NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja als dat zo is betekend het wel dat het in ieder geval kan! Alleen heb ik niet meer bloedverlies gehad en ook geen stolsel of iets!

Heeft iemand anders dat ook gehad? Laurazoey? Toen jij je miskraam had had je ook normaal bloed verlies zonder stolsels of niet?

2. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik denk dat dat inderdaad kan hoor, als het echt nog heel vroeg is!
    Hopelijk betekent dat dan ook dat je in de volgende ronde extra vruchtbaar bent!

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik hoop het! We zullen zien.
    Mijn pendels kunnen nog gelijk hebben mijn nod valt op 31 januari. Duurt nog wel lang maar uit eindelijk word geduld beloont ;)

4. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @clara: ik was in ronde 9 ook 4 dg overtijd met vage testen. Toen ook gewoon ongesteld geworden. Zonder stolsels of iets.
    Ronde er na zwanger met een knaltest op NOD !!
    Duim voor je meis!

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Clarajilla: De endometriose hebben ze bij mij met de echo gezien... Ik begrijp zelf nog altijd niet dat mijn eigen gyn dat niet gezien heeft een maand geleden, toen hij mijn cyclus nakijk. Ook de cyste op mijn rechter eierstok hebben ze met de echo gezien en heeft mijn eigen gyn dan gemist, ofwel is die op een maand tijd gegroeid, maar dat zou ik straf vinden!
    Misschien maar goed dat je toch ook goed duidelijk vraagt om dat allemaal goed na te kijken!
    En jammer dat het toch niets is, maar je temp was daar al wel duidelijk over dan... Hopelijk gaat het volgende ronde goed!
    Een goede vriendin van me is trouwens ook ongesteld geworden na 4 dagen over tijd en zij merkte geen verschil met andere menstruaties, dus het kan wel hoor.

@Pinkie: Ik herken je angst wel! Bij mij is mijn menstruatie na de pil ook verkort... Voordien had ik steevast 5 dagen en na het stoppen van de pil is dit stilletjesaan verkort tot nu ongeveer 2 dagen, 1 dag redelijk wat bloedverlies en 1 dag wat vegen... Ik nam al tarwekiemolie maar van vorige maand ben ik er 2 per dag beginnen nemen, deze maand zelfs 3. Vorige maand had ik een menstruatie van 4 dagen, dus ik ben benieuwd wat het deze maand gaat geven. Ik was in ieder geval blij dat ik toen langer menstrueerde, kan je dat geloven :) haha
    Ik neem het trouwens ook de hele cyclus door, maar geen latere eisprong of geen langere LF!

@Anneliesje: Waauw, zal best even schrikken geweest zijn! Ik wil je alvast veel goede moed wensen! Zal vast een zwaar traject worden!

Ik ga werken na 2 weken vakantie! Bah, weinig slaap gehad, zou wel kunnen omvallen en een dutje doen... Hopelijk is de dag snel voorbij! Tot later!

6. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Sorry dubbel bericht geplaatst

7. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Spannend anneliesje, zal denk ik een zwaar traject worden. Maar ik hoop dat jullie geduld nu snel beloont wordt.

Kinderen schaatsen hier door de straten niet normaal zo glad. Mijn werk is ook gesloten vandaag. Maar ik mocht vanmorgen toch eerst komen, gelukkig veilig heen en weer gekomen.

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Gevaarlijk dit weer. Dat schaatsen op straat is natuurlijk bijzonder om te zien.
    Jeetje dat je er doorheen bent gegaan zeg! Gelukkig veilig aangekomen :)

9. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Ooh echt? Hier is t helemaal niet glad gelukkig. Vieze natte bende:$

10. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Ik had helaas geen keus, maar het geeft niet ik zit allang weer thuis bij de warme kachel:D

11. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Pff ja was echt glad vanmorgen ik moet nog 'even' 47 km naar me werk rijden.. En had zeker een cm dikke laag ijzel op me auto!

@ kyra, oh dus jij had dat ook! Hopelijk heb ik deze ronde een mooie test dan! Geeft me toch wat hoop!

@ Dora, oh wel vreemd dat je gyneacoloog dan niks gezien heeft. Misschien is ze daar niet kundig genoeg voor om het altijd te herkennen en de Fertiliteitsarts wel?
    Ik bleek vandaag dus een afspraak bij de MDL arts te hebben. Ik wilde vragen om het haar groei op me gezicht en de krampen tijdens menstruatie sinds stoppen met pil. Maar was de hele afspraak vergeten! Zo stom voel me er nu echt rot over. ( terwijl ik weet dat dat niet hoeft..)
    Heb het nu telefonisch gedaan maar ik heb overal niet goed op kunnen reageren en mijn vragen niet kunnen stellen omdat ik bij mijn schoonouders zat en die weten niet over onze kinderwens etc.
    Ik zal morgen wel bellen naar het telefonisch spreekuur maar baal er echt van en schaam me ook dat ik het al voor de 2de keer vergeet! Het hier van me af typen helpt me ook wel een beetje!

12. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Pfff... Kondigt m'n vriend gister avond leuk aan dat z'n wintersport een week verschoven wordt.., precies tijdens m'n ovulatie.

Kan bij voorbaat dus februari al vergeten, werd even zo boos:( maar goed, hij kan er ook weinig aan doen. totaal onredelijk maar vind t frustrerend om n maand over te moeten slaan voor paar daagjes skieen;)

Ernstig dat ik er al zo mee bezig ben zeg haha

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ahhh balen!! :(

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hai Meiden,

Annelies wat spannend, maar ook fijn dat er eindelijk wat gaat gebeuren. Hopelijk is het snel zover en meteen raak.

jeetje Dora tis toch bizar dat ze dat niet gezien hebben. Hoe gaat het nu verder??

Oh Izzie erg he als je zo al denkt. Nou ik was laatst ook totaal geflipt toen ml de bloemetjes buiten had gezet tijdens mij ei. Hij was geen stuiver waard. Maar goed het leven moet ook leuk blijven, maar ik snap je helemaal.

Hier zojuist zkh gebeld. Ben 99% zeker weer een ronde verder. Voel niks en het borrelt weer de pan uit. Dussuh hellooo...ronde 18! Ik baal er zo erg van, maar het is niet anders. Ik ga mijn vitaminen slikken en het verder laten voor wat het is. Niks helpt hier. Al wip ik als een playboybunny!
    Verwacht mijn ongie 8 januari.

15. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, op de valreep nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik ben ontzettend druk geweest met ons nieuwe huis en daarnaast steeds verdrietiger rondom het zwanger worden.

Ik kom dan ook even melden dat ik hier waarschijnlijk de komende tijd ook nog niet veel zal zijn. Morgen hebben we weer een afspraak in het ziekenhuis. Het valt me zwaar en het begint steeds meer invloed te hebben op mijn humeur en gesteldheid... Erg vervelend. Ik merk dat mijn hoofd op dit moment ook niet naar ZP staat. Het is vaak confronterend en van al het zoeken over mogelijke dingen/oorzaken etc. word ik onrustig.

Ik wil alle meiden die zwanger zijn geworden de afgelopen 2 maanden van harte feliciteren! Ik wens jullie een gezonde en fijne zwangerschap toe!

Voor de meiden die nog aan het proberen zijn, wens ik jullie ontzettend veel goede moed! Ik duim voor jullie en hoop dat jullie wens in 2016 uit mag komen! Kop op :)! De kans dat het gaat lukken is nog steeds groter, laten we ons daar aan vasthouden!

Veel liefs en misschien weer tot snel!

16. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Hoi meiden.
    Zit mij zo een zorgen te maken 😔 Willen jullie meekijken naar m'n testen? Dit is niet goed toch? 😓

17. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Pffff nee vind het niet positief. Ze horen echt op te lopen. Maar aan de andere kant schommelt het hcg hormoon nogal in het begin. Met ongeconcentreerde urine heb je vrij snel een lichtere test.
    Was het bij elke test met ochtend urine?

Bij mij liepen ze begin december ook zo af. Heel spijtig :(

18. Goodlife

:( nee de 2 testen van vandaag 16 dpo zijn niet met ochtendurine maar ik heb er een hard hoofd in. Ben er helemaal zenuwachtig van. Gisteren voelde ik mij ook nog helemaal zwanger!
    Wat gebeurde er bij jou na aflopende testen Laura? Ik heb geen buikpijn en bloedverlies.

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja bij mij kwam er toen de menstruatie krampen en daarna bloed verlies. Maar dat kan soms even duren.
    Hou het in de gate want soms stoot je lichaam het niet goed af.
    Heb je al een vk gebeld?

20. Goodlife

Ja die geeft aan dat ik moet afwachten.......onzekerheid is killing zeg.
    Bedankt voor je reactie Laura.

Deel Deze Pagina