NOD lijst September voor 6+ ronde dames

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ladylola, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Dikke knuf lady Lola!
    Ik vind kersenvulling ook vreselijk vies!

2. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Heb ook liever aarbeienvulling met knispertjes:D

3. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Net terug van de gyn. Hcg was al gezakt naar 4. Vroege miskraam is vastgesteld. Vannacht veel bloed verloren en veel buikpijn gehad. Hopelijk snel voorbij en weer snel normale cyclus terug. Ronde 12 in nu......

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    He wat rot zeg :( heel veel sterkte

5. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Sterkte Goodlife!

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Clarajilla: Mijn eigen gyn is een man ;) Maar zoiets zouden ze toch moeten zien veronderstel ik... Een cyste en endometriose zijn toch dingen die ze snel zouden moeten herkennen, zo zeldzaam zijn die niet denk ik...Blijf het raar vinden, maar ga er niet te lang bij stil staan!

@Lace: Dikke knuffel meid!

@Goodlife: Goh meid, wat een verhaal... Eerst de euforie na al die tijd inderdaad en nu dit...
    Ik moet zeggen dat ik bij het lezen van je verhaal ook aan bbz zat te denken...
    Ik heb in ronde 5 voor nod een licht streepje gehad, maar net na nod toch ongesteld geworden... Zwaar bloedverlies met heel veel pijn en me ook echt ziek voelen... Toen dachten ze bij mij ook dat het buiten de baarmoeder zat, maar dat is nooit duidelijk geworden. Alles tezamen heb ik wel 9-10 dagen bloedverlies en pijn gehad, nadien was het volledig weg. Volgende cyclus was eigenlijk weer perfect op schema bij mij. Gaan ze verder niet naar je eileiders etc kijken met het vermoeden van die bbz? Hopelijk komt alles gewoon spontaan mee... Maar trek op tijd aan de noodrem indien je je ongerust gaat maken hoor! Veel sterkte en rust goed hoor!

@LadyLola: Ben blij dat jullie terecht kunnen!

7. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Sterkte Goodlife😞

8. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Sterkte goodlife!

9. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Sterkte Goodlife!

Ik zit op cd 10 vandaag, maar toch al vruchtbaar slijm gespot. Lijkt me toch heel vroeg! Mijn vroegste eisprong ooit was rond dag 15, meestal eerder naar dag 20 toe.

Hoelang na het eerste vruchtbaar slijm springt jullie ei?

Vanavond alvast maar geklust (zouden we anders ook wel gedaan hebben ;)), maar nu is m'n man weg tot woensdag. Eitje moet dus nog maar een paar dagen wachten hoor :-D

10. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Bij mij verschilt het vaak van 2-4 dagen... Maar het vruchtbaar slijm is bij mij ook niet elke maand heel duidelijk aanwezig!

11. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @ Dora: hoe is het bij jou? Ik zie in je banner dat je vandaag je NOD hebt?? Ik ga heel hard voor je duimen!

12. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ Dora, ik duim voor je! Hopelijk geen verdere onderzoeken nodig!

Mijn temp kaartje is deze maand zo raar. Vind hem nu al piekerig.
    Cd4 hadden we een nieuw dikker dekbed daarom op discarded en cd 7 kwam ik uit de nacht dienst.
    Vinden jullie me kaartje piekerig, of is dit nog normaal?

Bijgevoegde bestanden:

13. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @Clara: geen ervaring met temp kaartjes.
    miss in het topic temp kaartjes plaatsen? Kijken wat de dames die er ook ervaring mee hebben zeggen?

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier er ook geen ervaring mee maar er is idd een heel topic over dus die dames kunnen je vast helpen :)

15. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Net gezellig uiteten geweest met vader en stiefmoeder van mijn vriend.
    Zei me schoonzus je dat ze alles kan eten zonder dik te worden. Dus ik zei dat ik dat ook kon en de bouw van me vader heb. Zegt me schoonvader de enige manier dat jij dik kan worden is als je een baby in je buik hebt. Wanneer gebeurt dat?
    Ik dacht nee he jij ook al? Iedereen verwacht het al en hij heeft er nooit wat over gezegt en nu dus wel..

Ik heb maar gewoon geandword van nou over 3 jaar ofzo nu eerst me opleiding maar klaar hebben. En dat vonden ze een verstandige keus...

16. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik kan daar dus nooit over zwijgen he, hier weet iedereen eigenlijk dat we aan het proberen zijn (goede vrienden en mijn ouders dus).

17. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Bij ons weet niemand het! Ja 1 vriendin weet het. Maar ik wilde haar eigenlijk ook niks vertellen maar moest wel omdat ik in het ziekenhuis bij haar kwam.. Maar heb het er met haar ook niet echt over.

Maar vind wel vervelend worden van ouders en oma's dat ze er allemaal op wachten. Terwijl we al bijna anderhalf jaar bezig zijn.. En wil het ze ook niet vertellen want wil dat het echt een verrassing blijft wanneer het zo ver is

18. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    @clara: elk kindje is een verassing en een wonder!
    Ik merk dat ik er veel aan heb door open kasrt te spelen.
    Tja, dan weten heel veel mensen het dat we bezig zijn en dat we een miskraam hebben gehad . Tja, dat heeft dezelfde mensen ook de gelegenheid gegeven om er op te reageren. En ik moet eerlijk zeggen dat me dat zo veel steun heeft gegeven dat ik dit verlies niet alleen heb hoeven dragen..!!
    Maar ook dat mijn vriend niet altijd mijn gezeur aan hoeft te horen.
    Hoef ik hem niet allemaal te vertellen. Is eerlijk gezegd ook beter voor mijn relatie..
    Dus waarom niet 1 of 2 goede vriendinnen in vertrouwen nemen??

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ben het met kyra eens :) ondanks dat mn ouders en schoonouders weten dat het de maand ervoor mis was gegaan waren ze compleet verrast dat het weer raak was.

20. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik heb niet echt goede vriendinnen. Iedereen die ik hier ken( in het echt) ga ik mee om. Maar zijn verder niet te vertrouwen. Ook zijn ze iets van 4 jaar jonger en nog vollop bezig met op stap gaan en daten.
    Mijn eigen moeder is ook niet te vertrouwen xD. En ik ben zoiezo al nooit echt een prater geweest. Ik hou altijd alles al voor mezelf. Heb er dus ook geen moeite mee om het geheim te houden.
    Alleen iedere x dat ze er nu over beginnen wanneer wij kinderen krijgen is vervelend. Dan denk ik je moet is weten.. Maar ben nu wel op een punt dat het me niet zoveel meer doet. En ik denk als ik zwanger ben krijg je ook te horen dat we al zo lang bezig waren ( schoon ouders dan:p) en dan hoop ik dat ze een 2de x zich wel bedenken met zoveel naar vragen en eisen dat het een meisje zal worden.

1 vriendin weet het dus wel maar zij is zelf ook bezig voor een 2de. 1 x heb ik me hart bij der gelucht maar heb me daar de hele week rot om gevoeld. En ze wilde toen wel wachten op ons voor zij zwanger werd maar dat wilde ik absoluut niet! En nu hoorde ik van me vriend dat ze nu toch wel op ons aan het wachten is en zelf niet meer serieus bezig is. Omdat ze het zo vervelend voor ons vind dat het lang duurt...

Deel Deze Pagina