Ik zie hem! Zie je wel, geen bloed is hoop houden! Voorzichtig gefeliciteerd en hopelijk over 2 dagen een duidelijkere streep @Hobbs balen! Hopelijk is het een tijdelijk dipje en gaat hij morgen gewoon weer omhoog Sorry, ben in postitieve mood deze morgen ik wacht nog met testen, maar mijn temperatuur is nog nooit so stabiel geweest (36.9, sinds vrijdag). Hopelijk een goed teken
@cynmark29 ga je vandaag nog testen? Heel veel succes. Je zal al wel onderweg zijn. Het is 8 51 haha.
Haha ik fiets om 9:00 aan hihi ligt op 2 min fietsen van me af wachten duurt lang en dan zul je zien dat t negatief is
Hi meiden! Nou ik heb vanochtend ook getest met CB early. Zit nu op dpo 11. En kreeg toch echt een streepje te zien! Daarna een test gedaan met cb digital maar die zegt 'niet zwanger' pfffffff morgen nog maar een keer een testje doen!
Oh gelukkig dat jij wel iets ziet! Mijn test is echt een enorme tuurstreep, ik zou hem denk ik ook wel zo op de foto kunnen krijgen dat jullie ook niks zien. Dus voor ons allebei waarschijnlijk nog even 2 dagen wachten!
Het is idd een lichte streep bij mij maar hij is duidelijk aanwezig. Mijn vriend zag hem ook. Het enige is dat ik over 2 uur naar Ibiza vlieg om een weekend weg te gaan met vriendinnen! Word even wat smoesjes bedenken!!
@caroline1 Gefeliciteerd!!!! Is het bloedverlies al helemaal gestopt? En bij jou zie ik hem ook @SuzanS ! Ook jij gefeliciteerd! En @cynmark29 bij jou zie ik zo niks...maar is op een foto vaak minder duidelijk dan is het echt.. @Hobbs balen...hopelijk alleen een eenmalig dipje!
Gefeliciteerd!! @caroline1 En @SuzanS, ik zie wel echt een streepje op de eerste test, wat vervelend die onduidelijkheid!