Ah lindaatje, wij waren de laatste keer samen zwanger, welkom hier. Leuk dat jullie er ook weer voor gaan!
Bizar he...samen ineens weer hier zitten. Jij al ongesteld geworden in de tussentijd zie ik... Ik nog niet. Maar nu hopen dat we samen weer door mogen...mét heel veel andere meiden! Knuf Puck!
Ik verwacht dit weekend mijn eisprong. Morgen ga ik beginnen met ovu testjes. Dat is vroeg genoeg lijkt me?
Ja ik ben alweer één keer normaal ongesteld geweest. Eigenlijk wouden we deze ronde ook nog wachten, ivm stollingsonderzoek. Maar al het goed is kan ik op een vrijdag daar bloed voor prikken en die maandags moet ik weer ongesteld worden, mits deze ronde het niet gelukt zou zijn. Mijn man heeft een chromosoomfout, we wagen het er nog één keer op en dan gaan we over op IVF-PGD. Dan zullen we ook weer allemaal onderzoeken krijgen, dus we laten het gewoon op ons af komen. Hopelijk pakt hij deze 4de keer en hoeven we het traject niet in!
LadyLien misschien zou die nog net ietsje meer kunnen knallen? Ik heb er geen ervaring mee zelf, maar zie weleens nog meer duidelijke strepen vandaar..
Een hele hoop positieve ovulatie testen, succes dames @ ladylien, ik heb geen ervaring met ovulatietesten, dus durf niet te zeggen of hij positief is. @Nathalie, volgens mij moet het dan wel voldoende zijn als je morgen begint.
@ladylien ik denk dat je je piek hebt hoor al zou ik zelf nog 1 doen voor de zekerheid om het zeker te weten
Jeej mijne loopt ook op! Alleen had ik maandag een ei van 30 mm.. en 3 van 17.5 nou ben ik wel benieuwd wat er spring en hoe de kwaliteit is.. omdat ze denk ik allemaal nu erg groot zijn.. volgende maand pas weer controle
Succes met alle testen!!! Leuk om te zien, hhihi. Ik heb mij er nog nooit druk mee gemaakt. Heef t nu ij mij ook geen zin, er zit nog een beetje hcg in mn urine-bloed van de MK, maar ik weet dat mn ei eraan komt! Dat is leuk om te zien op de echo, haha! Enne....dikke streep of niet....lekker vrijen met manlief mag ALTIJD he meiden....t moet geen ´moetje´worden
Ik begin toch te twijfelen of mijn ei niet eerder geweest is deze maand, heb met vlagen soort van ongi krampjes, vandaag in eens heel veel witte afscheiding, mn darmen lijken ook wel wat van slag en mn urine ruikt heel sterk terwijl ik snotverkouden ben. Mn lichaam bedenkt gewoon elke maand iets nieuws om me voor de gek te houden
Jaaaa... daar is je lichaam heel goed in! Erg herkenbaar! Heb je niet nu je eisprong? Ik heb vandaag nog een cb testje gedaan alleen weer een leeg rondje! Ik verwacht dan dat ik mijn piekvruchtbaarheid maandag middag heb gehad en hem dus heb gemist! Ik voel nu namelijk van alles...van die ongi krampjes en mijn borsten zijn ook wat gevoeliger. Dus denk dat ik nu mn ei heb.. Herkennen jullie dit tijdens je ei?
Zou kunnen Sanza, ik heb geen idee. Hoop t eigenlijk niet, want dan is t deze ronde sowieso niet raak, hebben t vrijdag voor t laatst gezellig gemaakt
Hey dames, zijn jullie ook zo lekker aan het genieten van het mooie weer? Wat ik me afvroeg... zijn er meer dames aan het temperaturen? Of gebruiken jullie alleen ovu testen? Ik temp wel. En mijn temp is al 3 dagen hetzelfde (36,4). We hebben het de afgelopen dagen vaak gezellig gemaakt. 589d07 Ovulation charts on FertilityFriend.com @mom2be21, ik las hier ergens dat iemand zei dat sperma soms wel 7 dagen in je lijf kan blijven... dat leek me wat aan de lange kant, maar wie weet misschien vanavond nog even klussen? @sanza, dit is voor mij de 2e cyclus die wat normaal lijkt te zijn, maar ik had die klachten die je beschrijft ook. Maar ik weet niet of dat rondom mijn ei was, ik ben pas deze ronde begonnen met tempen. En dat is nu precies het advies dat we met ons allen ter harte moeten nemen
Jaa lijkt mij wel hoor.. Ik heb geen ervaring met KV testen maar ik zou voor de zekerheid vanavond nog eentje doen om te kijken of hij weer afloopt. Haha precies, alleen rondom de eisprong extra Ooh erg he, wat kun je jezelf toch soms voor de gek houden.. @marieke, Ik temp niet dus kan je daar niets zinnigs over vertellen Hier nog steeds geen dikke streep, Hopelijk komt hij snel, dat wachten is echt killing
♥ NOD lijst 22 t/m 31 Maart 2015 ♥ 22. (10) Sanza, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje Suze, 29 jaar, 9e ronde, 1e kindje Loessje1987, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde na v.mk, 2e kindje Pluisje30, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje LadyLien, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Puk2015, 29 jaar, 1e ronde na MA3, 1e kindje Vlinder2010, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lise186, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje Mom2be21, 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje 23. (2) rosalincke, 39 jaar, ronde 10, 2e kindje Arendje, 25 jaar, 1e kindje, 17e ronde 24. (4) cdvg, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 24, 1e kindje * Sage86, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje Fleurop, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje 25. (8) Mystiek, 30 jaar, ronde 17, 1e kindje JChris, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje Miertje84, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Helena88, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Vickske87, 27 jaar, 14e ronde, 1e kindje Mariahh, 24 jaar, 7e ronde, 2e kindje Patruusje, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje Dayna, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde 26. (3) fien2808, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje Marieke, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje mavane, 29 jaar, 1e ronde na MK, 2e kindje 27. (2) Juul77, 37 jaar, 5e ronde, 2e kindje MissDonna, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje * 28. (4) 2meisjesmama, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na v.mk, 2e kindje Plankje, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje (bbz 11') NathalieD, 24 jaar, 1e ronde na MK, 3e kindje 29. (3) CaatjeM, 37 jaar, 2e ronde, 2e kindje es89, 25 jaar, 8e ronde, 1e kindje jezzebel88, 26 jaar, 1e ronde clomid, 1e kindje * 30. (4) Ladylola, 31 jaar, 8e ronde, 2e kindje Dora26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Miich, ??, 6e ronde IUI, (38e totaal), 1e kindje * Regina83, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje 31. (6) Abbii, 21 jaar, 6e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje SamirsVrouwtje, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje xMeliisz, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, 2e ronde 1e kindje Lindaatje22, 33 jaar, 1e ronde na MK, 3e kindje Buiten de lijst: (0) NOD onbekend: (7) SJ86 , 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje rarma, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje Pippers, 26 jaar, 1e ronde na BBZ, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje wvw, 28 jaar, 2e ronde na 3e mk (5e ronde), 1e kindje besjes, 28 jaar, 1e ronde (na v.mk), 2e kindje Chanice, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje Totaal: 53 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (4*),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. "QUOTE" en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet aan te vullen.