Ja ik weet het... maar omdat de LHpiek zo kort was(nog nieteens 24 uur) dacht ik, ach ik probeer het gewoon nog een keer... Misschien dat mn ei niet gesprongen is en dat ie dan later komt ofzo? ja erg he, de onzekerheid slaat gewoon weer toe hier hoor! bah...
Goedemiddag! Probeer het een beetje bij te houden, maar jullie kletsen zoveel Het valt me op dat veel dames ook hun eisprong voelen, ik heb dit nog nooit gehad. En gebruiken jullie ook allemaal ovulatietesten? Wij willen het nog even zonder proberen om te kijken of het zo lukt. Maar ja we hebben beide wisselende diensten, dus is het soms ook moeilijk om het gezellig te maken
Ik begon de ovulatietesten te gebruiken in ronde 4, omdat het moeilijk was mijn cyclus in te schatten. Het maakt het idd allemaal wat planmatig, daar moet je zelf de keuze maken natuurlijk.
Voor ons is dit de eerste officiële ronde, ik wil voorlopig nog niet aan de testen of temperaturen, ben er zo al genoeg mee bezig. Heb voor mezelf bedacht dat ik het 6 rondes zo wil proberen, daarna evt wel met testen en temperaturen. Ook ik zit inmiddels op het wachtbankje.
Mag ik weer verplaatst worden naar 25 maart? Ik dacht zondag een posi ovulatietest te hebben, maar gisteren was hij pas echt donker en vandaag knalt ie Z&K en eennactiontest
Mijn lh piek is ook heel kort loesje. Het zou kunnen dat je ei later springt. Voel je wel eens iets van je eisprong? Dan zou ik daar op vertrouwen
♥ NOD lijst 22 t/m 31 Maart 2015 ♥ 22. (10) Sanza, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje Suze, 29 jaar, 9e ronde, 1e kindje Loessje1987, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde na v.mk, 2e kindje Pluisje30, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje LadyLien, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Puk2015, 29 jaar, 1e ronde na MA3, 1e kindje Vlinder2010, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lise186, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje Mom2be21, 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje 23. (3) rosalincke, 39 jaar, ronde 10, 2e kindje mavane, 29 jaar, 1e ronde na MK, 2e kindje Arendje, 25 jaar, 1e kindje, 17e ronde 24. (2) cdvg, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 24, 1e kindje * 25. (8) Mystiek, 30 jaar, ronde 17, 1e kindje JChris, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje Miertje84, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Helena88, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Vickske87, 27 jaar, 14e ronde, 1e kindje Mariahh, 24 jaar, 7e ronde, 2e kindje Patruusje, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje Dayna, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde 26. (2) fien2808, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje Marieke, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje 27. (2) Juul77, 37 jaar, 5e ronde, 2e kindje MissDonna, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje * 28. (4) 2meisjesmama, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na v.mk, 2e kindje Plankje, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje (bbz 11') NathalieD, 24 jaar, 1e ronde na MK, 3e kindje 29. (4) CaatjeM, 37 jaar, 2e ronde, 2e kindje es89, 25 jaar, 8e ronde, 1e kindje Fleurop, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje jezzebel88, 26 jaar, 1e ronde clomid, 1e kindje * 30. (4) Ladylola, 31 jaar, 8e ronde, 2e kindje Dora26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Miich, ??, 6e ronde IUI, (38e totaal), 1e kindje * Regina83, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje 31. (4) Abbii, 21 jaar, 6e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje SamirsVrouwtje, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje xMeliisz, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: (0) NOD onbekend: (7) SJ86 , 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje rarma, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje Pippers, 26 jaar, 1e ronde na BBZ, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje wvw, 28 jaar, 2e ronde na 3e mk (5e ronde), 1e kindje besjes, 28 jaar, 1e ronde (na v.mk), 2e kindje Chanice, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje Totaal: 50 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (4*),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. "QUOTE" en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet aan te vullen.
Nee ik voel mijn eisprong niet... tenminste dat denk ik... van t weekend wel een soort opgeblazen gevoel gehad, misschien was dat het? Er zit nu in ieder geval niets anders meer op dan wachten... jeej...
Nee ook niet, wel aan zitten denken maar is nogal onpraktisch aangezien ik in de zorg werk en hele onregelmatige diensten draai... Maar stel nou (ja hoor, komt ze weer) dat tussen afgelopen zaterdagavond en zondagavond mijn ei was, (dat vermoed ik) heb ik dan kans deze maand? Geklust op: Dinsdagavond (cd 10) Woensdagavond (cd 11) Vrijdagavond (cd 13) Zondagavond (cd 15) Maandagavond (cd 16) Dan moet ik wel goed zitten toch?? Sorry dames, ik kom nogal wanhopig over geloof ik hihi... heb denk ik gewoon wat geruststelling nodig...
Loessje, je hebt voldoende geklust hoor! Hier weer een negatieve test, erg blij mee. Vanavond even rust, begin het van die verplichte nummers te vinden en daar houden we niet zo van.
Mijn man zegt ook steeds "kindjes maken is niet leuk". Maarja zullen toch aan de slag moeten anders komt er toch echt geen kindje. Hier alleen een "verplicht" gezellig avondje op dag van positieve ovulatietest, dus hij moet niet zo zeuren
Als jullie vruchtbare dagen zijn aangebroken maken jullie het dan iedere dag gezellig samen of om de dag? De dag van ovulatie wordt er denk dan zeker geklust maar dan... doen jullie het dan ook nog na de ovulatie? Ik had gisteren met de Clear Blue test 'hoge vruchtbaarheid' en vandaag was er niets meer te zien... Heb de piek vruchtbaarheid nog niet gehad.. vreemd misschien morgen. Iemand ooit dit meegemaakt? Wij hebben het zaterdag, gisteren en vandaag iig al gezellig gehad samen.
Hoi dames, mag ik er ook bij op de lijst? Sage86, 28 jaar, vanaf mei 2014 bezig, ronde 10 ofzo? eerste kindje NOD 24 maart (denk ik). Verwachting was eigenlijk 27 maart maar heb veel eerder dan verwacht een positieve ovulatietest gehad. Eind maart gaan we ook naar de gynaecoloog i.v.m. mijn onregelmatige cyclus. Ik heb al bloed geprikt en volgende week moet mijn vriend zijn zaad inleveren. Dus MMM kan ik nog niet echt zeggen. Gelijk even een vraagje over mijn testen: Zondag begonnen met testen. Maandag (gister) rond 17.30 uur al een redelijk goede test. 3 uur later nog eens getest en toen had ik dus al een duidelijke piek. Gelijk maar even gezellig gemaakt Vanmorgen weer getest en was toen alweer een stukje lichter en zojuist nog eens getest en nog veel lichter. Helaas is mijn vriend voor zijn werk vanavond / vannacht niet thuis, dus we hebben alleen gister gebruik kunnen maken van de positieve test. Heeft het nog nut als we het morgenavond (als hij thuis is) het nog eens gezellig maken of is mijn ei dan al echt geweest? Had vanmiddag wel wat steekjes onderin mn buik. Hopelijk kunnen jullie antwoord geven
Maandag was je piek. Over het algemeen volgt in de twee opvolgende dagen dan je eisprong. Je kan het altijd nog een kans geven maar je grootste kans is geweest