NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Niet meer na de 2-3 cb test molensteen.
    Volgende qeek als ik niet ga vloeien doe ik de laatste cb in de hoop op 3+ :)

Hier ook moe haha. Heb al n dutje gedaan. We gaan zo naar onze vrienden toe. Ach en anders val ik gewoon in slaap hoor ;)

Allemaal een super jaarwisseling gewenst en hopelijk in 2016 een prachtig jaar met nieuwe zwangerschappen en prachtige baby's

Liefs

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik ben nu 13 dpo ladylola, kan misschien late innesteling zijn geweest waardoor hcg nog wat lager is?

Toen me vriend vanmiddag thuis kwam heb ik hem me 2 de test laten zien, hij zij ik zie wel een heel licht streepje. Ik heb hem ook nooit uitgelegd het verschil tussen roze of grijze streepm dus ik zij wat voor kleur vind jij die vage streep? En hij zij ja die vind ik wel roze niet grijs!
    Maar hij ziet ook gewoon een streep!:$:D
    Ik kan denk ik wel beter overmorgen testen of niet?

En ik heb toch veel witte afscheiding, zo erg niet eerder gehad en nu ookal gehad sinds me eisprong echt iedere dag. Af en toe heb ik wel wat menstruatie krampen maar niet lang. Zoals nu voel ik helemaal niks!

Als ik een echt duidelijke test heb wil ik ook de clearbleu gaan halen laurazoey! Dan heb je het er gewoon echt staan als bevestiging!

Iedereen alvast een goed uiteinde en op naar een vruchtbaar jaar ;)

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Clarajilla die cb testen zijn indd leuk. Dan staat het er echt en kan je er niet omheen. Vind t spannend. Je symptomen zijn wel goed :)

4. voetstap

voetstap Niet meer actief

Gefeliciteerd voor alle zwangeren!

😘

5. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    ClaraJilla ga je een test doen vanmorgen? Spannend hoor!

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Happy new year dames!
    Op een babyrijk jaar!

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Gelukkig nieuwjaar lieve meiden!!

8. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Gelukkig nieuw jaar!
    En nee ik ga vandaag niet testen. Lag pas om 4 uur vanacht op bed. En ging om 8 uur temperaturen en toen is die gedaald, normaal moet ik half 6 Tempen. Maar ben weer in slaap gevallen na me wekker!
    Dus ben om 8 uur al ff naar de wc gegaan om te plassen. Toen nog geen rood gezien, maar weet niet of ik nu wel van me temp uit kan gaan of niet. Gister was het 36.69 vandaag 36.31

9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ahh ja. Even afwachten tot morgen dan :) als het dan niet is doorgebroken ben je officieel overtijd toch? Spannend. Ik duim nog steeds. Je temperatuur kan natuurlijk lager zijn vanwege de korte nacht

10. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Clara spannend, morgen dan testen....

11. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik heb nu niet echt hoop meer maar we zullen zien.. Heb nog nooit een lf van 14 dagen gehad langste was 13 dagen ( van wanneer ik temperatuur dan).
    Heb nog steeds veel afscheiding, en nog geen rood te zien. Op zich wel goed teken denk ik, naar ben nog bang dat het morgen komt.
    Morgen zal ik wel een stuk vroeger uit me bed zijn want mijn oma komt om 11 uur met me tante alvast voor me verjaardag!

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier ben ik trouwens elke ochtend zenuwachtig bij het naar de wc gaan. Opgelucht als blijkt dat er geen bloed meekomt.
    Gisterhet jaar gezellig afgesloten met vl. Durfde geen sex te hebben maar hij heeft allemaal sites gezocht en zachtjes gedaan haha. Zo erg.. arme schat heeft voor gister ruim een week niks gehad van me :D

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik snap dat je iedere ochtend zenuwachtig bent! En je geen seks durfde te hebben! Stel je voor dat daarna weer mis zal gaan? Maar super lief dat die wat heeft opgezocht en zachtjes heeft gedaan!

Maar ik heb wel het vertrouwen dat het nu wel goed bij je zit! Je testen waren ook al donkerder dan de vorige keer

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Happy new year! Dat 2016 maar een gezond en gezegend jaar mag worden vol met gelukzalige baby'tjes.

Jeetje clara dat is toch wel spannend zo dan. Morgen testen dus?

Omg mannen en de eerste keer bij zwangerschap. Hahaha lief dat hij lief is geweest hoor Laura, maar die mannen denken soms dat hun gelid reusachtig is en in staat is een embryo eruit te knuppelen. Hahhahaa.

Hier flink de bloemetjes buiten gezet! Was er even aan toe. Voel me toch niet zwanger. Voelt weer zoals iedere ronde. Nu op 5 dpo. Ik ga maandag zkh bellen.

15. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja morgen ochtend testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Ben echt benieuwd naar denk niet dat er wat is. Snap het nog steeds niet van me temperatuur. Al weet ik dat ik daar nu niet helemaal op kan vertrouwen, denk ik toch dat het geen goed teken is dat die gezakt is.

En ja zo af en toe moet dat wel kunnen hoor ladylola! Duurt al zo lang en als je je toch al niet zwanger voelt moet het voor een x wel kunnen

16. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Gelukkig nieuwjaar iedereen!
    Dat het maar een vruchtbaar jaar mag zijn met allemaal plakbabies!!
    @Clara: spannend ik duim voor je!!
    @nieuwe meiden: welkom! Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak is!
    @ hier:
    Ik ben afgelopen dinsdag begonnen met ovulatietesten, negatief (heeeeel licht streepje), woensdag niet getest en tot mijn stomme verbazing: gisteren om 12:00 uur en 16:00 uur een bijna positieve test!
    Vandaag om 12:00 uur en 18:00 uur weer getest en de testen lopen alweer af!
    Ik kan bijna niet gelopen dat ik 20 dagen na de miskraam alweer een eisprong zou hebben!
    Desalniettemin het nieuwe jaar goed ingeluid ;)
    Ik ga voor de zekerheid nog wel even door met testen...

17. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Wel fijn dat je zo snel na je miskraam weer een eisprong hebt! Heb je er goed gebruik van kunnen maken?

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik denk dat ik morgen ongesteld word net thuis van me werk en had al wat bruin met afvegen. Dus dat zal morgen wel echt doorzetten jammer genoeg..

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Aiii jammer :(

20. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015