Ik schuif vanwege een lange cyclus ook door naar dit lijstje, zal mezelf er zo even bij zetten. Hopelijk binnen een paar dagen m'n eisprong. Heb nog een onregelmatige cyclus en geef nog bv, maar zojuist wel besloten te gaan stoppen. Mijn zoontje gaat inmiddels het hele bed over en heeft niet echt de rust meer om even te gaan drinken. Dan is het *slokje*, de lamp bekijken, *slokje*, hé een snoertje, dat is interessant!..
NOD-lijst 03 Juli t/m 09 juli 2017 03 juli doobie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 - MMM Anna - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 04 juli 05 juli Luchia - 22 Jaar - 2de kindje - ronde 2 06 juli Laisa - 33jaar - 4e kindje - ronde 2 Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Cynmark29 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 - 0MMM Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 marloes -28 jaar -2e kindje - ronde 2 07 juli Minivosje - 25 jaar - 1e kind - ronde +- 12 08 juli mamajongens- 36 jaar - 4de kindje- ronde 8 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 09 juli Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Caroline1 - ?? jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (2),Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Welkom @mloess89 en @caroline1 Heb de lijst even aangepast / geupdate.. Met de "quote" eromheen kan niemand hem meer aanpassen / gebruiken. En heb jou er meteen bij gezet @caroline1 ! Weet alleen je leeftijd niet..
Thanks! Zoontje kwam even tussendoor dus moest mobiel even aan de kant leggen en toen vergeten. Ik ben 28 en dit is ronde 3 voor ons. Zal even kijken of het mij lukt gelijk aan te passen. Datum pas ik wel aan als ik denk mijn eisprong te weten! Want dat is zo onduidelijk momenteel
NOD-lijst 03 Juli t/m 09 juli 2017 03 juli doobie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 - MMM Anna - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 04 juli 05 juli Luchia - 22 Jaar - 2de kindje - ronde 2 06 juli Laisa - 33jaar - 4e kindje - ronde 2 Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Cynmark29 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 - 0MMM Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 marloes -28 jaar -2e kindje - ronde 2 07 juli Minivosje - 25 jaar - 1e kind - ronde +- 12 08 juli mamajongens- 36 jaar - 4de kindje- ronde 8 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 09 juli Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Caroline1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (2),Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ik zit al op het wachtbankje. Ik verwacht mijn NOD 3 juli. Na de miskraam had ik 32-24-?? Ik had zaterdag een positieve ovulatie test. Dus nu maar een heleboel afleiding zoeken!! Ik hoop dat jullie allemaal snel plakkers hebben!!
NOD-lijst 03 Juli t/m 09 juli 2017 03 juli doobie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 - MMM Anna - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 04 juli 05 juli Luchia - 22 Jaar - 2de kindje - ronde 2 06 juli Laisa - 33jaar - 4e kindje - ronde 2 Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Cynmark29 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 - 0MMM Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 marloes -28 jaar -2e kindje - ronde 2 07 juli Minivosje - 25 jaar - 1e kind - ronde +- 12 08 juli mamajongens- 36 jaar - 4de kindje- ronde 8 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 09 juli Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Caroline1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Totaal: 14 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (2),Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Dames, waarschijnlijk mag ik binnenkort ook hier aanschuiven! Ik zit ook in het voorgaande nod-lijstje, maar nog altijd geen positieve ovulatietest. Dus ik denk dat ik me straks bij dit groepje op het wachtbankje kan plaatsen! Ik had eigenlijk mijn eisprong vandaag of morgen verwacht, maar dat gaat hem nog niet worden. Misschien dat mijn cyclus nog een beetje ontregeld is door mijn miskraam? Wel lekker klein groepje nog! Hopelijk mogen we allemaal snel op het wachtbankje zitten, en op naar een mooie roze lijst!
NOD-lijst 03 Juli t/m 09 juli 2017 03 juli doobie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 10 - MMM Anna - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 Livoli, 29 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM 04 juli 05 juli Luchia - 22 Jaar - 2de kindje - ronde 2 06 juli Laisa - 33jaar - 4e kindje - ronde 2 Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Cynmark29 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 - 0MMM Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 marloes -28 jaar -2e kindje - ronde 2 07 juli Minivosje - 25 jaar - 1e kind - ronde +- 12 08 juli mamajongens- 36 jaar - 4de kindje- ronde 8 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 09 juli Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Caroline1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Totaal: 14 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (2),Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
hallo allemaal Mijn ovulatietest is vandaag positief, dus verwacht morgen (is altijd nog de dag na positieve test gesprongen als die sprong, weet ik dmv temperaturen). Heb een korte lf, al gebruik ik deze ronde utro, dan is die wel wat langer.. agja we zien wel! Eerst nog even goed klussen deze 2 dagen