@sj86, dankje! Ik laat jullie nu niet zomaar vallen ben toch benieuwd hoe het met jullie gaat, wat de vorderingen zijn enz. Wat spannend voor jou trouwens.....duim voor je dat het raak is Succes allemaal! Liefs
Hopelijk, dankje ik ga zaterdag weer testen dan met kv dan ben ik op 35 en moet er toch wat uitkomen ( mocht er geen bloed zijn )
Ben nu 1 dag na mijn vermoedelijke (gemiddelde) NOD... Test is wit en nog geen menstruatie... Bah......weer afwachten dus....
Ik loop gelijk met jou SJ86, vreselijk hé! Hier ook geen menstruatie en gisteren negatieve test... Voorlopig precies ook niet echt kwaaltjes meer van een aankomende menstruatie. Het mag écht wel gaan komen nu!
Miertje en Danielle balen zeg hopelijk de volgende ronde meer geluk. Deze morgen geen bloed te bekennen voor alsnog. dag 4 na nod Wachten duurd lang maar er zit niets anders op
Zet mij maar definitief op rood. Vanmorgen getest maar was spierwit. Het was toch gewoon een ongesteldheid. Op naar de volgende ronde!
Even weer spieken hier. Had toch gehoopt meer roze te zien. Valt wel tegen. Dames op rood: ik duim voor de volgende ronde !!
Hoeveel dpo weet ik niet precies ( onregelmatige cyclus) ik heb iig vermoed ik iets voor mijn nod positief getest. Maar heb vanmorgen nog een keer gedaan en hij was voor mijn gevoel precies even lichtroze, dus ik vind het nog spannend. Je leest wel dat soms de streepjes van kv niet knallen maar was toch een beetje teleurgesteld. Heb wel thee gedronken voor het slapen en om 5.30 al getest omdat ik zo nodig moest plassen maar toch... heb nu de cb digital gehaald misschien dat ik als ik een week over tijd ben nog eens kv test. Zo spannend en zo bang dat het nog mis kan gaan hier....
Mijn nod was trouwens gisteren, nu net van het werk thuis gekomen en er begint wat roods te komen...vanavond of morgen zal het wel doorzetten... Op naar ronde 4 dus!
Balen Dora en Miich Mieke, wat jij hebt, daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Ik had gisteren de dipstick van Z&K, met dus als resultaat positief, geen tuur, maar wel redelijk duidelijk. Vandaag de cassette van Z&K, ook de uiterst gevoelige variant en daar is amper wat op te zien. (niet eens vast te leggen op foto) Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?
Pff.. Lastig hoor dat wachten! Mn vorige zwangerschap heb ik pas 4 dagen na m'n NOD positief getest. Denk ook door m'n korte cyclus van 21 dagen dat ik toen zo laat positief testte. Ik hoop zo dat dat nu ook zo is.. Moeilijk om "gewoon af te wachten", zo maar eens een lekkere wandeling met onze hond om de gedachten te verzetten
Aaaah wat jammer dames op rood, Dora, Mich en Miertje en Dannielle, hopelijk vergeet ik niemand.. Pippers ik heb helaas geen ervaring met andere testen alleen met action en kv en natuurlijk cb. Maar die van de action zijn ook vaak lichter.. Hier loopt de test toch iets op dus dat scheelt. Gerustgesteld ben ik nog niet maar hij loopt in ieder geval niet af. Wel heb ik best last van menstruatiekramen en daar wordt ik dan best onzeker van en bij ieder plasje ben ik bijna bang om te vegen... Wat vinden jullie?
@cdvg ik zie dat de laatste duidelijk donkerder is inderdaad! Ook lichte streepjes maar dat is bij iedere vrouw anders toch? Ik vraag me sowieso af hoe je het kunt vergelijken want op foto's waarbij je ze onder elkaar legt zijn ze ingedroogd, maakt dat niks uit? Maakt het trouwens iets uit of je wat meer of minder urine erop druppelt? De eerste keer vond ik dit namelijk lastig en waren het 4 normale druppels en nu 4 kleine, kan dit verschil maken? Spannend he dames, had verwacht meteen in de zevende hemel te zijn maar maak me toch te veel druk op dit moment. Hoopte gewoon een knaltest te zien, herkent iemand dit? Succes andere dames duim voor jullie xx
erg moeilijk om op de foto te krijgen maar wel ineen x te zien. half uur geleden nu en hij word steeds duidelijker. mag dat meegeteld worden net buiten de tijd. voelde me zo misselijk vandaag me vriend heeft me over gehaald toch te testen. nog spannend dus of hij oploopt