NOD lijst- van 03 Juli -09 Juli 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door mamajongens, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Nou dat is een goed teken toch? :) Niet dat heel veel afscheiding leuk is trouwens :p.

Wanneer wilde je weer testen?

2. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Ik ga morgen weer testen . Dan is ook me nod en zit ik op 15 dpo ....

Luuna vindt dit leuk.
  3. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Oké spannend! Ga voor een positieve test duimen!!

4. Anna2017

Anna2017 Actief lid

21 feb 2017
    115
    114
    43
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!

5. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd
    @Gruffalo123 !

En spannend weer @cynmark29 ik duim voor je.

Voor mezelf begin ik het nou toch ook spannend te vinden. Was zo overtuigd niet zwanger te zijn, maar krijg nu toch een beetje hoop sinds m'n temperatuur langzaam omhoog kruipt. Ik wil mezelf ook weer niet gek maken, want temperatuur kan zo ineens kelderen natuurlijk. Toch spannend ineens.

Luuna vindt dit leuk.
  6. Jazz

Jazz Niet meer actief

Spannend @Nutella ! Je kaartje ziet er hoopvol uit...wanneer wil je gaan testen?

@cynmark29 ik ben heel benieuwd naar je test morgen!! Ik hoop het zo voor je!

@Hobbs , @Luuna en @mloess89 wat jammer..het was jullie ook heel erg gegund! Hopelijk succes in de volgende ronde

Hier is het bloedverlies gestopt! Net als bij @caroline1 heeft het 3 dagen gestuurd, nu alleen heel af en toe nog een beetje oud bloed (bruin), maar dat is zo goed als niks meer.
    Ik ben zo benieuwd of mijn test morgen opgelopen is!

Doobie, Nutella en Luuna vinden dit leuk.
  7. Shari90

Shari90 Actief lid

27 jun 2017
    123
    92
    28
    Vrouw
    Dames, ik volg al enkele dagen mee.. zou me op de lijst willen zetten maar ik kan er maar niet aan uit die "qoute" :oops:
    Ronde 3, 1ste kindje, nod is 6 juli..

Oh, en proficiat aan alle gelukkigen hier!

8. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Jazz fijn dat het bloedverlies gestopt is!

Hier vandaag NOD en test opgelopen en geen bloedverlies, hopelijk gaat het goed en heb ik over 8 maanden een nieuwe uk :)

Citroentje93, JChris, mamajongens en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    @Jazz: gelukkig is het bloedverlies gestopt! Ik duim voor een mooie test morgen :).

@Gruffalo123: fijn dat de test is opgelopen!

Hier gaat alles goed, maar ben echt benieuwd naar m'n test morgen... Moet m'n uiterste best doen om vandaag al niet te testen haha. Maar ik weet dat ik dan misschien teleurgesteld zal zijn (heb ook al veel water op), dus ik wacht gewoon tot morgen af :p.

Nutella, Gruffalo123 en Jazz vinden dit leuk.
  10. mloess89

mloess89 Actief lid

24 okt 2014
    125
    37
    28
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Daar ga ik dan maar even vanuit. Heb ook geen tekenen dat mijn menstruatie er aan komt

11. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Straks even nieuwe testjes halen. Vanochtend niet kunnen testen. Maar ik voel me echt behoorlijk beroerd vandaag dus een middag testje kan vast ook wel. Denk dat 't wel opgelopen moet zijn.
    @Nutella kaartje ziet er inderdaad goed uit, je zou morgenochtend kunnen testen?
    Zal mijn kaartje zo ook eens uploaden.

Anna2017 en Nutella vinden dit leuk.
  12. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Die gekke piek in het midden was ik trouwens ziek, dus had verhoging daardoor.

Bijgevoegde bestanden:

Nutella vindt dit leuk.
  13. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Sorry, moet even van me afschrijven....

Afgelopen maandag was nod (ja ben zeker van mijn ei). Bij min vorige zwangerschappen testte ik 5 dagen na nod pas positief. Nu kon ik het (natuurlijk) vanochtend toch niet laten om te testen, helaas negatief. Sinds vanmorgen klein beetje bruinverlies, niet eens noemenswaardig..
    Ik had mezelf eigenlijk voorgenomen om niet eerder te testen dan vrijdag, maar ja heb het toch gedaan en nu word ik onzeker...
    #aarrghhhh

Hopelijk zet het niet door en kan ik vrijdagochtend alsnog testen... Mocht ik dan nog niet bloeden of positieve test in handen hebben, zal ik dan de fertiliteitsarts maar bellen??

14. mloess89

mloess89 Actief lid

24 okt 2014
    125
    37
    28
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Dames, hoe lang duurt innesteling?
    ik kan het niet echt vinden ergens,

15. Belle8

Belle8 Lid

1 jul 2017
    77
    34
    18
    Caroline spannend! Fijn dat het bloeden gestopt is!

Nutella en Lana spannend!!

Gruffalo fijn dat je test opgelopen is!!

Jazz fijn dat het bloeden gestopt is!!

Ik heb toch vandaag getest, niet met eerste urine, maar kon me ineens niet meer bedwingen. Vandaag denk ik 10 of 11 dpo en ik zie wel een tuurstreepje. Pffff had eigenlijk gehoopt dat ie iets duidelijker zou zijn, maar dan had ik gewoon nog ff 2 dagen moeten afwachten met testen. Ik ben benieuwd of jullie m ook zien??

Nutella vindt dit leuk.
  16. Belle8

Belle8 Lid

1 jul 2017
    77
    34
    18
    Doobie wat balen die onzekerheid nog!! Maar zolang je niet bloed kan t nog hè!

17. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Tussen 5 en 12 dpo

18. Luuna

Luuna Bekend lid

23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Oh, veel berichten en weinig tijd..
    @Lana1986 de temperatuur blijft inderdaad hoog bij een zwangerschap. En bij mij keldert hij de ochtend dat ik ongesteld wordt onder de 36.7, zoals vanmorgen dus.. Is geen gekke vraag hoor!

19. laisa

laisa Lid

10 okt 2009
    69
    84
    18
    Vrouw
    Voorschoten
    Hoi meiden, morgen heb ik mijn nod. Ik ga morgenochtend testen. Ik ben benieuwd. Ik heb helemaal geen gevoel van zwanger zijn en ook helemaal geen menstruatie krampen . Voor alle zwangere meiden gefeliciteerd

Lana1986 en Nutella vinden dit leuk.
  20. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    @Belle8 Ik durf niet te zeggen of ik iets zie. Misschien minder goed te zien op de foto.

@Doobie Dat zal wel een flinke teleurstelling zijn geweest hè. Hopelijk blijft de ongesteldheid uit en test je over een paar dagen alsnog positief.

@caroline1 Volgens mij komt zo'n piek rond 7dpo wel vaker voor. Ik dacht te hebben gelezen dat dan je progesteron nog even piekt. Maar als je toen koorts had, was dat het vast. :p

Zojuist bij de action early testen gekocht. Als mijn temperatuur morgenochtend nog hoog is, ga ik testen! Het is dan 2 dagen voor nod, dus hopelijk niet te vroeg om te testen. Ben erg benieuwd.

Belle8 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina