NOD lijst van 22 maart t/m 31 maart 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door nathaliedurgut, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    @goldfishie, jeetje wat een verhaal zeg. Ik hoop dat je snel op roze mag hier!!

Haha Juulz, dat heb ik ook hoor. Dat houd ik lekker voor mijzelf.;)
    Al die testjes liggen goed verstopt in de la.

Heerlijk om hier te praten met vrouwen die he begrijpen en die soms weten wat je hebt meegemaakt, hoe zenuwachtig je bent als je eisprong uitblijft of je menstruatie, dat die twee weken dus eisprong en NOD een ware beproeving is, dat het maanden lijkt ipv van weken :D
    En zo heeft mijn vriend ook wat rust, anders moet hij dat dagelijks aanhoren. ;)

Spannend al naderende eisprongen :p Ben ook een stuk ongeduldiger!

2. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook erg fijn idd deze pagina:)

3. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    DIT :D :) haha!

Achja... Dat is het hè, hier kunnen we lekker tegen elkaar klagen en niemand die het niet begrijpen kan. Héérlijk.

In de vorige groep (22-28/02) veel te veel rood trouwens. Ik stel voor dat we dat deze ronde compenseren, ja? :cool:

4. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Thanks meiden doet me goed!

Ik heb het even laten bezinken allemaal & aan de ene kant wel lekker. Mn vl is jarig volgende week en dan kan ik met zijn verjaardag een drankje doen en een keer geen buikkrampen door de pregnyl 😆

5. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, wat een pittige verhalen om te lezen. Het zet me weer even met beide benen op de grond. Succes aan alle dames die in de mmm zitten!

Ik zit op cd 11. Vorige maanden had ik op deze dag al een positieve ovulatietest maar nu nog niks geen tekenen van een naderende eisprong. Stiekem had ik gehoopt dat mijn cyclus niet veel anders zou zijn. Ik test nog even vrolijk verder

6. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Pfffff wat een heftige verhalen stertke en hoop dat jullie positief kunnen blijven 😄 knuffel

Welkom nieuwe meiden en succes

Hier kunnen we weer beginnen met voor klussen 😄 Rood is weg jeeeeeey hihihi

7. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

♥ NOD lijst 22 t/m 31 Maart 2015 ♥

22. (7)
    Sanza, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje
    Suze, 29 jaar, 9e ronde, 1e kindje
    Loessje1987, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Noontje, 29 jaar, 2e ronde na v.mk, 2e kindje
    Pluisje30, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    LadyLien, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Puk2015, 29 jaar, 1e ronde na MA3, 1e kindje

23. (2)
    rosalincke, 39 jaar, ronde 10, 2e kindje
    mavane, 29 jaar, 1e ronde na MK, 2e kindje

24. (1)
    cdvg, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje

25. (7)
    Mystiek, 30 jaar, ronde 17, 1e kindje
    JChris, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Miertje84, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Helena88, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Vickske87, 27 jaar, 14e ronde, 1e kindje
    Mariahh, 24 jaar, 7e ronde, 2e kindje
    Patruusje, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje

26. (2)
    fien2808, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    Marieke, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje

27. (2)
    Juul77, 37 jaar, 5e ronde, 2e kindje
    MissDonna, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje *

28. (4)
    2meisjesmama, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje
    Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na v.mk, 2e kindje
    Plankje, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje (bbz 11')
    NathalieD, 24 jaar, 1e ronde na MK, 3e kindje

29. (3)
    CaatjeM, 37 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    es89, 25 jaar, 8e ronde, 1e kindje
    Fleurop, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje
    jezzebel88, 26 jaar, 1e ronde clomid, 1e kindje *

30. (4)
    Ladylola, 31 jaar, 8e ronde, 2e kindje
    Dora26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Miich, ??, 6e ronde IUI, (38e totaal), 1e kindje *
    Regina83, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje

31. (5)
    SJ86 , 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Abbii, 21 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Danielle1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    SamirsVrouwtje, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    xMeliisz, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje

Buiten de lijst: (0)

NOD onbekend: (8)
    rarma, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Pippers, 26 jaar, 1e ronde na BBZ, 1e kindje
    Molensteen, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    Dayna, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde.
    wvw, 28 jaar, 2e ronde na 3e mk (5e ronde), 1e kindje
    besjes, 28 jaar, 1e ronde (na v.mk), 2e kindje
    Goldfishie, 32 jaar, ronde 24, 1e kindje *
    Chanice, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje

Totaal: 46

Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (4*),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0)

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. "QUOTE" en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet aan te vullen.

8. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Hallo Dames,

Inmiddels heb ik mijzelf in de lijst gezet. Ben dus Puk2015 en heb in maart 2014, augustus 2014 en januari 2015 een missed abortion gehad doordat mijn man een chromosoomafwijking heeft(dit hebben wij na de 3de MA laten testen).

We gaan er nog 1 maal via de natuurlijke weg voor en mocht het nogmaals mis gaan dan gaan we via IVF-PGD het proberen. Dit is een reageerbuis bevruchting en voor dat het teruggeplaatst wordt kijkt men of er een chromosoomafwijking is of niet.

Bij alle 3 de zwangerschappen bleek mijn schoonzusje ook zwanger te zijn. Zij heeft de eerst 2 keer ook een missed abortion gehad en momenteel is zij nog zwanger. Maar ze heeft ons erg gekwetst door tijdens de missed abortion even vrolijk te willen vertellen dat zij wel zwanger was(ze wist toen al van de missed abortion). Hierdoor kwam ik ook moeilijk over de Missed abortion heen.

Ik moet het leren om haar los te laten en niet aan haar te storen. Maar goed ze blijft familie, maar moeilijk is dat wel.

9. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Sorry sorry dames, ik moet nog steeds bijlezen vanaf pagina 21. Hebben een paar vervelende berichten in de familie gehad, mijn lief is er helemaal van ontdaan, is niet eens gaan werken. Zijn vader heeft gisteren te horen gekregen dat hij een aneurysma (slagadergezwel) heeft en heel snel geopereerd zal moeten worden en zijn zus heeft ook gisteren bericht gekregen dat haar foetus grote kans heeft op afwijkingen. Ze hebben nu een test gedaan en weten volgende week de graad. Pffff wat zaak deze week lang duren.

Maar goed, ik zal wel vast even een update geven van mijn bezoek aan de gyn. Dat was heel positief!

Het was een heel nuttig en interessant gesprek en heeft zeker geholpen. Heb gelijk een heel boekwerk aan opdrachten voor nieuwe afspraken meegekregen. Ze heeft direct een uitstrijkje gedaan en een echo van mijn baarmoeder. Dat laatste zag er goed uit. Mijn eierstokken hadden vele witte bolletjes wat een goed teken was.

Ze zei wel dat het slim was dat mijn lief ook het traject in ging, dus die heb ik toch maar van de afspraak verteld. Allebei moeten we nu dus bloedonderzoeken laten doen. Ik ook eentje die ik pas tijdens de menstruatie kan doen. En Edu uiteraard een zaadonderzoek.

Ik heb ook een ander pilletje gekregen. Ik slikte alleen foliumzuur en heb er nu een gekregen die dat in zich heeft en nog wat meer.

Voel me erg prettig hierbij. Ze vertelde ook dat hier in Spanje vrouwen vanaf 38 jaar automatisch in het traject van ivf en dat soort dingen gaan. Dus sowieso goed om nu vast al die tests te doen. Mocht mijn bloedonderzoek negatief terugkomen gaan we ook gelijk dat traject in. Ben heel erg benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte!

10. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh jeetje Goldfishie wat hebben jullie al veel moeten behappen. Jullie zijn er wel snel bij geweest maar moet eens kijken hoeveel je in die twee jaar heb moeten wachten. Wat vraagt dat veel van je! Begrijpelijk hoor je angst, hetzelfde dwaalt ook wel eens door mijn hoofd heen. En in je omgeving lijkt wel of iedereen vruchtbaar is :( Maar probeer daar zo min mogelijk bij stil te staan en positief te blijven.
    Ik hoop voor jullie snel een klein wondertje in je buik en dan je maar snel op roze mag *knuffel*

Juul77, of niet vind het zo fijn om dit allemaal te kunnen delen met jullie! Doet me goed! En idd cdvg mijn man wordt niet knettergek van mij haha.

Pfff jij ook al zo’n heftig verhaal Puk2015, hopelijk deze maand ook mooi op roze voor jou!

Och jee Caatje wat een vervelende berichten vanuit de familie zeg, sterkte er allemaal mee! Wel fijn dat je zo’n positief gesprek met de gyn hebt gehad!

Ik ga gewoon door met de ovulatietesten en ben deze maand begonnen met mijn temp. bij te houden, meer om erachter te komen hoe lang mijn LF is. En qua klussen, daar gaan we ook gewoon mee door… misschien gebeurd er wel een wonder. ;)

11. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Jeetje mina, wat een verhalen hier! Ik hoop voor jullie allemaal dat het deze maand raak is..

Ik ben heel blij met zwangerschapspagina..... alles is terug te vinden... alles wat je wil weten, goede en vervelende ervaringen!

Je bent je namelijk heel erg bewust van hoe groot het wonder is als je het geluk hebt dat er een baby op komst is!!

12. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Zoo bijna klaar met vloeien heerlijk

13. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Ja gyn gesprek was heel fijn. Vind het ook echt prettig met dit traject te beginnen. Geeft een goed gevoel. Volgend weekend moet mijn eisprong zijn, dus we gaan deze week lekker zonder stress genieten van elkaar en wellicht is dan gewoon dat hele traject niet eens meer nodig! ;) :)

Wat de familie betreft, dat is afwachten. Volgende week weten we hopelijk meer!

14. Helena88

Helena88 Actief lid

12 feb 2015
    272
    40
    28
    Pff heftige verhalen! Ik hoop op heeel veel roze deze maand!

Ik heb eens gelet op mijn cervixslijm. Eergisteren had ik helemaal geen slijm, niets! Gisteren had ik heel weinig slijm. En vandaag is het ineens glashelder, doorzichtig en erg elastisch. Maar normaal gesproken is mijn eisprong pas 11 maart. Ik heb gister avond wel geklust, maar ik ben bang dat ik al te laat ben om nog een keer te klussen. Dan moet die van gisteren maar raak zijn. Kan het zijn dat bij mij de eisprong heel snel gaat? Bestaat dat überhaupt? Ik word hier heel onzeker van😔

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Normaal 11 maart lijkt me lastig, eens per jaar, maar ik snap wat je bedoeld😁
    Het zou kunnen, maar jij weet neem ik aan ongeveer je cyclus? Elastisch en helder klinkt als het slijm. Ik zou vandaag dan ook nog doen en morgen?

Nou dames de tropenweken gaan werr beginnen! Op een roze maand en een babyboom uiteinde🍸😜

16. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Helena: hier hetzelfde. Al 3 dagen vruchtbaar slijm (kan er draden van trekken).... normaal pas rond eisprong.. rond dag 14 begint het eens een keer. Ik heb wel een ovulatietest gedaan en die is echt nog negatief.

Nu is het zo dat vruchtbaar slijm vaak al een aantal dagen vóór je eisprong is. Dus denk dat je je eisprong nog niet hebt gehad hoor. Zolang je vruchtbaar slijm hebt, ben je nog vruchtbaar denk ik dan maar ;)

17. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Spannend allemaal dames! Ik wens jullie veel suc6:D
    Ik ben sinds vandaag klaar met vloeien. Dus vanavond weer gezellig aan de klus met manlief. En een start maken met ronde 3:p

18. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hier ook klaar met mijne maandstonden hopelijk werkt de clomid en kom ik mooi uit op een cyclus van 28 :)
    Ik zeg ook Proost op een babyboom !

19. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Haha de actie begint lees ik. :D Succes!!!

Normaal ben je idd vaak pas vruchtbaar een paar dagen na het vruchtbaar slijm. Dus ik zou nog even blijven klussen.

Als ik uit ga van mijn normale cyclus dan zou ik een deze dagen mijn ei moeten hebben, nog geen niets gespot dus ga er dan maar vanuit dat het later wordt ;) Ik vind het wel lastig te zien als je ook regelmatig sex hebt aangezien dat ook plakkerig en draderig is haha!

Morgen maar beginnen met ovulatietesten ;)

20. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Haha, dat vind ik nou ook! Ik kan mij niet herinneren dat ik verschil in afscheiding heb gezien afgelopen maanden....

Deel Deze Pagina