Wat jammer zeg!! Maar hoe vervelend is het dat he zolang op je menstruatie moet wachten.. Heb je zeker weten je ei gehad? Wellicht was die wel vele dagen later en zit je nu nog voor nod? Geen idee hoor, denk alleen mee
Balen SJ, het zit je niet mee ook zo...... Hoelang moet je nog wachten.... Ben je al bij de huisarts geweest? Cvdg, hoe is het met jou?
Lief van jullie cdvg, pippers en besjes..... der is nog niks! Geen idee van de eisprongnog. Ik ben nog maar in ronde 4 en de cyclus schommelt nog na 12 jaar aan de pil te zijn geweest! Ben nu op dag 43 ofzo, dus ik denk dat ik geduldig moet zijn. Ik wacht nog ff voor ik de huiarts bel....
Ja daar kan het inderdaad ook aan liggen, als dit je vierde maand na het stoppen met de pil is, kan dat nog wel eens verschillen. Hopelijk weet je snel meer hoor!! Dit is waardeloos.. Misschien is het volgende keer handig om te weten wanneer je ei is, dan weet je ook waar in je cyclus nu zit en hoelang je nog moet wachten (ongeveer dan)!! Maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen keuze; sommige vinden het niets 😉
Ja, dat klopt! Het is inderdaad niks voor mij.... ik ben nu nog maar pas "bezig", dus ik vind het nog geen prettig idee om al precies de goede dagen uit te zoeken, maar op een gegeven moment kan dat wel een optie zijn ja... In ieder geval......... geen test gedaan vanmorgen, maar ook niet ongesteld..!
Hoi meiden, ik heb helaas geen goed nieuws, cdvg weet je nog dat wij precies dezelfde klachten hadden en ook allebei licht oplopende streepjes? Bij mij is het ook mis aan het gaan Sinds gisteravond ongesteldheidskrampen, vannacht paar keer wakker geworden en vanmorgen opeens een paar druppels helderrood bloed. Daar stortte ik een keer van mijn roze wolkje af. Daarna steeds ergere krampen en meer bloed met stolsels.... weet het zeker het is al in gang gezet Pfff het is nog zo pril maar toch....zo verdrietig.... hoe gaat het met jullie?
Och Miekje, niet jij ook toch?? Wat verschrikkelijk meid! Dat het pril is maakt niets uit, het gaat om bet gevoel, het idee, de gedachte dat jullie ouders zouden worden. Ik weet precies wat je bedoeld meid! Was dit de eerste keer? Heel erg veel sterkte en een hele dikke knuffel van mij!!
Dankjulliewel.....Lief van je cdvg, ik moest meteen aan jou denken toen dit gebeurde omdat we zo gelijk opgingen ook kwa klachten. Ja het was ronde 1, eerste keer, dus ik geef de moed niet op. Het is ook nog heel pril wat anders is dan als je echt al een echo hebt gezien.. dat lijkt me nog veel erger. Ben heel verdrietig, maar ik probeer al vooruit te kijken naar een volgende zwangerschap..... hoe is het met jou nu cdvg? Dikke knuffel terug xx
Dag meiden, Ik kwam hier nog eens even lezen, maar helaas zo'n slecht nieuws Goeie moed aan iedereen hoor! Ben er zelf een beetje van aangedaan!
cdvg Ik wacht inderdaad nog "rustig" af.... er is nog niks gespot... Hoe gaat het nu met jou? Miekje... Wat een naar bericht!! Bah.... het is wel erg naar! Sterkte gewenst! En inderdaad.. hoe pril het ook was.. je ging er voor...en je keek uit naar het moederschap!! Voor jullie allebei hoop ik gauw op een positieve test, met natuurlijk als vervolg een prachtig klein wondertje in jullie armen!
Dankje lief sj86, voel me zo verdrietig Maarja... we moeten verder, zie er tegenop om het mijn ouders morgen te vertellen die zaten ook op een roze wolk. Hoe ver in je cyclus ben jij nu dan sj86? Nog steeds niet ong. en witte test? Ook balen.... En cdvg, is er nog iets uit het gesprek gekomen, weet je een beetje hoe jullie nu verder gaan? Dikke knuff voor jullie allebei en ik duim ook voor jullie allebei dat jullie snel een positieve test in handen hebben en vooral voor ons alle drie dat het kindje gezond is, en mooi blijft zitten tot 9 maanden waarna we het mupke in onze armen mogen houden xxx
Ja, logisch toch! Het is ook heel heftig! Sterkte hoor! Wel fijn dat je het je ouders al wel verteld had, want nu kun je er wel met iemand over praten! Hoe naar het natuurlijk ook blijft! Pf... ik zit nu inmiddels op dag 46 geloof ik! Nog geen positieve test en geen menstruatie.. als ik afga op mijn langste cyclus tot nu toe, ben ik dus 10 dagen over tijd!Ik heb wel veel steekjes constant in mijn onderbuik en ook links rechts.... op dit moment denk ik alleen maar... ik wil nu duidelijkheid! Mijn lijf vertrouw ik even niet meer...dus ik wacht alleen maar af..! Ik geloof dat ik tot dag 50 wacht en dan eens naar de HA ga bellen wat verstandig is... Ik hoop het ook voor ons alledrie (maar natuurlijk ook voor de andere dames die graag moeder willen worden)..!
Jeetje dat is ook niet niks, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. En uiteraard hoop ik het ook voor alle vrouwen met een kinderwens.... liefs
Dankjewel.... helaas is het alleen NOG niet duidelijk! Wederom een witte test & geen menstruatie (dag 47)
Kwam ff spieken hoe t met je was sj86 maar nog niets pfff nou hopelijk snel duidelijkheid. Hoe voel je je verder? Mieke heel veel sterkte meid Vreselijk zeg zo van je roze wolk te vallen hier alweer eierstokpijn weekend denk ik eisprong ronde 6 maar weer. Heb me niet meer aangemeld voor de volgende groep ga me er wat minder mee bezig houden. Af en toe eve spieken hoe t hier gaat
Wat lief dat jullie zo met mij meeleven, hihi! Ik ben indd ook nog zo ongeveer de enige overgebleven wachtende..! @Besjes... inderdaaaaaaaaaad....duurt veeeeeeeeel te lang! @ Chanice Haha, ook deze ochtend nog niks duidelijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hoop wel een beetje ben verloren hoor. Ik wacht nu een beetje tot de menstruatie doorbreekt, zit nu op dag 48 en heb steeds witte testen. Ik voel mij eigenlijk prima. Wel vaak een soort van buikpijn en dan vooral 's avonds... (ik denk dat het de buikpijn is die waarschuwt voor een naderende menstruatie), maar dat duurt al een week. Ik heb al wel een paar dagen last van een goed aanwezige steek in mijn linkerzij/onderbuik. Geen pijn, wel ECHT aanwezig.. En voor de rest... niet wat opvalt en wat hier iets mee te maken lijkt te hebben.. Ik wacht weer "rustig" af...