WoW Beertje wat leuk te lezen! Gefeliciteerd en ik kan mij voorstellen dat het heel onwerkelijk voor je is na 18 maanden! Een wonder. Maandag gelijk vk bellen zeker? Spannend hoor en probeer ook te genieten!
Ook ik kom hier wekelijks nog even spieken om te zien hoe het gaat. Fijn om te zien dat er weer meer zwangeren zijn, erg jammer dat deze lijst niet in zijn geheel nu roze is. Ik hoop echt dat behandelingen gaan aanslaan, gun iedereen die twee streepjes in handen en de verwondering die je dan voelt. Voelt voor mij als de dag van gisteren en ik ben er nu bijna (wordt over 4 weken ingeleid ivm hoge bloeddruk). Blijf jullie volgen!
Ik doe hetzelfde als Roosje. Gun het iedereen zo! Houd hoop. Ik weet dat het lastig is maar zoals je ziet nu bij beertje en bij mijzelf kan het wel nog. (Ik was ook in ronde 17 pas zwanger). Sterkte voor degene met de behandelingen en Roosje sterkte met de laatste loodjes!
Gefeliciteerd Beertje! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en een mooi gezond kindje over 8 maanden!
Wat leuk beertje! Wat een geluk eindelijk. Geniet ervan meis!! Heerlijk! Nou hier ook mijn onderzoeken gehad. HSG was niet helemaal goed. Links functioneert en rechts niet. Nu de vraag wat het is? In ieder geval is de fertiliteitsarts hoopvol voor links. Ze vragen zich wel af of links rechts op vangt. Mogelijk geeft rechts nog wel een eisprong, maar die past niet door de eileider heen, omdat de boel verstopt is en in een grote zwarte holte blijft hangen. De boel kan mogelijk verstopt zijn de endometriose. Dat gaan ze uitzoeken. Hoor vrijdag en volgende week woensdag meer. Dan is ook mijn cyclus gevolgd en weten ze wat ze echt wat het plan wordt. Als blijkt dat links volledig werkt, dan waarschijnlijk eerst starten met IUI en hormonen. Misschien wel eerst operatie, maar de arts wil hiermee eigenlijk wachten als links wel goed werkt. Ik kan namelijk wel zwanger raken, maar zij gaan alleen helpen om dit proces makkelijker te maken en te versnellen. Ze zagen wel links en rechts al zeker 10 follikels, dat is wel wat veel. De vraag is of ze ook allemaal meegroeien. Dan gaan ze nu volgen. Het zou wel mijn acne en donkere haartje in mijn gelaat verklaren. Als dat zo is heb ik dus wel lichtelijk PCOS, maar in theorie is dat vreemd, omdat ik wel zeker 12 cyclussen heb per jaar. Afijn nog 1 week dan weten we eindelijk wat bij ons zo stagneert.
Hoi dames, Zie mijn onderschrift. Wij proberen ons normale leven weer op te pakken. Ik zal hier zo nu en dan nog wel ff spieken, maar heel actief zal ik niet meer meeschrijven. Het zwanger worden van een 2e boek gaat hier definitief dicht.
Jeetje vrouw! Wat een ongelofelijk dapper besluit! Je bent gezegend met een gezond kind. Nu hopelijk genieten met de drietjes. Samen leuke dingen doen en op avontuur met elkaar! Veel geluk gewenst!
Jeetje Voetstap.... wat heftig maar dapper! Hoop dat jullie rust kunnen vinden en kunnen genieten van jullie gezinnetje zoals het nu is.. Hele dikke knuffel!
Hoe is het met de rest hier? Bij mij niks bijzonders. Twijfel zelf of me eisprong geweest is, maar hier op het forum zei iemand van wel. Als het wel zo is dan zit ik nu op 9dpo. En dan zou ik woensdag of donderdag kunnen testen, als dat nodig is dan
Spannend weer dichtbij je NOD! Hier vandaag onze aller eerste iui gehad met relatief goed zaad ! Dus hier 0 dpo haha, maandag over 2 weken mocht k testen als k dan nog niet ongesteld ben.
Wat een moedig besluit Voetstap! Och wat onzeker Clarajilla; wel of geen eisprong. Het is je laatste ronde voor iui toch? Al je andere rondes had je wel eisprong toch? Izie voor jou ook spannend zeg, iui achter de rug. Hoe heb je t ervaren? Met mij gaat t wel weer prima. De teleurstelling van de menstruatie is alweer naar de achtergrond en je begint weer met opnieuw hopen. Dat zullen jullie wel herkennen. Ga van de week acupunctuur proberen op aanraden van vriendin. Ik lees er wel positieve verhalen over maar ja zeker weten doe je het nooit. Baat het niet dan schaadt het niet. Volgende week m'n eisprong dus heb nog even te gaan.
Jaa was heel spannend. Volgens mij heb ik het hier helemaal niet verteld, maar de laatste zaaduitslag van 5 weken geleden was dramatisch slecht (200.000), dit kregen we vorige week te horen en de gyn heeft toen direct laten weten dat als dit bij herhaling dit weekend weer zo zou zijn het hele iui verhaal niet door zou gaan en het ICSI zou worden.. Dus we waren zo zenewachtig gisteren voor t zaad..... Maar halleluja, 3,5 miljoen goeie zaadjes IUI zelf stelde niks voor.. De eenenbek is even vervelend maar verder merk je niks. Als t deze ronde niet raak is gaan we de volgende rondes gestimuleerd verder en moet ik Puregon en pregnyl gaan spuiten. Acupunctuur heb ik ook regelmatig over nagedacht, je leest er toch vaak goeie dingen over!
@goodlife, ja klopt dit is laatste ronde voor iui, sinds vandaag geeft ff wel een kruis aan. Dus ik mijn nod is 24,25 of 26 maart ( wisselende lf lengte) maar 23,24 en 25 heb ik vroege dienst dus kan ik niet testen, 25 tot en met 27 bij me ouders. Dus voor ik kan testen is het alweer 28 maart en dan heb ik al zekerheid Ik heb ook wel is aan accupentuur gedacht, maar durf de stap niet te nemen. @izie, echt super dat het nu zoveel was! Ik duim voor een mooie test over 2 weken!
@Clara hoe is het bij jou? Zie dat je 2 dagen over tijd bent? Spannend! Duim heel hard voor je. @Voetstap: dappere beslissing, veel sterkte ook met de verwerking! Vel geluk met het gezinnetje wat je wel hebt! @hier, inmiddels weer enigszins over de teleurstelling heen van weer ongesteld zijn geworden. Pff hakt er na de ma echt veel meer in dan ervoor!
Ja klote he die teleurstelling. Kan me voorstellen dat jij de weken nu nog telt Hier had onze tweede alweer 6/7 weken geweest. Aha gelukkig heb ik er maar een weekje van mogen genieten, scheelt denk ik wel een hoop qua frustratie en verdriet. Nou clara? Dan voor het traject op de valreep toch zwanger?? Izie hoe is het bij jou? Al gekkigheid? Hier 5 april weer naar zkh. Eerder was er geen plek, maar als het goed is die dag ongesteld. Kan ik direct starten met hormonen! Voel mijn ei duidelijk aanwezig, dus vanaf morgen 1 dpo!