Dat klopt met beetje geluk dinsdag of woensdag of donderdag de inseminatie . . T blijft steeds maar spannend . Hoop ook echt dat t deze ronde raak is na al die tijd
Ik hoop ook dat je deze maand op roze mag! Waar is de echo voor? Om te kijken of alles goed groeit of gaat er meer gebeuren? Volgens mij heb je dat verteld, maar ben het even kwijt, sorry. Succes in ieder geval!
Dit bericht had ik nog niet gezien.. Ik duim voor je!! Zou fijn zijn na zo'n tijd.. Heb sowieso veel respect gekregen voor dames die al zo lang bezig zijn en een pittig traject doorlopen. En daar duim ik extra hard voor!
De echo is om t kijken of me eitje gegroeid is . En dan mag ik als t goed ia savonds trugkomen voor de pregnyl spuit . Die wordt in t ziekenhuis gezet , maar ik ga vragen of ik t zelf niet mag doen
Nou ff shit.. nog niks zichtbaar dus moet woensdag terug.. ben bang dat Clomid zn werking op mjj heeft verloren
NOD-lijst 03 Juli t/m 09 juli 2017 03 juli doobie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 - MMM 04 juli 05 juli Luchia - 22 Jaar - 2de kindje - ronde 2 06 juli Laisa - 33jaar - 4e kindje - ronde 2 Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Cynmark29 29 jaar - 1e kindje - ronde 19(mmm) Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 07 juli Minivosje - 25 jaar - 1e kind - ronde +- 12 08 juli mamajongens- 36 jaar - 4de kindje- ronde 8 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 09 juli Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0),Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Laten we het hopen @Hobbs! Welkom hier Wat hou je veel bij in FF!! Ben al blij dat ik de temp bij kan houden.. wel interessant om te zien!
03 juli doobie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 - MMM Anna - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 04 juli 05 juli Luchia - 22 Jaar - 2de kindje - ronde 2 06 juli Laisa - 33jaar - 4e kindje - ronde 2 Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Cynmark29 29 jaar - 1e kindje - ronde 19(mmm) Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 07 juli Minivosje - 25 jaar - 1e kind - ronde +- 12 08 juli mamajongens- 36 jaar - 4de kindje- ronde 8 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 09 juli Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0),Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]
Hallo! Ik ben Anna, ik ben in 2013 mijn dochter verloren met 20 weken. In 2014 ben ik moeder geworden van een zoon. Nu was ik in januari weer zwanger, helaas eindigde dat op 10 April in een missed abortion. Erg spannend allemaal...probeer goede moed te houden!
Trug van de echo links eitje van 18.5 mm en rechts nog versassing ei van 17 mm die zat de vorige x verstopt hihi vanaaf de pregnyl spuiten
Welkom! Hopelijk ben je snel een weer zwanger met een goede afloop! @cynmark29 altijd leuk zo'n verrassingsei! wanneer is de inseminatie?
Wauw, dan mag je al snel op het wachtbankje zijn er al meer meiden die bijna op paars staan? Ik moet nog een paar dagen wachten denk ik. Even wennen, afgelopen ronden zat ik iedere keer vooraan in de lijst, nu juist helemaal achteraan..