Oh fijn dat ze heel makkelijk waren! Hopelijk heb je bij de eerste echo al een mooi kloppend hartje! En ik heb dus helemaal niet het idee dat het deze maand raak kan zijn. Mijn vriend dus wel. Heb wel al vanaf de eisprong echt heel veel afscheiding. Eerst ook veel jeuk van onder maar daar geen last meer van gelukkig! Had geen zin om naar de huisarts te gaan en een schimmel te hebben ofzo. Mijn vriend vraagt nu al meerdere keren wanneer kon je ook al weer testen? En ik hoop echt dag je nu zwanger bent! En ja zou wel leuk zijn samen in september uitgerekend! Hopelijk komen er nog meer van hier bij!
Ik heb toch ineens een temperatuurstijging! word er zenuwachtig van haha. Vandaag 11dpo en temperatuur was net 36.89, kon het niet geloven want werd ook best warm wakker, dus dekbed omhoog op andere zij gaan liggen ( toen voelde ik me niet meer warm) en toen nog 36.88! Gister was het nog 36.22. Heb 1 x eerder een hogere temperatuur gehad op 10dpo maar daar zat niet zoveel verschil met de dag er voor tussen. Ik ben gewoon uit gegaan van een lf van 13 dagen maar als ik het zo na tel heb ik 2 x een lf van 13, 1x 12 en 1x 11 gehad. En die van 11 en 12 is van de afgelopen 2 maanden.
Oooh clarajilla spannend joh! Ga je echt niet vandaag of morgen testen? Klinkt allemaal erg hoopvol!!!
Ja normaal ben ik niet zo van testen voor nod. (Deed ik dit keer ook maar nu pakt t goed uit). In dit geval vind ik t we super positief
Nou meis zou geweldig zijn clara! Anders test je donderdag? Fijn Laura dat je zo snel al kan komen. Hier hebben wij mijn ei weer goed benut. Zo raar had eergisteren om 11u toch maar een knaltest. Zoveel dikker dan de teststreep. De dag ervoor in de ochtend benut en 12u na de test benut. Alleen zegt het bij mij niets, maar meer dan dit kunnen we niet doen. Ben nu wel op het punt om rigoureus te zijn. Laatste ronde in een reguliere NOD lijst en dan stop ik ermee. Zal hier nog komen kletsen, maar ik moet nu voor mijn gezin kiezen. Ik maak mezelf geen leuker mensch op deze wijze. Ik ga wel zkh bellen morgen en de mogelijkheden bespreken.
Haha ja naja vandaag en morgen testen gaat niet heb vroege dienst op me werk en wil eigenlijk eerst zien wat me temperatuur doet de aankomende 2 dagen en als die hoog blijft wilt ik denk ik donderdag gaan testen. Dan heb ik avonddienst en is 1 dag voor nod. (Als mijn lf 13 dagen zou zijn) Heb ff foto van me kaartje toe gevoegd wat vinden jullie?
@ ladylola fijn dat jullie je ei goed hebben kunnen benutten! En ik snap wel wat je bedoeld. In de reguliere lijst doe ik wel mee maar ik zeg daar amper wat en ik ben ook wel wat minder aanwezig op de site al. Kijk wel meerdere keren per dag maar zet er niet meer zoveel op als eerst
Ik heb eerlijk gezegd geen ervaring met temperaturen maar normaal zakt die toch als je ongesteld moet worden?
Ja als je ongesteld word zakt die. Maar bij mij zakt die vaak pas de dag voor mijn nod en dat is pas over 2 dagen. Daarom wil ik ook eerst aankijken wat me temperatuur doet. Maar zoon hoge stijging op 11dpo heb ik nog nooit gehad!
Ja ik ben er nu best rustig onder eigenlijk. Kan niet geloven dat het nu wel raak zal zijn haha! Je zal nog anderhalve dag in spanning moeten wachten voor ik ga testen haha
Dan moet ik maar veel gaan slapen tot het zover is. Nee dat gevoel van: het zal toch niet zo zijn had ik ook vorige ronde en deze ronde. Deze ronde vanwege dat t vorige ronde mis was gegaan. K dacht dat gebeurd vast niet meteen nog een keer. Pas toen k me precies hetzelfde voelde als vorige maand dacht ik laat ik toch eens testen
Ja ik hoop dat het bij mij het zelfde uitpakt! En ik zag dat ik vanmorgen een typ fout had ! Gister was me temp 36.62 en vandaag 36.89. Is voor mij nog een hoge stijging maar van 36.22 naar 36.89 is wel heel verschil haha
Temp kaartje ziet er mooi uit clarajilla. Zie weleens temp kaartjes van zwangeren en dan schiet t ook zo omhoog en blijft t daar. Hopelijk ook voor jou. Zou wel eens tijd worden na 14 rondes. Spannend hoor, donderdag weten we dus meer. Hebben de pendelaars misschien toch allemaal gelijk Ik zou ook wel eens minder ermee bezig willen zijn en niet meer hier willen kletsen en op de nod lijst maar het lukt gewoon niet. Denk dat het wel meer rust zal geven. Ik ben er nou ook echt geen leuker mens door geworden. Iedere keer die kruipende dagen en grote teleurstellingen en dat bijna een jaar lang gaat niet in de koude kleren zitten. Pffffff. Moeilijk!
Ja ik hoop dat die van mij ook hoog blijft! En ja word niet alleen tijd voor mij maar voor iedereen hier! zou leuk zijn als we allemaal ( die nog niet zwanger is) uitgerekend zullen zijn in september! Ja ik merk zelf dat ik vooral nog maar mee lees en af en toe hier of in clubs reageer verder eigenlijk ook niet echt meer.
Ja clarajilla! Voor zover ik verstand heb van temperatuurkaartjes ziet het er goed uit! Ik ben er tot op heden nog niet mee begonnen en heb er ook weinig puf voor moet ik eerlijk zeggen..hoop ook niet dat de arts in de kliniek daar strak wel mee wil beginnen, zie t niet zo zitten met me onregelmatige diensten.. Ik moest gisteren ochtend ineens overgeven, daarna niks meer aan de hand en kunnen ontbijten, vanavond tijdens t eten ook ineens beroerd. Als t nou 13dpo was dan werd ik er misschien vrolijk van haha, maar 3 of 4 dpo kan natuurlijk nooit
Zo net was mijn temperatuur weer 'normaal' 36.61. Snap niet waarom hij gister zo hoog was?! Alles was precies hetzelfde. Ik hoop niet dat die verder gaat zakken. Ben benieuwd. Had gisteravond wel ineens gloeiende wangen en oren. Dit hebbik vaak alleen als het buiten koud is en ik naar binnen ga waar het warm is, of als ik ziek wordt. Maar aan mijn temp te zien is dat niet het geval
Je houdt ons wel in spanning zo hoor. Warme wangen heb ik ook. Maar daarentegen ontzettend koude handen en voeten. Dat is voor mij heel typisch want normaal ben ik het kacheltje hier