@sj86 ik snap wel wat je bedoeld hoor. Mijn cyclus is na mijn eerste mk ineens rond de 37 en dat vindt ik ook best lang duren, ook dan heb je eigenlijk al minder kansen. Maar idd ik zie soms ook wel veel langere cyclussen staan en dan hebben wij nog geluk zeg maar. Weet je wel wanneer je ei was? En zit je dan nu al vet over nod of heb je net als ik ren langere eerste fase? @besje lijkt elke keer zo lang te duren he, gelukkig kun je in dat topic deze lange wachtdagen delen met de rest die ook nog zoooo lang morgen wachten
Ohhh wat kan een lichaam vreemd doen... Vandaag, 4 dagen na m'n NOD, heel vaag wat donker bruin verlies (excuus voor de details ) maar het zet niet door naar rood. Misschien dat dat morgen dan komt want anders snap ik er niks van deze ronde. Niet meer getest omdat ik gister echt dacht dat m'n menstruatie eraan kwam maar vandaag nog niet dus Poeh sorry voor m'n vage verhaal, moest het even "kwijt" hihi
Eerlijk gezegd: ik heb geen idee! Zo uitgebreid ben ik er nog niet mee bezig geweest.. Ik ging gewoon uit van een gemiddeld aantal dagen van 33......, maar dat was te voorbarig blijkt nu! Morgenvroeg maar weer even zien.....
Ja ik zie aan je onderschrift dat je cyclus in dagen wisselt. Wellicht is deze cyclus iets langer dan de gemiddelde 33 dagen?! Waarschijnlijk is je ei dan ook iets later geweest? Hopelijk weet je snel meer..
Dankje..... Helaas is er deze ochtend nog niks zichtbaar ...geen rood & geen roze... VROLIJK PASEN ALLEMAAL
Kwam toch weer eve spieken hoe het met jullie gaat kan han het niet laten maar hier ook nog niets te zien. Heb wel al dagen prikjes en een soort spierpijn in me buik maar waar het blijft. Dat rozige donderdag zal vast geen menstruatie geweest zijn het was een beetje slijm met een piepkleinbeetje bloed. De dag erna een vlekje bruin sorry voor de details nouja we wachten maar weer af en anders ga ik toch maar bellen met de huisarts heb al 5 maanden een cyclus van 28/29 dagen. Nu op dag 36 En testen ben ik klaar mee. Heb het een beetje losgelaten en dat voelt een stuk beter Fijne pasen!
Goedemorgen allemaal, Hier lopen de testen op, heel blij mee. Nu maar duimen dat t goed blijft gaan en dat t op de goede plek zit Hoe is het met de rest? Cvdg nog getest? Chanice, geeft toch moed als je geen ongi hebt gehad en normaal gesproken heel regelmatig bent. Spannend joh!
Toch goed voorgevoel, vanacht heeft het toch doorgezet. Dus wij gaan door naar de volgende ronde, met een cyclus van normaal 21 dagen en nu dus deze ronde 24/25. Nieuwe ronde nieuwe kansen, ik hoop dat wij in 2015 nog papa en mama mogen worden met mijn korte cyclus zou er nog een kansje kunnen zijn ! Dames allemaal heel veel succes en wie weet tot in volgende topics!
Hopelijk snel meer duidelijkheid sj86 @pippers, fijn dat he testen oplopen. Ik heb niet meer getest. Wordt er alleen maar nerveus van. Doe dinsdag nog een test als ik 5 weken ben en dan zie ik wel wat die aangeeft 😉 Pien, balen! Maar hopelijk is de de volgende keer wel raak! Dan heb je een mooie jaarwisseling 😉
Ik hoop het ook cdvg.. ik geloof dat ik dagelijks blijf testen de komende tijd... ben zo benieuwd! Jammer Pien! Hopelijk deze (korte) ronde meer succes. Pippers... goed nieuws hoor! Fijn! Geniet er maar lekker van..
Thanks allemaal! Genieten wordt t pas na een goede echo denk ik Het is in ieder geval super fijn dat ze oplopen! Iedereen.... Ik hoop dat jullie allemaal prachtige testen mogen aanschouwen en mooie echo's! Ik wens iedereen gezonde kindjes toe, daar gaat het uiteindelijk allemaal om
Nou hier slecht enorm veel pijn en eindelijk bloed nouja had liever dat die was blijven plakken maar we kunnen nu wel verder. Warme kruik en pijnstillers Heel veel suc6 jullie verder hopelijk is het bij de wachtende wel raak en hebben de zwangeren een mooie echo binnenkort. Liefs Chanice
Alle nieuwe dames op roze, gefeliciteerd met jullie zwangerschap. De dames op rood hopelijk is het voor jullie ook snel raak!!
Chanice.... wat balen zeg! Sterkte.... hopelijk gaat het gauw beter..! Ik hoop voor jou dat de volgende ronde beter nieuws brengt.. Pippers... begrijpelijk!! Maar ik bedoel meer.. dat je niet te veel moet stressen of druk maken... dat komt de zwangerschap niet ten goede...! Hopelijk ben je gauw gerustgesteld.. En mocht iemand benieuwd zijn naar mijn test....: OMOWIT! Pfff...het is toch echt irritant..! Ik ga nu maar even niet testen denk ik! Even een paar dagen niet..ik word dan ongesteld en anders kan ik over een paar dagen wel testen! Heb niks bijzonders meer komende dagen waardoor ik het perse zou moeten weten....
SJ86, ja precies. Nee ik ga me er niet druk om maken, want je kan er toch weinig aan veranderen als het eventueel niet goed zit. Maar goed, er zijn wel wat tekenen nu dat ik denk: Ja! Deze keer gaat het gewoon goed. Ik zit lekker in mijn vel, voel me niet lelijk zoals de vorige keren (misschien komt t nog ) van die kleine dingetjes... Chanice, wat ontzettend balen meid! Echt naar.... Sterkte, inderdaad kruikje erbij en rust! Overmorgen ga ik weer testen denk ik, dan kan ik het mooi in de gaten houden om de drie dagen. Ik ga even de lijst aanpassen.
NOD lijst 22 t/m 31 Maart 2015 ♥ 22. (8) Loessje1987, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde na v.mk, 2e kindje Pluisje30, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje LadyLien, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Vlinder2010, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lise186, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje milou1991, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje Goudvis3008, 20 jaar, 2e ronde, 1e kindje 23. (3) rosalincke, 39 jaar, ronde 10, 2e kindje Arendje, 25 jaar, 1e kindje, 17e ronde annneliesje, 33 jaar, 2de kindje, 4de ronde na bbz 24. (8) Goldfishie, 32 jaar, ronde 24, 1e kindje * Sage86, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje Fleurop, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje Nine85, 29 jaar, ronde 1 (na MA), 1e kindje Veenbaas, 23 jaar, ronde 18, eerste ronde clomid, eerste kindje fryslangirl, 30 jaar, 3e ronde, 1e kindje noelle84, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje loaj, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje 25. (13) Sanza, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 17, 1e kindje JChris, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje Miertje84, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Helena88, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Vickske87, 27 jaar, 14e ronde, 1e kindje Mariahh, 24 jaar, 7e ronde, 2e kindje Patruusje, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje Dayna, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje mamavn1, 23 jaar, 1e ronde, 2e kindje Jettie17, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje fien2808, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje CSI, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje 26. (4) mavane, 29 jaar, 1e ronde na MK, 2e kindje Suze, 29 jaar, 9e ronde, 1e kindje dogs84, 30 jaar, 7e ronde, 2e kindje EmyL, ?? jaar, ronde??, 1e kindje 27. (3) Juul77, 37 jaar, 5e ronde, 2e kindje MissDonna, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje * BabyBunny86, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje 28. (10) 2meisjesmama, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na v.mk, 2e kindje Plankje, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje (bbz 11') NathalieD, 24 jaar, 1e ronde na MK, 3e kindje Melodios, 25 jaar, 6e ronde, 3e kindje Lindaatje22, 33jaar, 1e na MK, 3e kindje Luminis, 22 jaar, 3e ronde, 1e kindje Rebo, 29 jaar, 1e ronde (?), 3e kindje PME, 31 jaar, ronde 5, 1e kindje Iba, 28 jaar, ronde ?, 4e kindje 29. (8) CaatjeM, 37 jaar, 2e ronde, 2e kindje es89, 25 jaar, 8e ronde, 1e kindje Mirte85, 29 jaar, ronde 11, 1e kindje Puppy28, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje Marlo, 28 jaar, ronde 11, 3e kindje Goodlife, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje Chantal3, 36 jaar, 1e ronde, 4e kindje Mom2be21, 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje 30. (7) Ladylola, 31 jaar, 8e ronde, 2e kindje Miich, ??, 6e ronde IUI, (38e totaal), 1e kindje * Regina83, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje damen, 25 jaar, 2e ronde, 1 kindje Biena 30 jaar, 12e ronde, 2e kindje Pien1991, 23 jaar, 3e ronde na mk, 1e kindje 31. (10) SJ86 , 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje Abbii, 21 jaar, 6e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje SamirsVrouwtje, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje xMeliisz, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 32, 11e na laatste mk, 1e kindje cdvg, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje kolibri, 39 jaar, 1e ronde, 3e kindje Dora26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje jezzebel88, 26 jaar, 1e ronde clomid, 1e kindje * Buiten de lijst: (3) Molensteen, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje Pippers, 26 jaar, 1e ronde na BBZ, 1e kindje Dolliej, 25 jaar, ronde 5, 3e kindje (1e met nieuwe partner) NOD onbekend: (9) rarma, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje wvw, 28 jaar, 2e ronde na 3e mk (5e ronde), 1e kindje chanice, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje Damen, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Adriana85, 29 jaar, 16e ronde, 2e kindje trotsema, 33 jaar, ronde ?, 3e kindje xjessy, ? jaar, 1e ronde, 2e kindje Miekje87, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Marieke502, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Totaal: 86 Zwanger (13),Ongesteld (48),MMM (4*),Negatieve Test (7),Twijfel-/Tuurtest (2) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. "QUOTE" en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet aan te vullen.
Vervelend hoor chanice! Echt balen!! Fijn dat het nu zo goed voelt pippers, is ook wat over te zeggen hopelijk!!! Wat irritant aldoor die wette testen sj86.. Hoelang ben je nu over nod?
Ja, dat is lastig te zeggen. Ik ben in december gestopt met de pil.. Mijn cyclus wisselde, 36- 30 - 35, dus was ik van het gemiddelde uitgegaan van 33.... maar inmiddels zit ik al op dag 40... (dus 7 dagen als ik van 33 uit ga, maar 4 dagen als ik de dag van mijn langste cyclus had gekozen)...