Bedankt voor de felicitaties, maar blijkbaar was het te mooi om waar te zijn. Net een digitale van clearblue (met indicator) gedaan en die geeft aan 'niet zwanger'.. snap er niks meer van
Vorige streepje was ook heeeel licht. Misschien heb je nog niet genoeg hcg on je lijf voor de cb? Heb je nog andere testen liggen? Dan kun je op zijn minst kijken of je een duidelijker streepje ziet.
Wat vervelend die onzekerheid. Ik denk dat je misschien nog heel pril zwanger bent en er nog meer hcg aan gemaakt moet worden.
@LottieC De clearblue digital zonder weken indicator is niet erg gevoelig, dus waarschijnlijk nog te weinig hCG daarvoor. Over een dag of 2 misschien nog eens proberen?
Nogmaals proficiat alle zwangere dames! @LottieC en @Flamingo88, snap jullie onzekerheid maar misschien idd over 2-3dgn weer testen ivm hcg-aanmaak . Nou, dag 38 kan ik ook afstrepen. Vooralsnog geen ongi te bekennen. Gisteren wel ongi krampen dus het zit er wel aan te komen vrees ik. Moet ik dus de lengte van deze ronde aanhouden voor de volgende?
Bedankt voor jullie reacties, toch fijn om het hier kwijt te kunnen! Ik ga het nu maar even afwachten ja en morgen of overmorgen een nieuwe test doen.
Weet niet wat ik ervan moet denken Kben heel emotioneel en ik zie een licht vaag streepje maar ook al paar dagen steekjes dan weer wat witte afscheiding dat komt en gaat deze nacht geen oog dicht gedaan pas om 6u wat gaan slapen Uit mijn vorige zwangerschappen weet ik dat ik heel trage hcg aanmaak heb dus zou ik toch klein beetje hoop mogen hebben kblijf toch nog met beide voeten op de grond tot ik echt een duidelijkere streep op een test heb Kben 12 dpo vandaag op nod test ik opnieuw
Hopelijk zet het nu goed door naar een meer duidelijker streepje over 2 dagen nog een testje tegenaan gooien spannend
Wat lief dat je nog aan me denkt vandaag. Ik had vandaag gelukkig al een wat donkerde streepje. Morgen naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek. Sherra heb je al wel eens test gedaan ?
Hmm, ik denk dat hier alsnog de menstruatie door gaat komen. Ik vind vandaag steeds wat bruinig slijm bij het afvegen..
@Flamingo88 Ah kijk dat is mooi nieuws! Je hcg had nog even een aanloopje nodig !! veel succes overigens bij het bloedonderzoek . Ik heb nog niet getest. Wil wachten tot woensdag de 12e. Heb ook niet echt een zwanger gevoel of een gedachte dat het raak is ik weet al dat het negatief gaat geven. Zo druk bezig geweest met cyclus uitvogelen dat ik denk ik het eitje volledig heb gemist haha. Heb er wel vrede mee ik zit ook pas in de 1e ronde .
@LottieC ah dat zou wel balen zijn. Kan het misschien oud innestelingsbloed zijn? Kan ook altijd wat later meekomen.
Nu zie ik wel iets.. Maar het is nog wel heeeel licht! Duimen dat hij over 2 a 3 dagen beter te zien is
ja idd heeeeel licht idd dus durf nog niet teveel te hopen maar alle begin is moeilijk Geen ongikrampen gewoon raar gevoel in onderbuik en links steekjes gehad sinds woensdag zoiets Ook een koortslip uit het niets gehad kort na eisprong allemaal rare dingetjes En iets meer witte afscheiding dat komt en gaat 1 dag had ik het behoorlijk kou s'ochtends zat hier met een dekentje op mij had zelf koude voeten heb zelden het koud Want echt zwangerschapsklachten misselijk gevoel heb ik niet heb meestal hoofdpijn voor nod en dat heb ik nu niet. kwil eerst nog 1 duidelijkere streep en dan ga ik het beginnen te geloven