NOD lijst van 22 maart t/m 31 maart 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door nathaliedurgut, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Mijn NOD was 30/31, afgelopen maandag of dinsdag.
    Dinsdag negatieve test maar tot nu toe nog geen menstruatie..;)
    Vorige zwangerschap ook pas na 4 dagen een licht positieve test, dus ik heb vanmorgen snel doorgespoeld en ik ga morgenochtend weer een testje doen :)

2. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Killing vandaag licht roze afscheiding veel slijm.....durf steeds niet na wc:(

Geen helder bloed nog ben zo bang.

hoe gaat het met jou?

3. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Chanice, ik hoop dat het niets betekend meid!!! Ik duim voor je.

Goed dat je hebt doorgespoelda Pien, morgen wordt het dus spannend.

hier nog steeds geen duidelijk oplopende testen. De vorige twee keren liep dit helaas ook niet goed af dus zie er het positieve niet meer van in. Heb de dokter gevraagd om een bloedtest maar deze is niet zo meewerkend dus ben benieuwd. Word vanmiddag terug gebeld. Voor nu ga ik maar uit van het slechtste dan kan ik ook niet meer teleurgesteld worden. Ik hoopte op drie keer scheepsrecht maar dit lijkt nu de verkeerde uitwerking te hebben.

Ik snap dat je positief enzo moet blijven en normaal ben ik ook best een sterk persoon met een nuchter karakter maar zit er gewoon helemaal doorheen.. Het lukt niet meer!!!

4. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Cdvg: ik ga ook voor jou duimen.

ik ga er vanuit dat het mis gaat nog geen helder bloed maar voelt niet goed. En anders meer een meevaller. Verstand maar eve op 0:(

5. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hee meis, ik hou dit topic nog wel in de gaten ondanks dat ik door ben naar de volgende ronde... Wilde je toch even een hart onder de riem steken, je laatste test is hartstikke positief en ze lopen mooi op :) Ik snap dat je je door het verleden super onzeker voelt (had ik ook) maar probeer het een klein beetje los te laten. Je kan er heel weinig invloed op uit oefenen wat er gebeurd, vertrouw op je lichaam.

6. Wondertje 2012

Wondertje 2012 Actief lid

8 jul 2012
    143
    4
    18
    NULL
    NULL
    Cdvg wat vervelend, hopelijk kun je een beetje afleiding vinden, kan me voorstellen dat je erdoor zit.

Dit topic loopt zo wel lang door met alle meiden die nog in onzekerheid zitten.
    Hopelijk loopt het voor ons allemaal toch goed af.

Was vanochtend bij de kv maar de huismerk testen waren allemaal op dus maar een cb gehaald.
    We gaan vnvnd naar familie in Zeeland voor de paasdagen dus ik wil eigenlijk graag weten waar ik aan toe ben. Vind het tegelijk ook erg spannend, want straks staat er niet zwanger :(

Ga vanmiddag direct na het werk testen en hoop dat ik het dan dit weekend verder een beetje los kan laten, wat de uitslag ook mag zijn.

Sterkte allemaal op het wachtbankje!

7. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Spannend nog even voor iedereen dus....

Ik ga zaterdag pas weer testen denk ik, want die van gisteren was dus amper waarneembaar terwijl de dag ervoor wel duidelijk was.

't blijft allemaal vóór NOD dus eigenlijk niet verstandig.

8. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Stomme huisarts werkt niet mee!!
    Nu dus gewoon maar afwachten. Ziet er niet goed uit iig!!!
    Leuk zo voor de paasdagen, blegh!!

Hopelijk staat er bij jou gewoon zwanger wondertje! Ik duim voor je!!
    Laat je het ons weten? Alvast veel plezier dit weekend...

9. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @cd wat vervelend meid die onzekerheid maar heel begrijpelijk! Snap ook wel dat je het niet los kunt laten. Gelukkig loopt hij mooi op dat is en goed teken!

@sj vervelend die onzekerheid

@wondertje misschien slimmer om morgen ochtend te testen word aangeraden met ochtend urine te testen anders is hij misschien valt niet positief. Hopelijk voor jou dat hij zwanger aangeeft

10. Wondertje 2012

8 jul 2012
    143
    4
    18
    NULL
    NULL
    Dit zou na NOD niet zoveel meer uit moeten maken voor de uitslag zwanger/niet zwanger, het kan allicht wel invloed hebben op het aantal weken wat zichtbaar is.
    Wil de test ook liever thuis doen, dan dat ik dat morgenvroeg bij mijn schoonouders doe.

Ik probeer de uitslag nog ff te melden voordat we weg gaan.

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Oh ja dat snap ik wel zou het ook liever thuis doen dan

12. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Oewwww wat een onzekerheid nog dames! Sterkte!

13. Wondertje 2012

8 jul 2012
    143
    4
    18
    NULL
    NULL
    Nou dames, hij gaf gelukkig zwanger aan!!
    Heb geen testen meer in huis dus stop nu ook met testen, alleen nog èèn x een testje voor 'moeders voor moeders' en er verder op vertrouwen dat het goed zit.

Ik ga met een big smile richting Zeeland en hoop maar dat ik mezelf dit weekend niet verraad.

Heel veel sterkte voor diegenen die nog steeds in twijfel zitten.

14. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Super wondertje! Nogmaals gefeliciteerd:) geniet lekker van het weekend maar dat gaat vast helemaal goedkomen:p

hier wat meer rood gespot kan het nog niet ongesteld noemen want het is nog met veel slijm maar nog niet zo rood en veel als ik gewent ben. Verwacht dat het morgen gewoon doorbreekt:( dus ik heb het maar losgelaten voelt na een hele dag in een dip best opgelucht. We kunnen weer verder. Nouja 100 % zeker is het nog niet maar ga er wel vanuit. Keek net nog eve naar me test van gisteren maar die is toch duidelijk positief. Jammer:(

15. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik moet op rood :( volgende rond beter

16. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Wondertje proficiat! Wat fijn! En Chanice en cdvg vervelend zeg..wat een spanning. Herken het wel durf ook nog niet echt te genieten maar ik probeer positief te denken. Ik doe morgen nog een clearblue test en als die positief is stop ik met testen. Ga niet meer de kv doen want ik word al misselijk van de zenuwen als ik daaraan denk! @ cdvg jouw testen lopen toch wel op? Ik zou het nog niet proberen op te geven, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt maar met jouw testen zou ik me nu nog geen zorgen maken. Misschien maak je wel langzaam hbg aan, duim voor jullie, dat we zwanger blijven en anders zsm worden.

17. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Wat een wisselende berichten hier dames... Jeetje mina! Hier nog niks... geen menstruatie te bekennen, maar ook geen positieve test. Als ik de nacht roodvrij doorkom, dan ga ik morgenochtend maar weer eens een testje wagen!

Wauw...Wondertje! Gefeliciteerd. Wat een goed nieuws. Jammer Marieke, op naar de volgende ronde.. Ik heb wel met je te doen hoor cdvg... al die onzekerheid! hopelijk winnen de positieve gevoelens het binnenkort van de onzekere gevoelens!
    Chanice... wat naar voor je! Hopelijk valt het toch nog mee... wel fijn dat je het negatieve gevoel wat hebt kunnen loslaten.. en Iba...hoe is het nu?

18. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Dank jullie wel meiden! Het is ook best zwaar en daarbij maak ik het mijzelf ook nog eens zwaarder. Maar je kent het wel, door je verleden ga je direct doemdenken en wordt het nooit meer wat. Op zich kun je jezelf dan ook niet meer teleurstellen. Maar ja had liever een knalstreep en blijdschap natuurlijk. Ik doe morgen nog een test en overmorgen de laatste, ze zijn dan op en koop geen nieuwe. Ik zie het wel.

Hopelijk kleurt jouw test morgen roze sj86

Gefeliciteerd wondertje super hoor!!!

Ik duim ook voor jou Miekje dat wij maar twee slome hcg opbouwers zijn😉 haha

19. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Dankjewel....:)

Maar......wederom..... geen menstruatie en een witte test!

20. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Hier ook nog steeds geen menstruatie en wederom vanmorgen een witte test. Soms kan een lichaam zo raar doen.. Ben altijd op de dag af precies ongesteld en voel het altijd duidelijk "aankomen" maar voel nu ook niks :(

Deel Deze Pagina