Aaah, gefeliciteerd Laura! Super fijn voor je. Hoe is het gegaan molensteen? Snap dat je zenuwachtig bent. Ik vind het allemaal zelfs nog super spannend en bij mij is daar niet eens concreet reden toe. @kyra; hopelijk is het hcg snel uit je bloed en kun je verder. Succes voor de rest van de ladies! Nog nod's binnenkort? Ik typ niet meer heel veel hier maar lees en leef wel met jullie mee! Weet wat jullie voelen.
Wauw Laura! Dat zou bijzonder zijn! Het ziet er iig goed uit die test! Molensteen, hopelijk is je echo goed, en kun je opgelucht de kerstdagen in gaan!
Jaaaaa het hartje klopt! Ben zoals verwachg 7,1 weken dus 10/8/16 uitegrekend... Wat een opluchting, was zo zenuwachtig. Laura! Jaaaa gefeliciteerd. Mijn testen waren nu ook meer overtuigend dan de vorige keer.... Spannend woww...
Gefeliciteerd Laura en Molensteen!! Wat een fijne kerstkadootjes Laura, Ik ben acuut naar de Kruidvat gegaan om tarwekiemolie te halen hahah...
Hahaha goedzo Izie. Ik ben overtuigd dat het bij mij het verschil maakt hopelijk heeft het bij anderen ook effect
Woooow wat leuk Laura! Spannend hoor! Klinkt goed misschien wel de tarwekiemolie. Ik durf t niet zo goed. Zijn toch ook nadelen van? Weet iemand die? Ooh molensteen wat fijn zeg en wat een opluchting! Nu lekker genieten hoor 😍😍😍
De nadelen zijn als je er voor je eisprong mee begint dat je je ei kan uitstellen. Verder is het eigenlijk alleen een extra vitamine die voor veel vrouwen net het verschil kunnen maken
Slik je het dan alleen vanaf je ovulatie? Kan me niet voorstellen dat het binnen een paar dagen werkt dan als je t intermitterend slikt..
Ja ik hoop het ook Laura! Hoop voor jou dat je testen duidelijker worden en je een plak baby hebt!! @ molensteen, fijn en gefeliciteerd! @ kyra, hoop ook dat je hcg snel daalt en weer snel zwanger mag zijn/worden! @goodlife, toen ik tarwekiemolie slikte voor mijn eisprong werd mijn cyclus langer en wanneer ik ermee stopte was alles in de war! Nu sinds 2 maanden na de eisprong en nergens problemen mee ( tot nu toe). Tarwekiemolie is eigenlijk vitamine E. En omdat ik etos zwanger worden slikte waar ook vitamine E in zit ben ik pas vanaf vandaag (6dpo) begonnen met de tarwekiemolie
Izie zodra ik n positieve ovulatietest heb dan begin ik 3x per dag voor het eten met tarwekiemolie. En het is wel heelmtoevallig dat t net die 2 maanden dat ik dat doe raak is. Het maakt je baarmoederslijmvlies dikker waardoor een eitje beter kan innestelen en het werkt dus echt heel snel. Mijn test van net
Wat mooi Laura!! Super fijn voor jullie. Verwacht morgen m'n ei, gisteren tarwekiemolie gekocht en ook direct mee begonnen. Zal nu m'n ei niet meer vertragen hoop ik. Beetje huiverig om t idd de hele cyclus te gebruiken omdat die nu prachtig is en ik geen zin heb in een lange cyclus dilemma's haha Fijne dagen allemaal!
Izie, je moet doen waar je je goed bij voelt! Geloof wel dat Tarwekiemolie kan helpen. Maar geloof ook weer niet dat je zwanger worden daar helemaal aan toe kan schrijven. Er komt veel meer bij kijken dan goed, dik baarmoederslijmvlies. Goodlife, miss eens Googlen naar ervaringen? En ook naar andere opties? Dan kan je een keuze maken of je het wil gaan proberen? Meiden fijne dagen iig!
Ik geloof ook niet dat je zwanger raakt door de tarwekiemolie maar ik geloof wel dat het net dat extraatje kan zijn wat nodig i om de innesteling te laten slagen bijvoorbeeld
Wat een mooie testen Laura! Ik ben er van overtuigd dat de tarwekiemolie het laatste zetje heeft gegeven. Net als bij mij de Preseed. Lieve meiden, ik reageer niet zo heel vaak meer, maar hou het absoluut nog bij. Blijf hopen dat iedereen binnen dit forum binnen afzienbare tijd op roze staat! Knuffels!!