NOD lijst- van 03 Juli -09 Juli 2017

Discussion in 'NOD forum' started by mamajongens, Jun 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Soeur

Soeur Bekend lid

Jun 20, 2017
    546
    314
    63
    Ik heb er niet zoveel verstand van hoor, maar hij is ook niet gaaf. Zijn wat stukjes af? Of is dat daarna pas gebeurd? En wat is het voor test?

2. Soeur

Soeur Bekend lid

Jun 20, 2017
    546
    314
    63
    Staat dan wel weer beneden een steekje horizontaal waar de streep hoort te staan. Ik geloof eerder dat deze test niet klopt dan die van gisteren... Maar ik wil je ook niet te veel hoop geven. Misschien wil ik het te graag zien voor je.

3. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

Mar 2, 2017
    1,424
    249
    63
    H
    Hihi dat is gebeurd met eruit halen . Beetje gesloopt maar deze is zoiezo negatief

4. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

Feb 15, 2015
    1,265
    1,080
    113
    Jeej @Gruffalo123 gefeliciteerd.

Oh @Jazz, ik ken de angst. Hopelijk stopt het gauw.

Gruffalo123 likes this.
  5. Shari90

Shari90 Actief lid

Jun 27, 2017
    123
    92
    28
    Female
    Lol, jij lijkt me een lolligerd in huis te hebben vervelend wel, maar ik snap hun redenering wel. Ze staan natuurlijk ook wat aan de zijlijn he.. ik liet mijn man wel eens meelezen op het forum als ik wat opzocht.. hij werd helemaal geel en groen van al die slijm en bloed beschrijvingen. Hij snapt echt niet dat wij vrouwen ons lichaam op die manier aflezen

Belle8 likes this.
  6. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    @Jazz mijn duimen draaien voor je! :thumup:

@cynmark29 hopelijk ben je toch echt zwanger.. Ook voor jou duim ik heeel hard! :thumup:

7. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

Feb 15, 2015
    1,265
    1,080
    113
    Mijn test was ook nog niet duidelijker dan gisteren, misschien stelt dat je een beetje gerust. Misschien was je urine gewoon net iets dunner. Temp hoog is in ieder geval een goed teken:thumup:

8. duckje31

duckje31 Lid

Nov 21, 2016
    45
    14
    8
    Hi dames! Na een tijdje geen forum lezen (maak mezelf altijd een beetje gek) nu toch maar weer eens aan het rondstruinen. Ik heb namelijk goede hoop deze ronde!

Normaal nooit spotting voor mijn menstruatie (behalve de dag voor het doorbreekt ietsjes), ben nu op 9 dpo en sinds gisteravond wat roze uitscheiding. Ik heb dit nooit gehad zo vroeg in mijn cyclus en altijd een ontzettend regelmatige cyclus. In principe is zondag mn NOD en lijkt dit dus erg op een innestelingsbloeding! Zelfs mijn temperatuur is nog netjes hoog. Ik vraag me wel af, als dit inderdaad een innesteling is wanneer ik dan voor het eerst zou kunnen testen...

Nutella likes this.
  9. Jazz

Jazz Niet meer actief

Is het bloedverlies bij jou inmiddels helemaal gestopt?

Donderdag wil ik weer een testje doen, hoop zooo dat deze dan mooi is opgelopen!

10. Multimama

Multimama Lid

Jul 3, 2017
    30
    10
    8
    Female
    Iemand die ervaring heeft met de zwangerschapstesten......welke geeft het eerder en beter aan. De kruidvat of action? Lees dat action nu zelfs ook een early heeft. Ik hoor t graag

11. Multimama

Multimama Lid

Jul 3, 2017
    30
    10
    8
    Female
    Hoop voor jullie allebei mooie streepjes!

12. Soeur

Soeur Bekend lid

Jun 20, 2017
    546
    314
    63
    @Jazz hoe is het nu? Gestopt?

13. Soeur

Soeur Bekend lid

Jun 20, 2017
    546
    314
    63
    @Multimama sorry, ik heb geen ervaring met de action. Vind zelf kv 2v5 erg fijn.

14. Multimama

Multimama Lid

Jul 3, 2017
    30
    10
    8
    Female
    Ok, Dank je wel. Je leest zoveel verschillende ervaringen. Misschien allebei maar testen

15. Max25

Max25 Lid

Jul 3, 2017
    51
    24
    8
    Female
    Hallo,
    Ik ben nieuw hier. We zitten in ronde 6 en ben nu 2 dagen overtijd. Heb al vanaf vorige week donderdag het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar ben het nog steeds niet. Vorige maand was ik 4 dagen over tijd en toen alsnog ongesteld. Als ik het morgen nog niet ben ga ik een test halen!

Lalalola likes this.
  16. mamajongens

mamajongens Actief lid

Apr 27, 2016
    299
    111
    43
    kv 2 v 5 euro zouden al weinig hcg nodig hebben action heeft meer hcg nodig

17. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    Stom stom stom.. Kon het niet laten om toch te testen. Hartstikke wit! :cry:

Ga dus nu maar een paar dagen wachten en in het weekend weer testen als ik niet ongesteld ben. Of misschien toch donderdag met ochtendurine :rolleyes:

Attached Files:

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

Het is inmiddels weer terug naar de lichtroze afscheiding die ik de vorige 2 dagen had. Dus helderrood met stolseltje was gelukkig maar eenmalig...

Spannend voor de rest op de lijst de komende dagen! Hopelijk komt er de nog veel roze bij ;)

@Luuna op hoeveel dpo zit je nu?

19. Lalalola

Lalalola Niet meer actief

Hahaha volgens mij is onze nod dezelfde dag... volhouden tot zondag!!!! Ik ga afwachten of ik ongesteld word. Als ik dat zondag nog niet ben weet ik het al bijna zeker. Hoef dan alleen nog maar een testje te doen. Maar misschien kan ik de drang bedwingen omdat ik heeeelemaal geen symptomen heb. Ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden.

Luuna likes this.
  20. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

Feb 15, 2015
    1,265
    1,080
    113
    Ja al twee dagen gestopt. Soms zie ik nog wel iets oud bloed gemengd, maar dat is niet erg.

Luuna likes this.

Share This Page