NOD lijst- van 03 Juli -09 Juli 2017

Discussion in 'NOD forum' started by mamajongens, Jun 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luuna

Luuna Bekend lid

Mar 23, 2017
    763
    514
    93
    Female
    Zuid-Limburg
    Spannend hoor dames! Gelukkig is er nog altijd meer roze dan rood op de lijst :) Blijf duimen voor jullie dat er nog heeeeel veel roze bij gaat komen :thumup:

Vertelde mijn man vanmorgen dat ik ongesteld ben geworden. De lieve schat zei dat ik dan in ieder geval sushi mag eten in Japan :D Ondanks dat mijn lijf me echt voor de gek hield deze maand en ik er veel vertrouwen in had, ben ik er (gelukkig) vrij nuchter onder en zie ik het maar postitief in: Sushi eten in Japan binnenkort :D :D Maar eerst nog 1,5 week werken en de 4daagse gaan lopen :p

Ik blijf jullie volgen, wil weten hoe het verder gaat met jullie ;)

Lana1986 and mamajongens like this.
  2. Ingie1985

Ingie1985 Actief lid

Feb 6, 2013
    107
    32
    28
    http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php
    Nu de derde ronde dus hoop dat dat idd niet zo kort blijft. Mocht dat nu weet het geval zijn ga ik wel even langs.
    Bij mn zoontje was lijst 8dpo 9 dpo en erna zwanger, nu 8 dpo en 7dpo dus wel heel erg kort. Mn menstruatie is ook op te vangen met inlegkruisjes omdat er waarschijnlijk weinig is opgebouwd in zo een korte tijd

3. Ingie1985

Ingie1985 Actief lid

Feb 6, 2013
    107
    32
    28
    http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php
    Ik zal voor je duimen succes met testen morgen

4. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

Feb 28, 2017
    1,761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Goedeavond ladiess ik vertelde hier gisteren over dat onze beste vrienden ons belde met het nieuws dat ze in verwachting zijn..super leuk natuurlijk. Vandaag ging ik uit eten met 2 andere vriendinnen ik dacht heerlijk even afleiding nou je raad het al...1 vriendin kijkt ons aan en zegt dames ik moet jullie wat vertellen "ik ben zwanger " hahah dus heb nu 3 vriendinnen in totaal die zwanger zijn zo leuk als ik me er aan kan toevoegen dan kan Ik Ook lekker mee praten op Whatsapp. vandaag overigens weer negatief getest helaas :(

5. Soeur

Soeur Bekend lid

Jun 20, 2017
    546
    314
    63
    @Luuna hé verdorie meid, had het je ook zo gegund! Heel veel plezier in Japan en toi toi toi met de 4 daagse! Superknap!
    Wie weet, tot in de volgende lijst.

6. Nutella

Nutella Actief lid

Feb 13, 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Het is nu midden in de nacht en ik werd een uur geleden wakker. Geplast en kreeg behoorlijk kramp erna.. wat me weer zorgen baarde.
    Ik kon niet meer wachten en heb een test gedaan. Early test van de action. Zien jullie wat ik zie??? :D

Mijn man wakker gemaakt en hij ligt nu met een dikke grijns naast me.

Ben heel blij maar ook bang dat het toch misgaat.
    Herkennen jullie die kramp na het plassen?

Attached Files:

Flamingo88, Anna2017, MissDee and 6 others like this.
  7. Nutella

Nutella Actief lid

Feb 13, 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    @Luuna Awe wat jammer weer. Gelukkig weet je man de goede dingen te zeggen haha! Leuk dat jullie naar Japan gaan. Dat is iets om naar uit te kijken. Die 4 daagse trouwens ook. Vind het knap dat je zo'n eind kan (en wil:p) lopen.

@RiRi93 Ik snap het helemaal. Wat ontzettend klote hè. En dan voel je je zeker nog lullig ook omdat je niet uitbundig blij kan zijn voor ze. Ik hoop dat het bij jullie heel snel lukt.

Anna2017 and Citroentje93 like this.
  8. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

Feb 15, 2015
    1,265
    1,080
    113
    Wow @Nutella! Heb zelf gisteren ook veel buikpijn gehad. Maar mijn temp blijft maar klimmen en geen bloed, dus voorlopig zit het hier wel goed. Gefeliciteerd!! Heeft ook wel eventjes geduurd voor jullie. Heel fijn dat het nu gelukt is. @RiRi93 Geef de hoop niet op! Mijn eerste duurde ook wat langer en ken best veel mensen bij wie dat ook zo is. Hopelijk hebben jullie de volgende ronde meer geluk!

9. Nutella

Nutella Actief lid

Feb 13, 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Dank je @caroline1 ! Ja, ronde 8. Mijn man en ik begonnen flink te twijfelen aan onze vruchtbaarheid. En nog geen week geleden zag ik het allemaal maar somber in, want alles wat ik voelde had ik elke vorige ronde ook. Het voelt nog een beetje onwerkelijk, voor ons pas de eerste dus dat zwangergevoel is zo nieuw. Bij mij stijgt de temp ook mooi en geen bloed. Hopelijk verloopt de zwangerschap voor ons beide probleemloos. Voor alle zwangeren hier trouwens! (En dat er nog meer bij gaan komen!) ;)

Anna2017 and Luuna like this.
  10. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

Oct 2, 2014
    1,194
    400
    83
    Female
    @Luuna: lieve reactie van je man :). Heel veel plezier in Japan, super gaaf!! En succes met de vierdaagse ;).

@RiRi93: ahh wat klote zeg :(. Dikke knuffel! Dat nu uitgerekend ook weer een andere vriendin zwanger is.... Hoop dat jij ook heel snel een positieve test in handen hebt!

@Nutella: ziet er goed uit, gefeliciteerd :D!

Ik heb vanmorgen weer getest. Test is wel wat opgelopen, maar niet heel veel. Is dat normaal? Had de test donkerder verwacht, maar misschien ook niet realistisch ;). Zal zo even de testen uploaden hier!

Nutella and Citroentje93 like this.
  11. JChris

JChris Actief lid

Feb 22, 2015
    324
    66
    28
    Gefeliciteerd @Nutella!

Hier helaas de temp gezakt..

12. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

Mar 2, 2017
    1,424
    249
    63
    Dames ik ga op rood vandaag . Test negatief en me temp flink gezakt :(

13. Citroentje93

Feb 28, 2017
    1,761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    vervelend cynmark maar Ik denk dat ik ook op rood mag :( negatief getest en denk dat mijn nod binnen nu en 2-3 dagen is....

14. Citroentje93

Feb 28, 2017
    1,761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Dankjewel xx

15. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

Oct 2, 2014
    1,194
    400
    83
    Female
    Dit zijn de testen. Bovenste is van vanmorgen en de onderste van twee dagen terug. Wat denken jullie?

Attached Files:

Citroentje93, Luuna and Nutella like this.
  16. Nutella

Nutella Actief lid

Feb 13, 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de felicitaties. :)

Wat naar @cynmark29 en ook voor jullie @JChris en @RiRi93. Jammer dat het deze ronde niet is gelukt. Ik hoop dat het bij jullie snel mag lukken. Vooral bij jou @cynmark29, je wacht al zo lang. Slopend die hoop en dan weer zo'n teleurstelling.

JChris and Anna2017 like this.
  17. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

Mar 2, 2017
    1,424
    249
    63
    Zeg dat wel ja ga nu ronde 20 in inmiddels pff zou mijn wens ooit uitkomen...

18. Nutella

Nutella Actief lid

Feb 13, 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Hij is duidelijk donkerder geworden!

19. Soeur

Soeur Bekend lid

Jun 20, 2017
    546
    314
    63
    @cynmark29 nee:mad: Dit vind ik zo niet leuk! Sterkte meis! Hele dikke knuffel

20. Soeur

Soeur Bekend lid

Jun 20, 2017
    546
    314
    63
    Er zijn er weer een paar op roze. Gefeliciteerd meiden!

Share This Page