NOD lijst- van 03 Juli -09 Juli 2017

Discussion in 'NOD forum' started by mamajongens, Jun 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mloess89

mloess89 Actief lid

Oct 24, 2014
    125
    37
    28
    Female
    Pedagogisch medewerker
    voor je nod testen heeft ook niet zoveel zin.
    het eitje moet eerst nog innestelen.

2. Nutella

Nutella Actief lid

Feb 13, 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Ja groot gelijk. :)
    Ik merk nog niks van een innesteling. Gisteravond zat ik met een wollen trui onder m'n winterdekbed in bed. Wij kijken later in de avond vaak nog even serie en houden dan elkaars hand vast. Gisteravond vond m'n man dat helemaal niks. "Vieze kleffe hand!" :roflmao:
    Hopelijk doet het wat!!

3. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ja het scheelt wel echt als niet iedereen heel vroeg al een testje doet! Laten we elkaar maar een beetje aanmoedigen om het vol te houden :D

Maar de testjes lijken me wel aan te staren vanuit de kast, nog even geduld :rolleyes:

Misschien beetje vies, maar ik heb sinds gisteren af en toe een lange draad met slijm bij het afvegen op het toilet.
    Iemand die dat herkent? Lijkt wel een beetje op de afscheiding rond de eisprong, maar dan ietsje dunner.
    Ik had dat ook in de ronde dat ik zwanger werd, viel me toen ook op!
    Maar vorige ronde had ik het ook 1x, maar niet zwanger.
    Dus waarschijnlijk zegt het niks :p

Luuna likes this.
  4. Soeur

Soeur Bekend lid

Jun 20, 2017
    546
    314
    63
    @Jazz ja dat heb ik ook. Bij mij is het alleen dikker en echt wit. Heel onsmakelijk:cry: maar inderdaad ook beetje rekbaar ofzo....

5. Sherra

Sherra Actief lid

Jun 4, 2015
    312
    174
    43
    Haha idd! Maar alles voor het goede doel toch ;). Jammer dat we geen camera hebben dat je kan zien wat er precies aan de gang is in de tummy hè?:rolleyes: maar houd het ook wel spannend, soms iets te spannend:roflmao:. Welke serie kijken jullie trouwens?

@Jazz & @Soeur : Ik herken het wel een beetje dat slijm. Ik had het vorige week een beetje. Hopelijk voor jullie al positieve tekenen :thumup:.

Ik pas het lijstje ook maar even gelijk aan, is denk ik wel overzichtelijker.

6. Sherra

Sherra Actief lid

Jun 4, 2015
    312
    174
    43
    NOD-lijst 03 Juli t/m 09 juli 2017

03 juli
    doobie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 - MMM
    Anna - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3
    Livoli, 29 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM
    Tevreden • 28 jaar • 3de kindje • ronde 1

04 juli
    Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 na mk

05 juli
    Luchia - 22 Jaar - 2de kindje - ronde 2
    Soeur- 33 jaar- 3e kindje- ronde 1
    Caroline1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7
    Hailey - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18
    Gruffalo123 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1

06 juli
    Laisa - 33jaar - 4e kindje - ronde 2
    Cynmark29 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 - 0MMM
    marloes -28 jaar -2e kindje - ronde 2

07 juli
    Minivosje - 25 jaar - 1e kind - ronde +- 12
    RiRi93- 23 jaar - 1e kindje- ronde 6
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4

08 juli
    JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3
    SuzanS - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Flamingo88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17 -
    MMM
    LottieC - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2

09 juli
    Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8
    Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2

Datumloos / Buiten de lijst
    mamajongens- 36 jaar - 4de kindje- ronde 8 (10 juli)
    Sherra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 (verwacht 10/11e juli)

Totaal: 25

Wachtbankje (24), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (4),Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]

7. tevreden

tevreden Actief lid

Aug 20, 2015
    433
    128
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Ja, heb vanochtend getest maar was wat laatjes moest mijn zoontje en dochtertje nog omkleden, laten ontbijten en weggebracht naar school. Daarna boodschapjes gedaan en bij terugkomst was de test gelig uitgelopen. Zo zonde een test voor niks vebruikt.

8. LottieC

LottieC Lid

Jun 25, 2017
    50
    27
    18
    Female
    Ik had dat gisteren ook, normaal vooral voor mijn eisprong, maar nu dus bijna een week later weer. Hopelijk is het een teken :D

9. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ja ik dus precies zo! Een week later weer. Laten we inderdaad maar hopen dat het een goed voorteken is! :p Ook voor @Soeur en @Sherra

Wat een paarse lijst trouwens! Als deze net zo roze wordt zou top zijn :thumup:

Citroentje93, Nutella and JChris like this.
  10. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    Jammer @tevreden! Wanneer is de volgende test?

Geduldig groepje inderdaad :) wel prettig, zeker aangezien ik nog wel ff wachten moet. Maar ergens ook wel jammer. De week waarin alle testen langs komen van iedereen vind ik zo leuk! Zeker als het veel roze is ;)

Voor nu inderdaad rustig verder wachten. Viel nog niet echt iets, behalve wat steekjes in mijn buik. Hopelijk is er iets bezig met innestellen :D

Nutella likes this.
  11. Nutella

Nutella Actief lid

Feb 13, 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Ja, wisten we het maar! Wij kijken nu Better call Saul. Is wel oké, maar ook weer niet fantastisch. Ik kan eigenlijk haast niet wachten op het volgende seizoen van Game of Thrones!
    Wat kijken jullie dan?

12. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    Ja, die kijken wij ook, alleen het nieuwe seizoen nog niet gezien. Zijn nog bezig met Dexter :) nog maar een paar afleveringen te gaan en dan op zoek naar de volgende die we beide leuk vinden. Wij kijken tijdens / na het eten vaak een aflevering.

En ook aan het wachten op got. Maar hebben geen hbo account, dus even zoeken hoe we ze dit jaar gaan kijken :rolleyes:

13. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

Apr 13, 2017
    2,538
    1,685
    113
    Wachten duurt lang!! Morgen moet ik voor de 2de keer bloedprikken kijken wat daad uit komt...

Wij kijken ook Got @Luuna wij downloaden het een dag later. Verder vele series op netflix

Luuna and Anna2017 like this.
  14. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

Feb 15, 2015
    1,265
    1,080
    113
    Vandaag 7 dpo dus op de helft alweer.
    Heb al twee dagen erg last van buikgriep dus ik voel heel veel pijntjes in mijn buik, maar niet de juiste dus. Had vandaag ook een beetje spotting, maar dat is op 7 dpo bij mij altijd (behalve vorige ronde, toen bleef het maar weg en dacht ik echt dat 't raak was). Ik gooi de handdoek nog niet in de ring want bij mijn zoontje had ik vier dagen spotting voordat ik positief testte. Dus het zegt bij mij niet zoveel.
    Nu lekker vroeg naar bed, een beetje uitzieken. Ben ook al zo verkouden, samen met @Anna2017 in de lappenmand:(

Anna2017 likes this.
  15. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    @caroline1 beterschap.

Hier vandaag veel buik en rugpijn, weet niet wat ik daarvan moet denken. Heb het wel vaker vlak voor de menstruatie, maar ik ben nu pas 7 dpo, normaal pas rond 11 dpo die zeurende pijn.
    Ik moet mezelf tegen houden niet te testen. Heb een hele grote stapel testen liggen, dus de verleiding is groot :p

16. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

Feb 15, 2015
    1,265
    1,080
    113
    Dankjewel, ben lekker vroeg in bed gaan liggen.

Misschien dat dit helpt om de verleiding te weerstaan: Het is nu geen ochtend en je bent pas 7 dpo, dus waarschijnlijk heeft het weinig zin om te testen ;) niet onaardig bedoeld maar ik denk echt dat je er geen steek wijzer van wordt! Want de kans is behoorlijk groot dat het, zelfs als je wel zwanger zou zijn/raken de komende dagen, nu een negatieve test oplevert. En dan weet je nog steeds niks. Anders wachten tot morgenochtend?

17. Anna2017

Anna2017 Actief lid

Feb 21, 2017
    115
    114
    43
    NULL
    NULL

Hè Bah. Beterschap!! Ik ben goed gesneuveld, om 12 van werk naar huis gegaan. Ben zo opgeblazen, misselijk, hoofdpijn en verhoging. Ga zo naar bed. Heb de hele dag op de bank gelegen... hopelijk heeft het geen effect op zwanger wel/niet.

Wel een sterk groepje hoor!! Ik twijfel beetje om morgen een testje te wagen... ergens wil ik ook geen lege test. Dus kan ik misschien beter wachten Hihi...

18. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

Jun 26, 2017
    3,940
    4,461
    113
    @caroline1 ik wil wachten met testen tot NOD dus ik probeer de testdrang heel erg te negeren :p.

Anna2017 likes this.
  19. Soeur

Soeur Bekend lid

Jun 20, 2017
    546
    314
    63
    Ach @caroline1 wat naar. Heel veel beterschap!

@Anna2017 jij ook nogmaals beterschap. Volgens mij zal het wel loslopen qua wel/niet zwanger. Je leest ook juist heel veel verhalen van meiden die dan juist zwanger blijken te zijn. Gewoon positief blijven en vooral eerst goed uitzeiken.

En @Gruffalo123, jij ook hwel veel sterkte.
    Met de testdrang onderdrukken dan:p

20. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    Uitzeiken?:roflmao: :roflmao:
    Maar inderdaad, beterschap nogmaals en rust goed uit!

@Gruffalo we zijn een geduldig groepje dames. Haastige spoed is zelden goed! Nog een paar dagen volhouden en hopen dat het wachten beloond wordt ;)

Soeur likes this.

Share This Page