarmoederslijmvlies dikker waardoor een eitje beter kan innestelen en het werkt dus echt heel snel.

Mijn test van net :D

Bijgevoegde bestanden:

14. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Wat mooi Laura!! Super fijn voor jullie.

Verwacht morgen m'n ei, gisteren tarwekiemolie gekocht en ook direct mee begonnen. Zal nu m'n ei niet meer vertragen hoop ik.

Beetje huiverig om t idd de hele cyclus te gebruiken omdat die nu prachtig is en ik geen zin heb in een lange cyclus;) dilemma's haha

Fijne dagen allemaal!

15. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Izie, je moet doen waar je je goed bij voelt! Geloof wel dat Tarwekiemolie kan helpen.
    Maar geloof ook weer niet dat je zwanger worden daar helemaal aan toe kan schrijven. Er komt veel meer bij kijken dan goed, dik baarmoederslijmvlies.

Goodlife, miss eens Googlen naar ervaringen? En ook naar andere opties? Dan kan je een keuze maken of je het wil gaan proberen?

Meiden fijne dagen iig!

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik geloof ook niet dat je zwanger raakt door de tarwekiemolie maar ik geloof wel dat het net dat extraatje kan zijn wat nodig i om de innesteling te laten slagen bijvoorbeeld

17. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Bedankt voor de tips en ervaringen. Ik ga mij er eens verder in verdiepen. Fijne kerst allemaal.

18. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Mijn test is donkerder dan gisteren. :D

Bijgevoegde bestanden:

19. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Wat een mooie testen Laura! Ik ben er van overtuigd dat de tarwekiemolie het laatste zetje heeft gegeven. Net als bij mij de Preseed. Lieve meiden, ik reageer niet zo heel vaak meer, maar hou het absoluut nog bij. Blijf hopen dat iedereen binnen dit forum binnen afzienbare tijd op roze staat! Knuffels!!

20. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dankjewel meid :)

Deel Deze Pagina