Hallo allemaal! Ik ben hier ook nieuw. Ik wil me graag aansluiten bij dit overzichtje. Ik moet normaal gezien morgen menstrueren......maar hoop het natuurlijk niet! Ik kom er alleen niet uit hoe ik me kan aanmelden voor deze nodlijst....wie helpt????
NOD-lijst 03 Juli t/m 09 juli 2017 03 juli doobie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 - MMM Anna - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 Livoli - 29 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM Tevreden • 28 jaar • 3de kindje • ronde 1 04 juli Jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Lana1986 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Multimama - ? - ? - ? 05 juli Luchia - 22 Jaar - 2de kindje - ronde 2 Soeur- 33 jaar- 3e kindje- ronde 1 Caroline1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 Hailey - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 Gruffalo123 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 06 juli Laisa - 33jaar - 4e kindje - ronde 2 Cynmark29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 - 0MMM marloes - 28 jaar -2e kindje - ronde 2 07 juli Minivosje - 25 jaar - 1e kind - ronde +- 12 RiRi93- 23 jaar - 1e kindje- ronde 6 Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 08 juli JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 SuzanS - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Flamingo88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17 - MMM LottieC - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 09 juli Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Ingie85 -32jaar -2e kindje - ronde 3 Datumloos / Buiten de lijst mamajongens- 36 jaar - 4de kindje- ronde 8 (10 juli) Sherra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 (verwacht 10/11e juli) Totaal: 27 Wachtbankje (18), Zwanger (6), Ongesteld(2), MMM (4), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg halen.
Je zoekt het bericht met de laatste versie van de lijst, dan klik je op Reageer en moet je bovenin de tekst tot aan het roze NOD-lijst weghalen en helemaal onderaan haal je het laatste woord quote met de blokhaken weg. Welkom! Test maar dan kun je gelijk de vraagtekens wegwerken
Ik kom even inbreken @cynmark29 Ik ken jou van een vorig NOD forum, weet niet meer welk en kwam hier even kijken. Op de 2de test zie ik je streepje goed!! Dikke proficiat het is je zo gegund
Dank je wel! Het is gelukt dank je wel! Morgen testen! Ik ben benieuwd. Vandaag ook getest maar die was omo wit.....misschien te vroeg....of tog niet zwanger??? We zullen zien!
Dag Multimama, het HCG verdubbeld per 2 dagen. Als de test vandaag Omo wit was zou ik even 2 dagen wachten! Meer kans dat je dan wat ziet
Welkom multimama! Eens met wat @Anna2017 zegt. Ik zou ook nog een dag of 2 minimaal wachten. En zou je de lijst nog aan willen passen? Je bent vergeten om de quote gegevens weg te halen. Nu kan niemand meer reageren op die lijst.
NOD-lijst 03 Juli t/m 09 juli 2017 03 juli doobie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 - MMM Anna - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 Livoli - 29 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM Tevreden • 28 jaar • 3de kindje • ronde 1 04 juli Jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Lana1986 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Multimama - 30 jaar - 3e kindje- 3e ronde 05 juli Luchia - 22 Jaar - 2de kindje - ronde 2 Soeur- 33 jaar- 3e kindje- ronde 1 Caroline1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 Hailey - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 Gruffalo123 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 06 juli Laisa - 33jaar - 4e kindje - ronde 2 Cynmark29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 - 0MMM marloes - 28 jaar -2e kindje - ronde 2 07 juli Minivosje - 25 jaar - 1e kind - ronde +- 12 RiRi93- 23 jaar - 1e kindje- ronde 6 Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 08 juli JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 SuzanS - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Flamingo88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17 - MMM LottieC - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 09 juli Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Ingie85 -32jaar -2e kindje - ronde 3 Datumloos / Buiten de lijst mamajongens- 36 jaar - 4de kindje- ronde 8 (10 juli) Sherra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 (verwacht 10/11e juli) Totaal: 27 Wachtbankje (18), Zwanger (6), Ongesteld(2), MMM (4), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg halen.
Iemand ervaring met de kruidvat 2 voor 5 testen? Dat is het enige wat ik nog in huis heb leggen (1tje) maar ik weet niet of dat gevoelige testen zijn die je al voor je NOD kan gebruiken? Ben de bijsluiter kwijt. Wie gaan er morgen testen? Mijn man vindt het streepje trouwens nog te dun. Hij gelooft niet eens dat ik überhaupt zwanger ben. Ik hem dus uitleggen dat het natuurlijk nog wel mis kan gaan, maar dat ik op dit moment toch echt zwanger ben, anders had ik dat streepje niet gehad.. Mannen... Dit alles komt omdat ik ooit een streepje op een test heb gehad die ruim een dag in de prullenbak lag. "En toen had je ook een streepje en was je ook niet zwanger" zegt hij dan. Dus nu gelooft hij het streepje ook niet, ook al was het wel binnen de tijd ontstaan. Zo duurde het bij mijn zoontje ook vier dagen voordat hij het geloofde en pas met een dure clearblue kon ik hem overtuigen... Een stukje zelfbescherming zegt hij is het misschien. Hopelijk is hij over een paar dagen ook wat zekerder.
Wat ik zo hoor zijn de kruidvat testen goed en behoorlijk gevoelig. Dus je zou wel iets moeten kunnen zien! Ik wil wachten tot donderdag.. Nog steeds.. Maar de drang is er om toch morgenvroeg te testen (11 dpo). Alleen zo bang dat deze wit is. Mannen.. Pff.. daarom heb ik ook een clearblue met wekenindicator hier liggen. Mocht de kruidvat een mooi streepje geven, dan doe ik die als bewijs waar hij echt niet omheen kan Hoewel ik echt geen idee heb hoe hij gaat reageren! Is pas onze eerste en nog nooit positief getest
@Caroline die kV testen vind ik heel fijn en erg gevoelig én betrouwbaar! En hier ook zo'n man die pas geloofd dat er een baby in de buik ziet als hij t op de echo ziet. Zo'n streepje op een test zegt hem niks (hij zegt altijd: als ik er overheen pies komt er ook zo'n streep)
Mannen he met hun humor. Nou dames ik hoop voor iedereen die een kinderwens heeft....ook echt in vervulling mag gaan! Spannend morgen gaan er aardig wat testen. Ik heb zelf ook n kruidvat test thuis liggen.....
Ik wil me ook graag aanmelden voor deze lijst. Mijn geschatte nod zit op 7 juli. Aan de hand van de laatste paar cyclussen van iedere keer 31 dagen. Voor mijn gevoel zou het nu wel eens raak kunnen zijn. Maar ik ga niet eerder dan vrijdag testen. Kan iemand mij op de lijst gooien? Zit op de telefoon en dan is dat zo onhandig. xMekirin (Kim) - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 na miskraam