NOD lijst van 22 maart t/m 31 maart 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door nathaliedurgut, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    He bah vreselijk voor je, heel veel sterkte en suc6 hopelijk krijg je een onderzocht.

2. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    He jakkes Miepkip, heel veel sterkte meid..... :(

Chanice, nog even spannend dus. Met welke test ga je testen?

Iba, das fijn nieuws! Dus je mag daarna weer aan de 'klus'?

3. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Sterkte, Miepkip

Chanice...succes! Ik wilde eigenlijk tot zondag wachten met testen, maar ik doe t nu maar elke dag als het niet doorbreekt... heb t/m maandag allerlei feestjes, dus als de testen wit blijven, kan ik toch iets drinken (met mate)...

4. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Pippers met kruitvat heb er nog 1 liggen hij moet nu iig donkerder zijn dan de vorige keer. Met action was bij mij 4 dagen overtijd nog niets te zien. Ben benieuwd erg spannend morgen.

sb86 welke testen gebruik jij dan?

5. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Spannend hoor!

Ben benieuwd wat de test morgen aangeeft :)

Ik ga zondag weer testen en hopen dat ie oploopt

6. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Ach wat naar Miepkip!! Sterkte meid. Ik hoop dat je toch snel een goede zwangerschap mag krijgen! Knuffel

Ben benieuwd naar je test chanice, en ook naar die van jou Pippers zondag.

Ik ga niet meer testen, pas dinsdag weer, dan zou ik om en nabij de 5 weken zitten dus moet de streep wel een stuk duidelijker zijn. En daarnaast gewoon afwachten, kan heg niet beĆÆnvloeden en het iedere dag testen helpt ook niets.

Nog leuke dingen op de paasplanning?? Hier twee brunches dus dat wordt veel eten omzeilen, ben dol op gerookte zalm, carpaccio, rauwe ham, zachte kazen en filet hahah!!! Wordt dus wat :D Hopelijk heeft niemand het door!!

Hoe staat het met de kwaaltjes? Wie heeft welke??

*Gaat een poging doen om weer te slapen*

7. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ik gebruik die van de Kruidvat (2v5)...
    Maar.....wederom een witte test en geen menstruatie...
    Nu dag 37....pff

8. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Miepkip wat erg voor je! Heel veel sterkte :(
    Chanice, sj 86 en pippers succes.... duim.voor jullie en cdvg hoop dat t kleintje blijft plakken,spannende tijd he xx

9. Goudvis3008

23 mrt 2015
    73
    0
    0
    Thuiszorg verzorgende
    zuid holland

Dankje wel SJ86 , Zeker! En snel ook nog eigenlijk. Lange tijd in spanning gezeten hoor. De eerste week tot maandag negatief getest. En langs de dokter geweest. Die zei nog het is een buikgriep. En dacht gister toch even testen hoor. Nou ook geen flauw benul hoe ver ik al ben dus heb woensdag een echo om even te kijken

Vind ik ook LadyLien! Hahaha

Pippers gefeliciteerd! Mooi lijntje.
    En Miekje87 dank je wel ! Jou lijntjes lopen ook mooi op.
    Sterkte Miepkip , nooit leuk :(

10. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Nou net getest in de tijd niets te zien...denk dat ik heel ver weg iets zie maar dat was vorige x ook. Dus dit is niet goed hij had toch ns 3 dagen donkerder moeten zijn. Voel me zwanger dus snap er niets van. Laat maar komen dan pfff ben dr kapot vsn en snap er niets van:(:(

11. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Lieve Chanice...... bij mij is de test omo wit... dus een lijntje waarop je moet turen is toch al een stap in de goede richting. Sommige dames maken niet zo snel HCG aan, dus het kan nog best goed komen..!! Ik snap wel je onzekerheid hoor...ik denk ook bij mijzelf: als ik niet zwanger ben, laat het dan nou maar eens doorbreken! Ik ben inmiddels op dag 37 geloof ik...Maar...lees het bericht van Goudvis eens....

Miekje... dankjewel! Hoe gaat het met jou?

Goudvis.... je hebt meer dan een week negatief getest...?? Jeetje...! Dat is echt lang inderdaad.. Spannend hoor, de echo!
    Veel plezier..! Laat je nog even weten hoever je bent...

12. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Ja dat is wel maar pfff je word er zo onzeker door. Ik ben nu 6 dagen overtijd. Kunnen die testen een vals streepje geven buiten de tijd kv 2 voor 5? Denk wat te zien nu maar twijfel iig buiten de tijd. Vorige x ook buiten de tijd maar veel duidelijker. Ik laat het los nu denk dat dat het beste is. Misschien word ik daarom wel niet ongesteld omdat me lichaam het onbewust tegen houd. Als ik dinsdag nog niet ongesteld ben bel ik de huisarts wel voor advies dan ben ik 9 dagen overtijd. Ik wens jullie heel veel suc6 liefde en geluk hoop dat het bij de wachtende raak is. Ik ga me even afzonderen me gedachte op iets anders zetten (hopelijk lukt dat).

13. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Test dit x wit gebleven. Dus helaas snap er niets van.

Fijne pasen allemaal

14. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Balen Chanice! Het moet wel echt bij 5 min. worden afgelezen.
    In de bijsluiter staat ook dat een negatieve test, na een langere tijd, positief kan kleuren terwijl dit niet zo is. Een test die eerst positief is, veranderd niet meer naar negatief....

15. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Wat verveld zeg chanice en sj86.. Als het idd niets wordt dan wil je ook zo snel mogelijk verder en er niet zo in blijven hangen..

Bijzonder dat je een week negatief testen goudvis!! Hopelijk zie je mooie dingen op de echo!! Laat je het ons weten?

Hier niet getest. Gevoel dat jet niet goed zit lijkt sterker te worden..
    Maar we wachten het rustig af!!

Fijne paasdagen meiden!!!

16. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @iba wat fijn goede echo

@miepkip wat rot meid ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt

@chanice vervelend die onzekerheid

@cd duim voor je dat alles gewoon goed gaat en je een plakker hebt deze keer

17. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Dank je Besje!!

Schrijf je alweer mee met een nieuw nod periode?

18. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL

Dank je besje! We zijn er blij mee! Woensdag even testen 😊

19. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    @cdvg..
    Dankjewel..... Ik vind het op zich nog niet zo heeel vervelend... maar ik begin me een beetje zorgen te maken... Bij sommige dames zie ik in de handtekening staan dat ze cyclussen van 50 - 70 - of weet ik hoeveel dagen hebben..:$ ...... Ik hoop natuurlijk dat dat niet gebeurd..... Heb ik maar 6 kansen in een jaar... pfff....

Hier is alles nog steeds onduidelijk.. niet ongesteld, wel allerlei lichamelijk ongemakjes maar dat heb ik al enkele weken...! Ben benieuwd wannner ik duidelijkheid krijg van mijn lijf..

20. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Ja heb mijn nod op 7 Mei gezet. Lijkt Nog een eeuwigheid ver weg maar goed geduld is en schone zaak zeggen ze altijd toch

Deel Deze Pagina