Laura meis wat een prachtig kerstcadeau! Geniet ervan! Ineens zo 2x achter elkaar. Kyra jeetje wat rot dat je nog steeds positief test. Heb je wel al het idee dat je cyclus op gang is gekomen? Hier is mijn ei te laat. In iedergeval heb ik nog geen positieve test gezien en geen ei zeur gehad. Was bang dat gister positief zou worden. Dan was me nod 6 januari. Zou ik uitgerekend zijn....pff kom al bijna bij de uitgerekende datum en nog niet zwanger. Life is a bitch. Hopelijk vandaag positieve ovutest, dan is me NOD 7 januari. Maar een keer in de ochtend geklust, die tijd krijgen we nooit en ons meisje slaapt eindelijk weer wat langer. Wie weet is dat de remedie???
Confronterend LadyLola Hopelijk komt je ei er wel gauw aan! Hier gisteren positieve ovu test, Wo/do/vanmorgen geklust.. Moeten we t maar mee doen.
Bah wat confronterend Ladylola Hoe waren jullie kerstdagen? Hier druk druk druk gisteren op visite geweest en net visite uit gezwaaid en lekker lang uit op de bank.
Hier ook. En nu weer werken haha. Heb het gister al aan mn moeder verteld Kon me niet inhouden hihi. We moesten gezellig samen huilen
Aawh wat zoet. Nou me duimen draaien voor je meis! Ja altijd zo druk die dagen, maar heb voor het eerst wel zeer burgelijke kerst gehad. Beide avonden 21u thuis. Had gister nog wel de hoop een gezelligheid. Was ten slotte zaterdag. Ach izie je hebt je best gedaan!! Hier komt mijn ei als het goed is vandaag. Me rug zeurt en gloeit. Wel jammer een langer cyclus. De eerste weer sinds me miskraam. Twijfel nu of we vanavond zullen of morgenochtend... Klinkt stom maar al maanden word ik niet zwanger. Wie weet helpen ochtendsessies wel bij ons? En als test vanaf vanmiddag positief is en de pijn vannacht stopt, is morgenochtnd toch nog op tijd?
Super mooi Laurazoey natuurlijk ben je blij en lekker blijven delen. Kunnen we niet vaak genoeg zien. Wanneer heb je je eerste echo?
Ja klopt maar ik weet ook hoe t voelt. Het kan zo ontzettend stekek en dat wil ik niet. Ik ga morgen de vk bellen dus nog geen idee. Hopelijk laat ze me n beetje optijd komen. Vorige x wilde ze me pas bij 9 weken laten komen. K dacht k bel maandag wel want met kerst en deze zondag tussendoor is het er niet van gekomen.
Ben zo blij voor je laurazoey! Ik ben ook net weer een uurtje thuis, omdat me familie zo ver weg woont en we iedere dag bij een ander vierde zijn we daar blijven slapen. Morgen gelukkig nog een dagje vrij en dan weer tot en met 1 januari werken
Gewoon aangeven dat je door onzekerheid vd vorige keer eerder wilt. Hier mag het vanaf 6,5/7 wkn als je mk gehad hebt annders 8/9 wkn
Wat een prachtige test Laura zo ontzettend blij voor je. Ik hoop dat je snel langs mag komen voor een echo.
De laatste paar weken/dagen heb ik steeds weer wat dunnere ontlasting.. Ben zo bang dat die ontstekingen weer terugkomen. Als dat zo is mag ik dus niet zwanger worden, en we zijn al zo lang bezig.. Ik hoop dat het komt door het vette eten iedere x steeds met al die feestdagen. Heb soms ook gewoon echt last van me buik, zeurderig gevoel.. Vandaag ook al de hele dag hoofdpijn. Maar ben zo eigenwijs om geen paracetamol in de nemen. Ik ben echt benieuwd of ik deze x zwanger zal zijn of niet! Mijn vriend denkt van wel, en meestal dacht hij van niet! Ben benieuwd. Kan 1 januari testen maar we slapen van 31 op 1 bij vrienden dus kan niet eerder testen dan 2 januari en dan heb ik denk ik al duidelijkheid! En dan 4 januari ben ik jarig! Hopelijk een leuk vervroegd verjaardag kado @laurazoey, heb je vanmiddag nog gebeld? Weet je wanneer je terecht kan?
Oee clarajilla dat gevoel in de buik ken ik. Ga voor je duimen. Dan wordt het ook september. Zou gezellig zijn zeg Ontlasting is bij mij ook wat dunner maar kan ook van t eten komen idd. Spannend Ik mag 12 januari voor mn eerste echo. Ben dan net 6 weken. Ze zei we kijken even en als we nog geen hart actie zien dan doen we t n weekje later nog eens. Vind ik dikke prima Net even gesport want k las dat dat heel belangrijk is om mee door te gaan maar dat was wel erg pittig hoor. Maar goed hoort erbij
En ja mijn nod was vandaag en ik ben niet ongesteld geworden. Ik heb uiteindelijk 4 dagen voor nod al duidelijk positief getest dus je zou de 31e sochtends een testje kunnen wagen als je het gevoel houdt dat het wel eens raak kan zijn