NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Mijn NOD is trouwens de 17e

2. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Die van vandaag vind ik ook wel donkerder idd.

Kan je via de huisarts niet Hcg laten bepalen en over 2 dagen weer?

Exit;Sorry haha, had m'n bericht 2 uur geleden getypt maar niey verzonden..

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik vind die van vandaag ook donkerder goodlife.
    Maar heb ook geen verstand van oplopen.
    Beste is anders op je hcg te prikken!

4. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Vandaag door ha doorgestuurd naar gyn. Hcg is 18, veel te laag. Gezien mijn klachten denken ze aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar er is geen acuut gevaar. Moet zaterdag weer terug om bloed te prikken. Heb er een slecht gevoel bij en hoop dat mijn lichaam het zelf afstoot als het toch mis is 😢

5. CiDa84

CiDa84 Bekend lid

13 aug 2014
    552
    55
    28
    Gets Goodlife! Wat naar! Het kan dat je dan het vruchtje wel, als in een miskraam verliest? Checken ze je eileiders dan ook nog? Wat rot meid! Sterkte!

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Och jeetje wat naar :( heel veel sterkte meid x

7. Goodlife

Het kan ook een naderende miskraam zijn. Ik hoop maar dat als het niet goed is dat het dat wordt. Weet t verder ook niet. Afwachten maar tot zaterdag maar m'n gevoel zegt dat t niet goed is. Heb veel buikpijn wat uitstraalt naar m'n rug, erg pijnlijk!

8. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Wat vreselijk jammer Goodlife!

9. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Oh, nee!
    Wat naar Goodlife!
    Sterkte!!

10. Goodlife

Ik ben inmiddels bloed aan het verliezen 😢 Een bevestiging van alles. Ben "blij" dat m'n lichaam het zelf probeert op te lossen. Kan ik veel pijn verwachten? Is je cyclus erg in de war na mk? Is natuurlijk voor iedereen verschillend maar wat zijn jullie ervaringen? Wat een ellende en verdriet zeg. 11 maanden gewacht, zo euforisch en dan dit 😔😔

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ach meisje toch wat verdrietig :(

Bij mij was het ook zo pril en het voelde heftiger dan een normale menstruatie. Ik had heftigere krampen en meer bloed verlies.
    Het voelde als een soort grote schoonmaak, hoe gek dat ook klinkt.

De ronde erna had ik een vroege eisprong. Die kwam al op dag 11 ineens. Die ronde was het weer raak en nu vooralsnog oplopend hcg. Of het blijft plakken weet ik niet natuurlijk maar het voelt goed

Ik hoop dat het bij jou ook zo mag gaan. Het is je gegunt

12. Goodlife

Fijn dat je reageert Laura. Moet je de 1e dag van de bloeding tellen als cd1 dan? Wat fijn dat jij snel een eisprong had. Heb je ook getempd? Je hoort ook wel eens dat je eek cyclus moet wachten toch? Ik zou dat ook niet kunnen denk ik maar goed ik moet t eerst nog maar even verwerken. Zit nu nog zo in m'n emotie. Ik hoop ook dat ik het ook zo zal gaan bij mij. Hoe lang heb jij gebloed? Veel pijn?

13. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Aah goodlife :( Wat verdrietig.

Heel veel sterkte meid, dikke knuffel.

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ah nee wat naar goodlife! Heel veel sterkte

15. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik heb de eerste dag geteld ala cd 1. De verloskundige adviseerde mij eigenlijk meteen door te gaan als ik dat aankon. Ze zei dat een ronde wachten echt van vroeger is

16. Arendje

Arendje Fanatiek lid

30 mrt 2014
    2.124
    634
    113
    Vrouw
    Ahh nee goodlife!! Heel veel sterkte

17. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @goodlife: ik was in ronde 9 ook 4 dg overtijd met vage testen. Toen ook gewoon ongesteld geworden. Zonder stolsels of iets. Ik heb geen krampen gehad, gewoon een iets zwaardere menstruatie.
    Ronde er na eisprong 4 dagen later dan verwacht, maar :zwanger met een knaltest dag na NOD!

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nouuuuu goodlife dat vind ik niet leuk!!! Wat rot weer. Man wat zal je de P hebben! Hoop dat je snel schoon bent en verder kan! Zo jammer zeg.

Hier was mijn miskraam heel vreemd. Ze dachten ook dat ik eug had, ben week naar geweest. Kon bijna niks doen of kreeg krampen en naar gevoel. Uiteindelijk na een week begon ik eindelijk te vloeien. Dat heeft ruim 3 weken geduurd! Dit alles heeft bij elkaar 86 dagen geduurd. Was echt bizar.

Mijn nichtje was zwanger en loopt al 6 weken rond met ene miskraam waar ze niks mee kunnen. Vruchtje zit aan een te dunne wand om een hoekje en kunnen niet curreteren en medicatie kan eventueel niet helpen. Kans op inwendige bloeding is erg groot. Tis allemaal zo vaag. 1 verschrompeld zakje en 1 duidelijk zakje. Ze snappen het zelf ook niet wat hier gebeurd. Maar tis wel flink mis.

19. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Goodlife. Had je in t NOD forum al even sterkte gewenst, hier nogmaals.
    Ik heb Na mijn MK (7wk) best veel scherpe, stekende pijn gehad. 2 dagen, daarna was t over. Bloedverlies ongeveer 3 dagen. Toen paar dagen niet. Daarna nog 1 dag groot stolsel en wat bloed.
    Maar, 3-12 start bloedverlies, 31-12 alweer ongesteld geworden.

Was daardoor ook een behoorlijk emotionele laatste dag van het jaar. Dat ik nu niet zwanger ben betekend dat m'n dochter minstens 4 is voor ze een broertje of zusje krijgt. Weer een gevoelsmatige grens die gepasseerd moet worden.
    Aan de andere kant wel blij dat m'n lichaam t zo snel heeft opgepakt.
    Nu wel afspraak gemaakt bij huisarts, aanstaande dinsdag kan ik terecht. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen.

Overigens, ik probeer ook wat afstand te nemen, dus zal ws in vlagen minder reageren. Net dat wat goed voelt.

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Das hier idem maiwakee. Hier zal mijn dochter ook 4 zijn als er nog een brusje wil komen. Tis niet anders. Kan mezelf er druk om maken, maar veranderen doe ik de situatie niet.
    Maak snap heel goed welke grens je overheen moet.

Hier had ik 5 januari uitgerekend geweest en nu een misschien wel een klein wonder gekoesterd. Life is like a box of chocolate. Alleen in mijn chocola zit alleen maar die vieze kersenvulling en andere gruwelvulling😂 Achja lach er maar weer om. Jank wel weer als ik ongesteld word binnen nu en 12u.
    Tis soms gewoon erg bitter als het niet gaat zoals je wenst en jezelf steeds meer kwelt met die leegte.

Ooit komt het goed. verwacht dit jaar nog wel zwanger te raken, maar hopelijk wel de eerste helft!

Deel Deze Pagina