Ja, zo denk ik er ook over... Streep is streep idd . En sommigen testen pas dagen na nod duidelijker. Weet ook niet wanneer eisprong was, dus misschien was het later dan gedacht. Spannend zaterdag! Lastig inschatten dan idd, maar je moet ergens van uitgaan natuurlijk.
Wat jammer nog steeds geen duidelijk streepje. Maar als je nog geen bloedverlies hebt de moed er nog in houden!!
Ik zelf niet, maar ik vraag het mezelf ook af en schuim dan het wijde web af.. en je leest zoveel verhalen van pas laat positief testen.. ik ook 4 dagen voor nod negatief getest deze ronde.. ik wacht dus nu ook nog even af.. want heb wel allerlei kwaaltjes die ik anders nooit heb.. maar natuurlijk, wat je wil voelen.... denk ik dan soms. Ik duim dat we na onze nod nog mogen testen, en dat het positief is ! X
@cynmark29 daar snap ik nou helemaal niks van. Hij was zo duidelijk gisteren... ik zou zeker niet de moed verliezen. Dit is echt heel raar.
Ik snap er ook niks van . Mijn buik is sinds gister ook best rond . Terwijl ik dat alleen heb als ik ga uiteten ...
Dankjewel allemaal!!! Pff.. Had na de miskraam gehoopt op een zorgeloze zwangerschap zonder bloedverlies e.d. .. maar dit is toch wel weer erg spannend allemaal. @cynmark29 wat raar! Hopelijk over een paar dagen alsnog een mooie tweede streep!
Nog meer mensen getest vandaag? @Jazz hopelijk blijft het bij een klein beetje bloed en heb je verder een onbezorgde zwangerschap.
Echt vervelend zeg die onzekerheid . Zou over paar dagen weer testen! Hoop dat er dan een hele duidelijke tweede streep staat!
@cynmark29 ik denk eerder dat deze test gewoon niet goed kan zijn. Die streep kan niet opeens weg zijn. Zelfs als zou het mis zijn gegaan. En echt, die streep stond er!