Dames wat spannend allemaal! Chanice balen zeg en cdvg ik test nu ook niet meer de vorige was duidelijk en opgelopen dus nu probeer ik gewoon te genieten! Over 4 weken echo echt super spannend! Maak me ook snel zorgen als ik iets voel maar probeer nu echt te genieten. Ik duim voor jullie allemaal dat jullie zsm een pos. test in handen hebben en dat de kindjes blijven zitten en gezond zijn. Liefs mij
Weer een heeerlijk eentonig bericht van mij: geen menstruatie + witte test... Eigenlijk wilde ik geen testje doen, maar had gisteren zulke steken links in mijn onderbuik, dat ik toch wat nieuwsgierig werd...!! Er is niet meer zoveel activiteit hier op dit onderwerp, haha .. Irritant hoor, zo over tijd zijn...... We wachten maar weer af.. Hopelijk lukt het me nu om ietsss langer NIET te testen..
Hai meiden, slecht nieuws!!! Voorgevoel zat goed en vandaag is opnieuw een miskraam begonnen. Dit is daarmee de tweede van precies 5 weken en de derde miskraam in 5 maanden. Helaas mag het niet zo zijn en dit is vrij heftig in zo'n korte tijd. Bedankt voor al jullie steun lieve meiden. wij gaan dit opnieuw proberen een plekje te geven!!!
Oh meid toch... Wat een klap moet dat zijn! Hopelijk kunnen jullie dit snel een plekje geven en blijft de volgende wel plakken.
Hey dames, Bedankt voor alle lieve reacties. Ik heb volgende week een afspraak met de gynaecoloog. Gewoon een informatief gesprek met eventueel een plan van aanpak. Kijken wat de opties zijn etc.. Het gaat telkens erg vroeg mis, twee keer bij 5 weken en de eerste keer bij 6w5d. Het lijkt dus idd bij de innesteling mis te gaan. Het kan natuurlijk nog steeds gewoon pech (aanlegfout) zijn maar het wordt steeds moeilijker te geloven. Krijg een beetje het idee telkens met lege handen achter te blijven. En ondanks dat ik super snel zwanger wordt, 3 keer opvolgend, is het zwanger blijven duidelijk een probleem.
Ah nee cdvg wat erg voor je... dikke knuffel voor jou Verschrikkelijk.... hoop dat het gesprek je iets oplevert en dat je snel geholpen wordt op de een of andere manier. Sterkte meid xx
@cd Oooh meid wat super rot! Goed dat je een afspraak hebt met de gyn dit lijkt haast geen pech meer te zijn zo vaak achter elkaar hopelijk komt er een plan uit wat voor jullie goed voelt. Sterke ermee @chanice ook balen meid @sj super irritant zo ver overtijd en dan een witte test grrr
Ja heeeel irritant! Deze ronde is gewoon over... Dus ik zou graag offff... gewoon een positieve test willen zien OFFFF dat de volgende ronde start....
Dank jullie!! Sj86, nog geen duidelijkheid vandaag? Wat vervelend. Zo blijf je er maar een beetje inhangen.. Heb je alweer getest?
Loaj & cdvg.. lief dat jullie nog zo meeleven! Ik heb vandaag maar eens geen test gedaan... de kosten lopen hoog op als je er dagelijks één doet... Maar.. de menstruatie is ook nog steeds niet gekomen, dus...nog maar afwachten dan!
Ja dat is ook wel weer zo, ik heb een stapel testen van de action in huis, die zijn gelukkig nog betaalbaar. Blijft vervelend zolang te wachten... duidelijkheid is fijn!!
Ja, ik heb die van 2v5 van de Kruidvat hoor... Maar toch! Ik test al vanaf net voor NOD, omdat ik steeds feestjes had en niet al overduidelijk zwanger wilde zijn + alcohol drinken. Nu kon ik gewoon nog een glaasje mee drinken.... maar al die testen á 2,50 per stuk, tikt dan ook nog wel aan. Heb nu via internet besteld en dat is toch wel een stuk goedkoper.. hihi!
Lief van je Chanice... Helaas begin ik nu zelf de hoop te verliezen! Mijn test was vandaag weer wit..... ik had ook nog eens de extra gevoelige testen besteld via internet... Jammer, maar ik geloof dat ik nu maar gewoon moet wachten op de menstruatie...