Roze? Zeg je nu ff tussen neus en lippen door dat je positief getest hebt alsof het niks is? GEFELICITEERD!! Dat gaan we aanpassen En ook gefeliciteerd voor jou @Flamingo88!! Ik vind het mooie streepjes. Heb je ook alvast voorzichtig op roze gezet, vind je dat goed?
NOD-lijst 03 Juli t/m 09 juli 2017 03 juli doobie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 - MMM Anna - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 Tevreden • 28 jaar • 3de kindje • ronde 1 04 juli Jazz - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 na mk Lana1986 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Multimama - 30 jaar - 3e kindje- 3e ronde 05 juli Luchia - 22 Jaar - 2de kindje - ronde 2 Soeur- 33 jaar- 3e kindje- ronde 1 Caroline1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 Hailey - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18 Gruffalo123 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 06 juli Laisa - 33jaar - 4e kindje - ronde 2 Cynmark29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 - 0MMM marloes - 28 jaar -2e kindje - ronde 2 Shari90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 07 juli Minivosje - 25 jaar - 1e kind - ronde +- 12 RiRi93- 23 jaar - 1e kindje- ronde 6 Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 xMekirin - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 na miskraam Livoli - 29 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM 08 juli SuzanS - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Flamingo88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17 - MMM LottieC - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 09 juli Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Ingie85 -32jaar -2e kindje - ronde 3 Dalya - 35 jaar - 4e kindje - ronde 1 Datumloos / Buiten de lijst mamajongens- 36 jaar - 4de kindje- ronde 8 (10 juli) Sherra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 (verwacht 10/11e juli) Totaal: 29 Wachtbankje (12), Zwanger (10), Ongesteld(7), MMM (4), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg halen.
Veel geschreven hier, heb 't even niet zo goed bijgehouden ben verrast met een weekendje weg. Gefeliciteerd alle dames die positief getest hebben!
Wat veel zwangere meiden al zeg. Gefeliciteerd allemaal. En voor de meiden op rood succes de volgende ronde. dat jullie snel ook roze kleuren. Ik krijg helemaal zin om te testen , maar zit op 7dpo dus dat is natuurlijk onzin Er zijn hier oog nog geen tekenen van zwangerschap. Wel 3 dagen terug menstruatie krampen gehad, Maar die zijn ook weer verdwenen. Misschien toch mn darmen geweest. Nu echt zo een schoonmaakdwang die ik meestal voor mn ongesteldheid krijg dus ben bang dat het er toch aan zit te komen.
Voor degenen die ongesteld zijn geworden en toch al even bezig zijn, misschien kunnen jullie ook proberen wat ik deze ronde heb geprobeerd. Misschien heeft dat tot de zwangerschap geleid, of misschien was het toeval. Hoe dan ook, je kan het een poging wagen. Ik heb deze ronde heel erg mijn best gedaan om mijn baarmoeder goed doorbloed te krijgen, omdat ik denk dat ik daar problemen had. Dus ik heb vanaf een aantal dagen na ovulatie tot ongeveer 10 dpo iedere morgen en iedere avond onder de douche gestaan en mijn onderbuik verwarmd tot mijn huid rood werd. Daarna warme kleren aan en zo veel mogelijk de hele dag en ook nacht het ongelooflijk warm hebben. Met lekker zweten. Ik nam ook vanaf 5 dpo tot en met 9 dpo om de 12 uur een aspirine 100. Verder gezond eten, maar dat deed ik altijd al. Misschien werkt het ook voor jullie!
Wat jammer @Belle8 Ik las in een ander topic dat jij juist ongesteld wilde worden en niet voor nog een kindje gaat. Jullie hebben er al 7 schrijf je, dat zal wel lekker druk zijn.
Oohh waarom had je het idee dat die niet goed doorbloed was dan? Ik ga misschien maar eens een kruikje proberen na de ovulatie dan. Ben nu ook met monnikspeper begonnen om mijn hormonen in balans te houden en om de cyclussen regelmatig te krijgen.
Ik had het idee dat de innesteling steeds niet lukte en dacht dat het dan misschien de doorbloeding was of de dikte. Elke keer zo'n week na ovulatie echt steken en krampen wisselend van een uur tot 2 dagen en dan niks meer. Ook een keer een bloeding gehad rond innesteling en dan niks. Maar ja, ik weet het ook niet natuurlijk. Deze ronde trouwens ook flink kramp op 8 dpo en nu de innesteling dus wel gelukt. Ik ben benieuwd of dat monnikspeper goed werkt. Een ander kruid is shatavari, als dat monnikspeper niet werkt.
Ja er zijn idd al meerdere groepjes zag ik! Gewoon maar eentje kiezen @Livoli Gefeliciteerd!!! En jij ook @LottieC! Het is al met al een lijstje geworden met aardig wat roze! Zullen we afspreken dat de dames op rood de volgende ronde aan de beurt zijn om op roze te mogen?