NOD-lijst 03 Juli t/m 09 juli 2017 03 juli doobie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 - MMM Anna - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 Livoli, 29 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM Tevreden • 28 jaar • 3de kindje • ronde 1 04 juli Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 na mk 05 juli Luchia - 22 Jaar - 2de kindje - ronde 2 Soeur- 33 jaar- 3e kindje- ronde 1 Caroline1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 06 juli Laisa - 33jaar - 4e kindje - ronde 2 Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Cynmark29 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 - 0MMM Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 marloes -28 jaar -2e kindje - ronde 2 Sherra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 07 juli Minivosje - 25 jaar - 1e kind - ronde +- 12 RiRi93- 23 jaar - 1e kindje- ronde 6 08 juli mamajongens- 36 jaar - 4de kindje- ronde 8 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 SuzanS - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 09 juli Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 21 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (3),Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Thanks ! Ja ondanks dat we er niet meer zo erg mee bezig zijn noteer ik wel in mijn appje wanneer we gemeenschap hebben gehad en ik zie dat we om de dag gezellig hebben gemaakt dus dat is wel netjes haha
Welkom @Sherra ! @RiRi93 en @SuzanS ik zie dat dit jullie eerste kindje is. Ik zit ook nog in een club met meiden die voor hun eerste kindje gaan. Als jullie het leuk vinden kunnen jullie daar ook lid worden. http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/wie-gaat-er-ook-voor-een-1e-kindje.654662/
Lalalola wat k*t zeg nog steeds geen temp stijging! Bij mij is hij wel netjes gestegen vanmorgen. Vandaag beginnen met utro Riri als je om de dag gezellig maakt dan zit je wel goed! Dus succes op het wachtbankje!
Ja heel jammer. Hij is tot nu toe wel altijd gesprongen als ik mijn temp mag geloven. Dus gelukkig weet ik wel bijna zeker dat hij eraan komt. Heel veel succes met de utro! Hopelijk het reddende middel en is het nu raak voor jullie!
Hahaha thanks Net trouwens weer een testje gedaan. De 9e alweer en hij loopt op! Dus ik denk dat m'n ei zondag springt. Waarschijnlijk een hele goeie. Na zo'n lange tijd wachten verwacht ik niet minder!
Leuk, die dat onze kinderen van dezelfde leeftijd zijn. Grappig dan ook weer voor een tweede te gaan . Succes!
Wat is er weer een hoop gekletst zeg. drukke dagen gehad met mn dochtertje en werk. hebben jullie de warmte doorstaan? hier in de achterhoek was het flink warm zeg, gelukkig waait het nu heerlijk. zelf heb ik een wat drukkend gevoel in mn buik en een beetje een opgeblazen gevoel. nog twee weekjes volhouden en dan weten we meer.
NOD-lijst 03 Juli t/m 09 juli 2017 03 juli doobie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 - MMM Anna - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 Livoli, 29 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM Tevreden • 28 jaar • 3de kindje • ronde 1 04 juli Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 na mk 05 juli Luchia - 22 Jaar - 2de kindje - ronde 2 Soeur- 33 jaar- 3e kindje- ronde 1 Caroline1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 06 juli Laisa - 33jaar - 4e kindje - ronde 2 Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Cynmark29 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 - 0MMM Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 marloes -28 jaar -2e kindje - ronde 2 Sherra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 07 juli Minivosje - 25 jaar - 1e kind - ronde +- 12 RiRi93- 23 jaar - 1e kindje- ronde 6 08 juli mamajongens- 36 jaar - 4de kindje- ronde 8 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 SuzanS - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 09 juli Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 21 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (3),Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Wat een gezelligheid hier met een hoop nieuwe meiden! Welkom allemaal! @Lalalola hoop dat het morgen dan een mooie stijging laat zien!
En ineens is het toch een druk lijstje aan het worden welkom nieuwe dames en succes allemaal Staat al veel mensen op paars. Ik verwacht morgen op paars te kunnen, even afwachten. Het klussen gaat hier in ieder geval goed. Tot nu mooi om de dag, dus dat nog even volhouden voor de zekerheid. Dat gaat wel lukken En dan weer die lange 2 weken wachten... Ben van plan om pas echt op 8 of 9 juli te testen. Maar vraag me af of ik dat vol houdt, aangezien jullie allemaal al veel eerder iets weten Pff, voel me zo eenzaam achteraan in het lijstje alleen
En ik ook Ik ga denk ik, net als de vorige ronde, testen op dag 10 na ovulatie en als die negatief is wacht ik m'n menstruatie af. Dat hielp de spanning wat af te nemen.
Gezellig! Hoewel ik voor jullie persoonlijk gehoopt had dat jullie eitje gewoon op tijd zou zijn geweest natuurlijk
Hallo moeders in spe, hier druk. Heb heel heel erg hoofdpijn. Zit nu op dag 7 na positieve ovulatietest. Ei dus op zondag/maandag gesprongen. Vorige ronde werd ik opeens na 24 dagen al ongesteld en had ik heel erg hoofdpijn 4 dagen voordat ik ongesteld werd. Alleen zou dat nu betekenen dat ik al een week na eisprong ongesteld zou worden En dan heeft het eitje helemaal geen tijd gehad om in te nestelen... Voelen jullie je allemaal goed?
Hoi wil iemand mij toevoegen ? Ik kan hem deze keer namelijk niet quoten ?! Helaas is de zwangerschap begin dit voorjaar met 6 weken al mis gegaan. Dus nu ronde 17 vol goede moed met clomid 150 mg. mmm Ik ben 28 jaar, eerste kindje Oh nod is 8 juli
Wat leuk!! Ik zie het inderdaad aan je onderschrift. Begon bij jullie dus ook weer te kriebelen hehe. Spannend weer hè? Jij ook heel veel succes @mloess89 : Hier was het ook niet echt te houden haha we hebben maar een hoop verkoeling gezocht in haar zwembadje. @Flamingo88 : Och jeetje wat heftig zeg, zeker na zoveel rondes. Maar wat goed dat je het weer dapper oppakt. Heel veel succes . Ook meerdere die deze (2e of meer) keer toch wel anders erin staan dan bij de eerste? Ik vind het eerlijk gezegd moeilijker ondanks dat ik probeer er net zo 'luchtig' in te stappen als mijn eerste zwangerschap. Denk dat ik toen qua kwaaltjes niet echt wist wat er op me af zou komen dus dacht ik toen met 5NOD, laat ik toch maar een testje doen dan en toen viel alles op z'n plek, de pijntjes die ik had of voelde. Heb nu de hele dag al een heet/warm gevoel in mijn buik wat doorstraalt naar de zijkanten van m'n borsten. Dit herken ik niet van andere ovulatieperiodes. Maar goed, we zullen zien over 2 weken .
NOD-lijst 03 Juli t/m 09 juli 2017 03 juli doobie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12 - MMM Anna - 32 jaar - 3de kindje - ronde 3 Livoli, 29 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na mk) MMM Tevreden • 28 jaar • 3de kindje • ronde 1 04 juli Jazz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 na mk 05 juli Luchia - 22 Jaar - 2de kindje - ronde 2 Soeur- 33 jaar- 3e kindje- ronde 1 Caroline1 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 06 juli Laisa - 33jaar - 4e kindje - ronde 2 Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 8 Cynmark29 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 - 0MMM Hobbs - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 marloes -28 jaar -2e kindje - ronde 2 Sherra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 07 juli Minivosje - 25 jaar - 1e kind - ronde +- 12 RiRi93- 23 jaar - 1e kindje- ronde 6 08 juli mamajongens- 36 jaar - 4de kindje- ronde 8 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 SuzanS - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Flamingo88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 17 - MMM 09 juli Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal: 22 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (4),Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]
@Anna2017 Ik heb al een paar dagen hoofdpijn en vandaag paracetamol genomen. Misschien komt het door het weer? Het zou wel raar zijn om straks al ongesteld te zijn. Hopelijk is het allemaal goed. @Flamingo88 Na zoveel rondes een miskraam is wel echt erg zeg. Ik hoop voor je dat het snel mag lukken. Hebben jullie trouwens ook net voordat je ei springt dat je de hele dag aan seks denkt?