NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Haha ik ben meestal andersom! Ik lijk de vriezer hier wel!
    Normaal ijskoude handen en voeten. En vanmorgen op me werk zij een bewoner oh wat heb je lekker warme handen!

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik voel me zo raar vanavond! Heb weer na een lange tijd van 7 tot 16 gewerkt en ven gewoon in slaap gevallen om half 6. Vriend kwam half 7 thuis en had het eten niet klaar werd toen pas wakker!
    Verder voel ik me heel slapjes en heb ik soort van menstruatie krampen in buik en last van me darmen.
    Ook in me boven benen het gevoel alsof ik de hele dag de trap op en neer gerent ben. Het is niet echt spierpijn maar meer alsof je spieren aangespannen blijven.

Ik weet ook niet of ik morgen wel wil gaan testen, heb er een hard hoofd in dat het raak zal zijn. En misschien durf ik ook niet zo goed te testen bang voor een witte test. Zou morgen 13 dpo zijn

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik vind het erg positief klinken. Maar je moet zoiezo doen waar jij je goed bij voelt. Als je je goed voelt bij een testje doe je een testje en als je je beter voelt bij wachten dan moet je wachten.

Dat vermoeide is zoiezo echt herkenbaar. Dat gekke gevoel inje onderbuik ook. En ja je darmen... ik schaam me echt maar ik moet veel boeren en windjes laten en ja die ruiken niet lekker ;)

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Maar afgelopen rondes was je lf ook korter toch? Ik vind t super spannend :)

5. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Wow Clarajilla, wat spannend. Snap je angst wel hoor.
    13 dpo zou wel moeten kunnen toch?

Laurazoey, had ik jou al gefeliciteerd? Bij deze; GEFELICITEERD!!

Ik ga morgen testen. Verlies nu 2 dagen wat druppeltjes bloed, maar lang geen menstruatie. Temp blijft hoog, maar wel maar net boven de gemiddelde lijn. Bij m'n MK steeg m'n temp door, dat doet ie nu niet. M'n LF was voor m'n MK meestal 9 dagen. Zit nu op dag 12. Dat kan natuurlijk. Maar al met al denk ik niet dat t raak is, voel niets, en verlies wel bloed. Maar toch

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja vorige ronde had ik een lf van 12 dagen. Dat zou betekenen dat ik morgen ongesteld moet worden. De ronde daarvoor had ik een lf van 11 dagen, daar ben ik dus al over heen!
    Maar ik weet dus echt niet wat ik wil! Ik denk dat ik gewoon niet durf te testen! Denk dat het angst is voor een witte test. En aan de andere kant dat als er wel een streep komt echt van ohjee nu is het echt zo! En iedere x dat ik een test deed werd ik daarna ongesteld..
    Wat last van me darmen en vermoeidheid ben ik wel gewent van mezelf door crohn. Dus kan daar echt helemaal niks uithalen!

Ik heb wel geregeld dat we met oud en nieuw toch thuis slapen! Dus ik bob zoiezo ;) en dan zou ik alsnog thuis kunnen testen als ik wakker word!

@mawaikee, wat spannend! Ik hoop dat je een mooie test morgen hebt!

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Mawaikee dankjewel :)
    Ook voor jou spannend dus. Succes :)

8. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Zo net toch maar een testje gedaan. Ik denk als die wit is vertel me vriend niet dat ik getest heb haha.
    Maar op de wc is zo raar licht en daar vind ik hem omo wit. Maar als ik er met de lamp van me telefoon op schijn lijk ik een streep te zien. Maarja weet niet of die er ook echt staat! Hij ligt er nu net pas 6 minuten ook. Is een dipstick maar weet niet meer van wie haha! Niet van z&k. Twijfel tussen sensitest of een andere site ( waar ik de naam niet van weet

9. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ohjee! Kijk nu in dag licht maar lijkt alsof er echt een heel licht streepje staat!:$
    Zal proberen op de foto te krijgen!
    Hmm krijg het amper op de foto maar zal toch de foto toevoegen al zal hier niks te zien zijn. Maar weet dat jullie anders zullen vragen om de foto haha:p

Bijgevoegde bestanden:

10. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Als ik heel eerlijk ben zie ik heel licht een streepje hoor!
    Moet goed turen maar ik zie wel iets

11. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik geloof het zelf niet, het enige dat ik geloof is dat die vals positief is! Ik zal het pas geloven als die of oploopt of heel duidelijk is. In het nod forum zien andere ook het streepje. Maar ik ben heel rustig en nuchter nu. Voel helemaal geen enthousiasme of iets, kan toch niet dat nu wel raak is??

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Anders plaats m eens in t forum bij onduidelijke testen. Daar zitten die hard tuurders bij :) en daarnaast wordt de foto nog iets minder duidelijk dan in werkelijkheid. Dus ik heb een goed gevoel.
    De kruidvat 2v5 zijn wel echt de testen die het duidelijkst een streepje geven moetik zeggen dus misschien kan je die morgen of overmorgen proberen. En je bent nog niet ongesteld dus dat is een goed teken

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ahh meis. Ik snap dat het even schrikken is als het raak is terwijl het zo vaak niet gelukt is. Maar je moet wel denken dat je onderzoeken hebt gehad waar uitkwam dat er geen rede is waardoor het niet zou kunnen lukken zonder hulp.
    Het is onwerkelijk, eng en zo gaaf tegelijk. Maar laat de testen even oplopen en rustig blijven :)

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    #1674 clarajilla, 31 dec 2015
    Laatst bewerkt: 31 dec 2015
    Ja ik ga het pas geloven als er een echte duidelijk streep staat die je ook normaal op de foto kan krijgen:p
    En ik vind de streep nog zo vaag voor 1 dag voor nod. Lijkt me niet dat die morgen ineens heel duidelijk zal zijn, en daardoor heb ik geen goeie hoop ook.

Ik heb nog 1 kruidvat 2v5 hier liggen maar die wil ik nog niet doen haha. En heb nu toch geen ochtend urine meer dus zal er wel helemaal niks op de zien zijn

En ja daar zal ik me foto ook wel is plaatsen, beneiwud wat ze daar zeggen!

15. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Ah clarajilla ik snap je onzekerheid hoor. Ik zie toch echt een streep :) zeker in combinatie met al je verschijnselen moet het goede hoop geven. Begrijpelijk dat je nog niet enthousiast bent of positief, dat is ook een soort zelfbescherming. Net wat Laura zegt; alle onderzoeken zijn positief dus het zou moeten kunnen!!

Voel jij je verder goed Laura?

Spannend hoor Mawaikee. Ik duim voor je!

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja heb sinds gister wel iedere x als ik eet dat het voelt alsof het bovenop de maag ligt dit heb ik normaal altijd paar dagen rond eisprong.
    Ik zie het wel wat de test gaat doen aankomende dagen. Heb de test nog even doorgespoeld met water en nu is het nog lastiger zien of er wel een streep staat. Dus zal wel niks zijn

17. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Hmm net nog maar is een test gedaan alleen nu een andere soort. Een midstream ook daar een heel vaag streepje op!( urine wel minder geconcentreerd, 2de van de dag) alleen deze krijg ik zoiezo niet op de foto dus ga het ook niet proberen haha.
    Ben benieuwd wat me temperatuur morgen gaat doen hopelijk blijft die toch hoog!

Sorry dat ik zoveel berichten plaats!:)

18. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hahah geeft helemaal niks. Volgens mij heb ik van elke test ook n foto geplaatst en was ik ook super zenuwachtig.
    Spannend hoor. Ik heb echt een goed gevoel.

Goodlife lief dat je t vraagt. Ben moe en heb n zwaar gevoel in mn onderbuik en met vlagen misselijk maar vind het helemaal niet erg.
    Ik hoop dat ik het vanavond kan volhouden

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Spannend clara! Hoeveel dpo zou je moeten zijn? Meestal op 12dpo altijd vaak wel een streepje. Jeetjemina wat moet jij je onzeker voelen. Ga voor je hopen en duimen meis!

20. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Clara! Ik zie hem ook!!

Laura jij nog getest!?

Hier zo moe als maar wat, benieuwd of ik deze avond vol hou

Deel Deze Pagina