Ja dat is ook zo, anders hadden we misschien nog een jaar langer aangemodderd. Dank je wel voor je reactie! Goldfishie jij zit ook in de mmm, waar zijn jullie op dit moment mee bezig?
Sanza jeetje heffie! Maar dr is hoop, de eerste keer waren ze bij mijn vriend ook niet goed.. maand later was het allemaal goed.... Dus het kan alle kanten nog op 😉 duim voor jou t zelfde Hier vandaag na het zkh voor controle of het allemaal goed zit. Na de eerste eierstok echt opgelucht want vorige maand zat er een cyste en die was aan het verdwijnen, ze gaan naar de linker kant zit daar een gigantische cyste van 4 cm bij 2 cm 😦. Na overleg is mn iui afgebroken en doen we een maandje rustig aan en gaan we eind maart de ivf in. Pff zo dubbel, had me er zo op ingesteld nog 1 maandje en dat veranderd in nog geen 10 min tijd
Er is dus echt nog wel hoop... fijn om te horen dat het dus toch wel degelijk een groot verschil in kan zitten! Ik zal ook niet te veel hopen. Wat een rot nieuws voor jullie zeg, tjonge jonge! Ook erg heftig allemaal. Sterkte in deze tijd richting ivf toe! *knuffel*
Ik meld me ook weer aan. Chanice 29 jaar, ronde 5 we gaan voor ons 2 de kindje. zag al wat bekende voorbij komen hopelijk word dit wel een roze maand zoveel rood gezien.
Jeetje meiden respect hoor sommige van jullie zijn al zo lang bezig lijkt me heel moeilijk voor jullie. @sanza dat lijkt me ook schrikken kan me goed voorstellen dat je het met iemand die dichtbij je staat wilt delen. Zou ik in jou geval ook doen denk Ik @mich wat rot zeg dat ze het nu afbreken er wachten *knuf* voor jou
@Jezzebel, ooh dat wist ik niet, dan hoop ik natuurlijk ook dat die aanslaat @Mich Wat vervelend zeg, je stelt je ergens op in en dat het dan plots niet doorgaat is enorm balen. Hopelijk brengt de ivf je meer goeds. @Goldfishie, respect hoor, je komt enorm positief over en dat na 2 jaar. Ik ben nu bij ronde 4 al enorm zenuwachtig. Wellicht ook door de miskramen maar toch. @Chanise, helaas maar welkom, hopelijk brengt deze lijst ons meer roze Wie is de eerste op de lijst met haar eisprong, wel even de testjes delen he Gaat denk ik nu bijna beginnen of niet? Ik zal eens gaan slapen, veel te druk gehad vandaag en nu mijn hoofd vol, dus op de telefoon maar hier de bercihtjes lezen haha
Mich wat heftig voor je dat is schrikken dan! Hopelijk brengt ivf jullie een mooi wondertje! Sinds gisteren zijn we weer begonnen met klussen, ik denk ergens volgende week mijn eisprong. Ik heb nog geen een keer ovulatietesten gedaan, voor mij wat veel gedoe. Ik ga denk wel weer tempen komende dagen. Succes allemaal, op een mooie, hele roze lijst!
Ik zie nog meer heftige ervaringen, hopelijk brengt al dat wachten, hopen en doorzetten heel snel wat goeds!
Sanza: ik ben gestopt in februari 2013 met de pil. Het eerste half jaar lekker aan de klus gegaan zonder ovutesten of tempen, gewoon als we zin hadden. Vanaf de zomer 2013 gestart met ovutesten en kon daarmee mijn eisprong vinden. Eind september 2013 gestart met tempen om zeker te weten hoe het met mijn eisprong zat. Ook al heb ik wisselende cyclussen, met tempen kon ik zien dat mijn lf 14/15 dagen is. Manlief heeft zich in oktober 2013 op zijn zaad laten controleren vanwege zijn medische verleden en daarmee was alles prima, 53 miljoen zaadjes! In januari 2014 via de ha doorverwezen naar de gyn op de fertiliteitsafdeling in het ziekenhuis. Mijn cyclus is toen gevolgd, het groeien van de follikel tot en met de eisprong, bloed laten prikken voor de progesteronwaarde en een samenlevingstest gehad. Daaruit bleek dat alles prima was. We werden naar huis gestuurd om weer wat maanden zelf te proberen. In mei 2014 heb ik een hsg gehad om te kijken of mijn eileiders goed doorgankelijk waren en dat was ook prima. Na een hsg heb je een verhoogde kans om zwanger te raken, dus werden we weer naar huis gestuurd. In oktober 2014 hadden we een vervolggesprek met de gyn en we mochten gaan starten met iui. Ik moest toen rond cyclusdag 10 langskomen voor een follikelmeting en toen zat er al een follikel van 19 mm aan de rechterkant. Moest gelijk die avond pregnyl spuiten en twee dagen later was de iui. Helaas was manlief vlak ervoor net ziek geweest waardoor er veel minder zaadjes aanwezig waren. Na de bewerking waren er nog maar 200.000 zaadjes aanwezig. Voor iui heb je een minimum van 1 miljoen nodig. Toch heeft de gyn de iui door laten gaan vanwege de goede beweeglijkheid van de zaadjes. Helaas weer geen resultaat. We moesten erna drie maanden wachten om het zaad dat nodig heeft na koorts om weer op te bouwen en in de kerstvakantie waren ze dicht. Eind december heeft manlief tussendoor nog zijn zaad laten testen en we zagen dat het alweer beter was. In januari 2015 weer teruggekomen en we konden weer verder met de iui. Weer rond cyclusdag 10 een fm gehad en weer een follikel van 19 mm rechts. De gyn en ik vertrouwden het niet en ik moest bloed laten prikken. Daaruit bleek dat er geen eisprong aan zat te komen, bleek dat het een cyste was en geen follikel. En die cyste zat er dus de vorige keer ook al en daardoor was die eerste iui verkeerde timing. Dus om de dag terug gekomen voor de fm en uiteindelijk had ik een mooi ei links die groeide. Dus daarna weer pregnyl gespoten en twee dagen later de iui. Helaas voor ons werd manlief weer vlak ervoor ziek en overlegd met de gyn. Maar weer werd de iui doorgezet, nu wel de goede timing en met 290.000 zaadjes. We moesten ons twee weken later melden voor een gesprek en daar kregen we te horen dat we weer een paar maanden moeten wachten voor een extra zaadanalyse. Als in april de zaadjes weer beter zijn dan begin februari, dan mogen we in april of mei (ligt eraan waar ik dan in mijn cyclus zit) weer verder met iui. Als de zaadjes dan weer slecht zijn dan is onze enige kans icsi. En zo ben ik inmiddels al twee jaar verder en helaas nog steeds zonder resultaat. Ik probeer ook om positief te blijven en hoop te houden, want om zwanger te raken en een baby te krijgen is echt een grote droom voor ons. Maar er is ook de angst, de angst om nooit zwanger te mogen raken, om kinderloos te blijven. Een positieve test lijkt verder weg dan ooit. Ik las net over miskramen, dat lijkt me echt super erg om mee te maken. Ik denk dat als je een mk hebt gehad er echt anders instaat en een andere soort angst hebt. Wij hebben om de dag sexytime gedaan vanaf afgelopen weekend. Van de week al vruchtbaar slijm gespot en sinds vanochtend echt een behoorlijke druk vanaf de linkerkant. Groei maar goed follikel! Eisprong kom maar door dit weekend! Manlief en ik zijn (liggen) er klaar voor, hahahaha!
♥ NOD lijst 22 t/m 31 Maart 2015 ♥ 22. (6) Sanza, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje Suze, 29 jaar, 9e ronde, 1e kindje Loessje1987, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde na v.mk, 2e kindje Pluisje30, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje LadyLien, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje 23. (2) rosalincke, 39 jaar, ronde 10, 2e kindje mavane, 29 jaar, 1e ronde na MK, 2e kindje 24. (1) cdvg, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje 25. (7) Mystiek, 30 jaar, ronde 17, 1e kindje JChris, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje Miertje84, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Helena88, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Vickske87, 27 jaar, 14e ronde, 1e kindje Mariahh, 24 jaar, 7e ronde, 2e kindje Patruusje, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje 26. (2) fien2808, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje Marieke, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje 27. (2) Juul77, 37 jaar, 5e ronde, 2e kindje MissDonna, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje * 28. (4) 2meisjesmama, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na v.mk, 2e kindje Plankje, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje (bbz 11') NathalieD, 24 jaar, 1e ronde na MK, 3e kindje 29. (3) CaatjeM, 37 jaar, 2e ronde, 2e kindje es89, 25 jaar, 8e ronde, 1e kindje Fleurop, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje jezzebel88, 26 jaar, 1e ronde clomid, 1e kindje * 30. (4) Ladylola, 31 jaar, 8e ronde, 2e kindje Dora26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Miich, ??, 6e ronde IUI, (38e totaal), 1e kindje * Regina83, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje 31. (5) SJ86 , 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje Abbii, 21 jaar, 6e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje SamirsVrouwtje, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje xMeliisz, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: (0) NOD onbekend: (8) rarma, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje Pippers, 26 jaar, 1e ronde na BBZ, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje Dayna, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde. wvw, 28 jaar, 2e ronde na 3e mk (5e ronde), 1e kindje besjes, 28 jaar, 1e ronde (na v.mk), 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 24, 1e kindje * Chanice, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje Totaal: 45 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (4*),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Wat een verhaal Goldfishie.. ik hoop echt voor jullie dat jullie wens uit mag komen! Hier is mijn menstruatie nu zo goed als voorbij. Volgende week de eisprong. Ik ben wel blij dat ik een redelijk korte cyclus heb (25 dagen). Dat maakt het wachten minder lang. Ik merk wel dat ik door de miskraam wat ongeduldiger ben geworden.
Ik ben bij tot pagina 21. Kan wat later op de ochtend bijlezen. Nu in de wachtruimte voor de gyn. Tot later!
Hallo Dames, ik kom jullie ook weer vergezellen op de lijst, ben er even tussenuit geweest en zie veel nieuwe namen, wat natuurlijk goed is.
Wauw! Wat een lange lijst hebben we al☺. Mooi zo! Lees hier inderdaad heftige verhalen, moeilijk voor jullie meiden. We gaan weer duimen met z'n allen! Zijn jullie ook zo blij met zwangerschapspagina? Vind het een hele fijne uitlaatklep waar je veel herkenning en tips vindt. Hoe handig! Denk dat m'n omgeving me voor gek zou verklaren als ze wisten hoe ik bezig ben met ovulatietesten, vitamines, teunisbloemdit tarwekiemdat enz enz