Vanmiddag mn testdrang niet kunnen bedwingen en na 5 minuten een witte test. Nu dacht ik wel iets te zien maar ja zie je me al zitten. Proberen in elk beetje licht hoe en houding totdat je overal streepjes denkt te zien... Maar goed ik kom net boven en kijk nog eens op de test en nu zie ik toch echt iets.maar vraag me dus af of het een indroger is. Morgen naar opnieuw met ochtend urine. Zien jullie iets en hoe betrouwbaar is de test na een paar uur (lijkt me niet toch)
ja ik zie ook vaag iets onderaan rechts wat verkleuring Is zoals mijn testje We duimen dat ze oplopen onze testjes wanneer is je nod?
ik zit op cyclus dag 35 en ben nog niet ongesteld en heb nergens symptomen van echt heel gek..ik heb zojuist een ovulatie test genomen en heb wel een dikkerelijn dan ik normaal zou hebben rond de nod. heb vandaag niet getest ik ga morgen weer een testje tegen aan gooien en dan maar verder kijken
Ja zeker duimen. Mijn nod is vandaag maar heb een korte lf dus zit op 8 of 9dpo nu. Wanneer is de jouwe?
Dames jullie maken het wel spannend!! Hopelijk komen er de komende dagen nog wat roze namen bij op de lijst
Ik ben benieuwd, hoop het voor jullie!! @Ingie1985 ik heb ooit een test uit de prullenbak gehaald (zelfde merk) met toen ineens een overduidelijke streep erop, nadat ik hem wit had weggegooid. Ik bleek dus echt niet zwanger toen.. Dus ik houd nu altijd aan dat je het wel binnen een aantal minuten moet zien. Als ik nu kijk naar mijn eigen testen, ook die met het meest iele streepje, dan zag ik het wel bijna direct. Anders morgen/overmorgen opnieuw!
Dat klopt, dat had ik hier ook geschreven, maar omdat ik vermoedde Mss zwanger te zijn kwam ik hier even meeschrijven. Succes voor alle onzekere wel/nog niet zwangeren!
Voor mij ook op rood , vanochtend begin van de rode zee gezien . Cyclus dus toch 39dgn. Ene kant wel een opluchting was al bang dat ik richting 40-45 zou gaan.
Ah balen @Sherra Succes de volgende ronde Hier net een witte test. Gisteren was mn nod maar zit nog op 9 of 10 dpo dus erg vroeg voor een test. Mocht ik wel ongesteld worden ben ik in ieder geval blij dat mn cyclus wat langer is geworden
9/10dpo kan nog alle kanten uit ik denk dat de meesten ook pas na nod echt duidelijke strepen krijgen ik duim mee !
@Sherra jammer, hopelijk volgende ronde wel raak. Gisteren was ik best onzeker of het allemaal nog wel goed zou zijn. Was een dagje niet zo misselijk, iets minder last van mijn borsten, ja dan ga je twijfelen. Vanochtend weer getest en streep een stuk donkerder dan de testlijn, knallende kan niet . Clearblue digital nog gedaan en die zegt 3+. Moet nu echt wel gaan geloven dat het goed zit .
Jammer @Sherra ! @RiRi93 en @LottieC hebben jullie al een testje gedaan vanmorgen? En wanneer wil je een nieuw testje doen @Ingie1985? Je bent inderdaad nog vroeg!
Wauw 3+ al!!! Misschien dat ik die morgen ook eens ga doen..toch altijd leuk om 'zwanger' ook echt in beeld te zien staan