NOD lijst van 22 maart t/m 31 maart 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door nathaliedurgut, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Dames wat spannend allemaal! Chanice balen zeg :( en cdvg ik test nu ook niet meer de vorige was duidelijk en opgelopen dus nu probeer ik gewoon te genieten! Over 4 weken echo echt super spannend! Maak me ook snel zorgen als ik iets voel maar probeer nu echt te genieten. Ik duim voor jullie allemaal dat jullie zsm een pos. test in handen hebben en dat de kindjes blijven zitten en gezond zijn.

Liefs mij

2. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Weer een heeerlijk eentonig bericht van mij: geen menstruatie + witte test...

Eigenlijk wilde ik geen testje doen, maar had gisteren zulke steken links in mijn onderbuik, dat ik toch wat nieuwsgierig werd...!!

Er is niet meer zoveel activiteit hier op dit onderwerp, haha :D..
    Irritant hoor, zo over tijd zijn......
    We wachten maar weer af..
    Hopelijk lukt het me nu om ietsss langer NIET te testen..

3. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Hai meiden, slecht nieuws!!!

Voorgevoel zat goed en vandaag is opnieuw een miskraam begonnen. Dit is daarmee de tweede van precies 5 weken en de derde miskraam in 5 maanden. Helaas mag het niet zo zijn en dit is vrij heftig in zo'n korte tijd.

Bedankt voor al jullie steun lieve meiden. wij gaan dit opnieuw proberen een plekje te geven!!! :(

4. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Oh meid toch... Wat een klap moet dat zijn! Hopelijk kunnen jullie dit snel een plekje geven en blijft de volgende wel plakken.

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat erg cdvg, idd heftig 3x zo kort na elkaar. Veel sterkte!

6. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Jeetje cdvg... wat heftig! :(
    Sterkte!!

7. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Hey dames,

Bedankt voor alle lieve reacties. Ik heb volgende week een afspraak met de gynaecoloog. Gewoon een informatief gesprek met eventueel een plan van aanpak. Kijken wat de opties zijn etc..

Het gaat telkens erg vroeg mis, twee keer bij 5 weken en de eerste keer bij 6w5d. Het lijkt dus idd bij de innesteling mis te gaan. Het kan natuurlijk nog steeds gewoon pech (aanlegfout) zijn maar het wordt steeds moeilijker te geloven. Krijg een beetje het idee telkens met lege handen achter te blijven. En ondanks dat ik super snel zwanger wordt, 3 keer opvolgend, is het zwanger blijven duidelijk een probleem.

8. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ah nee cdvg wat erg voor je...:( dikke knuffel voor jou
    Verschrikkelijk.... hoop dat het gesprek je iets oplevert en dat
    je snel geholpen wordt op de een of andere manier. Sterkte meid xx

9. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @cd Oooh meid wat super rot! Goed dat je een afspraak hebt met de gyn dit lijkt haast geen pech meer te zijn zo vaak achter elkaar hopelijk komt er een plan uit wat voor jullie goed voelt. Sterke ermee

@chanice ook balen meid

@sj super irritant zo ver overtijd en dan een witte test grrr

10. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ja heeeel irritant! Deze ronde is gewoon over...
    Dus ik zou graag offff... gewoon een positieve test willen zien :D
    OFFFF dat de volgende ronde start....;)

11. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Sterkte hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Wij gaan ook maar weer door ronde 6:(

12. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Cvdg, wat onwijs balen!!! Ik had zo gehoopt dat je het fout had..
    Sterkte meid :(

13. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad dan heb je in ieder geval zekerheid!

14. loaj

loaj Lid

4 apr 2013
    21
    11
    3
    NULL
    NULL
    Wat heftig cvdg, heel veel sterkte.

Sj86, blijft spannend bij jou. Ik blijf het volgen.

15. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Dank jullie!!

Sj86, nog geen duidelijkheid vandaag? Wat vervelend. Zo blijf je er maar een beetje inhangen.. Heb je alweer getest?

16. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Loaj & cdvg.. lief dat jullie nog zo meeleven! Ik heb vandaag maar eens geen test gedaan... de kosten lopen hoog op als je er dagelijks één doet... ;)
    Maar.. de menstruatie is ook nog steeds niet gekomen, dus...nog maar afwachten dan!

17. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Ja dat is ook wel weer zo, ik heb een stapel testen van de action in huis, die zijn gelukkig nog betaalbaar. Blijft vervelend zolang te wachten... duidelijkheid is fijn!!

18. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ja, ik heb die van 2v5 van de Kruidvat hoor... Maar toch! Ik test al vanaf net voor NOD, omdat ik steeds feestjes had en niet al overduidelijk zwanger wilde zijn + alcohol drinken. Nu kon ik gewoon nog een glaasje mee drinken.... maar al die testen á 2,50 per stuk, tikt dan ook nog wel aan.

Heb nu via internet besteld en dat is toch wel een stuk goedkoper.. hihi! :)

19. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt sj86 zal voor je duimen we gaan voor goed en geen bloed:p

20. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Lief van je Chanice...

Helaas begin ik nu zelf de hoop te verliezen! Mijn test was vandaag weer wit..... ik had ook nog eens de extra gevoelige testen besteld via internet...
    Jammer, maar ik geloof dat ik nu maar gewoon moet wachten op de menstruatie...

Deel Deze Pagina