NOD lijst van 22 maart t/m 31 maart 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door nathaliedurgut, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Marieke, over drie dagen dezelfde temp kan ik niet zoveel zeggen. Als ik naar jouw kaartje kijk, lijkt het wel of je de 6e je eisprong hebt gehad, aangezien hij toen zo omlaag is gegaan? Of kan/klopt dat niet? Dan heb je in ieder geval dus wel goed geklust afgelopen dagen. Ze zeggen wel dat als hij 2/3 dagen erna hoog blijft je eisprong geweest zou moeten zijn.

Ik ben echt benieuwd of ik mijn eisprong binnenkort heb of al net heb gehad misschien.
    Vorige ronde voelde ik hem denk ik op vrijdag de 13e, dus misschien nu wel weer haha. Volgens Mama apps zou ik hem vandaag moeten hebben, als ik de termijn van vorige ronde aan houd. Maar ik heb geen idee hoor, vanaaf hopelijk nog net voor 12 klussen haha, mijn man is pas laat thuis uit werk.
    Ik heb gisteren voor het eerst getempt deze ronde. Gisterochtend was het 36,7 (voor mij laag, want tempte de eerste drie rondes (4e niet getempt) steeds bijna altijd boven 37. Vanmorgen tempte ik 37,1. Dus waar dat aan ligt, langer/korter geslapen ofzo.. en test via oor, dus misschien erop gelegen geen idee. Maar ik dacht ook misschien heb ik dan gisteren eisprong gehad ofzo dat hij zoveel lager was....? Nou ja ik kijk het wel aan. We hebben eergisteren wel geklust, maar gisteren niet en hopelijk vandaag nog.

2. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

LH piek was duidelijk deze ochtend!

Normaal test ik slechts 1x per dag, maar gezien ik mn ei vorige maand niet gevonden heb, heb ik het advies van dit forum ter harte genomen om 2x te testen wanneer het streepje begint op te lopen. Chance, anders had ik m weer niet gevonden :p

Vnvnd maken we het extra gezellig!

Bijgevoegde bestanden:

3. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Fijn LadyLien en veel plezier vanavond!

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    ♥ NOD lijst 22 t/m 31 Maart 2015 ♥

22. (10)
    Sanza, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje
    Suze, 29 jaar, 9e ronde, 1e kindje
    Loessje1987, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Noontje, 29 jaar, 2e ronde na v.mk, 2e kindje
    Pluisje30, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    LadyLien, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Puk2015, 29 jaar, 1e ronde na MA3, 1e kindje
    Vlinder2010, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Lise186, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    Mom2be21, 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje

23. (2)
    rosalincke, 39 jaar, ronde 10, 2e kindje
    Arendje, 25 jaar, 1e kindje, 17e ronde
    anneliesje, 33 jaar, 2de kindje, 4de ronde na bbz

24. (4)
    cdvg, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    Goldfishie, 32 jaar, ronde 24, 1e kindje *
    Sage86, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje
    Fleurop, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje

25. (8)
    Mystiek, 30 jaar, ronde 17, 1e kindje
    JChris, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Miertje84, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    Helena88, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Vickske87, 27 jaar, 14e ronde, 1e kindje
    Mariahh, 24 jaar, 7e ronde, 2e kindje
    Patruusje, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Dayna, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde

26. (3)
    fien2808, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje
    Marieke, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje
    mavane, 29 jaar, 1e ronde na MK, 2e kindje

27. (2)
    Juul77, 37 jaar, 5e ronde, 2e kindje
    MissDonna, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje *

28. (4)
    2meisjesmama, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje
    Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na v.mk, 2e kindje
    Plankje, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje (bbz 11')
    NathalieD, 24 jaar, 1e ronde na MK, 3e kindje

29. (3)
    CaatjeM, 37 jaar, 2e ronde, 2e kindje
    es89, 25 jaar, 8e ronde, 1e kindje
    jezzebel88, 26 jaar, 1e ronde clomid, 1e kindje *

30. (4)
    Ladylola, 31 jaar, 8e ronde, 2e kindje
    Dora26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Miich, ??, 6e ronde IUI, (38e totaal), 1e kindje *
    Regina83, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje

31. (6)
    Abbii, 21 jaar, 6e ronde, 1e kindje
    Danielle1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    SamirsVrouwtje, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    xMeliisz, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Rianne2985, 29 jaar, 2e ronde 1e kindje
    Lindaatje22, 33 jaar, 1e ronde na MK, 3e kindje

Buiten de lijst: (0)

NOD onbekend: (7)
    SJ86 , 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje
    rarma, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Pippers, 26 jaar, 1e ronde na BBZ, 1e kindje
    Molensteen, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    wvw, 28 jaar, 2e ronde na 3e mk (5e ronde), 1e kindje
    besjes, 28 jaar, 1e ronde (na v.mk), 2e kindje
    Chanice, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje

Totaal: 54

Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (4*),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0)

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. "QUOTE" en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet aan te vullen.

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Ik sluit me hier ook even aan.

6. LadyLien

Zag de gyn daar geen problemen in? Vriendin van mij had PCOS en als er na de injecties meer dan 1 follikel klaar zat ging de volgende stap niet door bij haar.

7. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    De lijst is al aardig gegroeid! Spannend! Hopelijk groeit er komende maanden ook heel veel!! (Onze buiken haha)
    Kom op roze, kleur de lijst! ;)

8. LadyLien

Hier is het niet van 'moeten' gelukkig, ventje heeft al altijd een hoog libido gehad en sinds mijn pilstop lijk ik er zelf ook geen genoeg van te krijgen ;)

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    wvw: tempen in je oor is niet betrouwbaar om goed je cyclus te kunnen volgen. De ene keer slaap je op je linkeroor en de andere keer op je rechteroor. Als je op dezelfde ochtend beide oren meet, zal je zien dat ze verschillende waardes hebben. Als je nog niet rectaal wilt, dan kan je eerst oraal beginnen, goed ver achterin onder je tong. Onder je oksel meten is ook niet betrouwbaar.

10. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben deze cyclus ook begonnen met tempen, alleen heb het waarschijnlijk al niet goed gedaan. Ik heb namelijk niet altijd op dezelfde tijden mijn temp bijgehouden.. wel veel rond 7.00 maar ook een aantal echt pas rond 8.00/8.30. Mijn temperaturen wisselen echt van 36.5 tot 37.0... 36.7 komt het meest voor... Heb jij wel altijd dezelfde tijd aangehouden? Temp moet zakken voor ovulatie en daarna wat stijgen toch?
    Als ik naar jou schema kijk lijkt mij ook rond 6 mrt je ei hebt gehad.

Welke ovulatie testen gebruiken jullie allemaal en zijn jullie tevreden over want als ik maandag ochtend 'hoge vruchtbaarheid' had (knipperende smiley) zal ik in de middag wel 'piek vruchtbaarheid' hebben gehad (smiley die 24 uur blijft staan) Die heb ik dus helaas gemist want dinsdag en woensdag beide negatieve testen. Alleen vind de testen dan behoorlijk duur om er twee op een dag te gebruiken.

11. LadyLien

Vorige ronde had ik testen van action (5 testen voor 2,5 EUR) , maar bijna altijd een indrooglijntje en ei niet gevonden, deze ronde die van kv (7 voor 13EUR als ik me niet vergis) en die werken voor mij wel goed

12. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Ik gebruik die van de action. En ik heb altijd wel een licht lijntje maar zodra mijn eisprong nadert wordt hij donkerder en bij mijn piek knalt hij ook echt wel om vervolgens weer lichter te worden. Het werkte ook prima aangezien ik twee keer zwanger ben geworden :D Helaas niet goed afgelopen maar dat terzijde..;)

13. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Ik gebruik deze

Ovulatietesten  -  Zwanger & Kids

en voorheen wanneer ik twijfelde of hij echt wel positief was nog een cb met indicator. Ik gebruik ze echter nu een paar maand en dat doe ik nu niet meer ;)

14. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik die van sensitest. HAd gisteren op cd 15 een kanltest en smiley op cb test. Vandaag mag ik al op het wachtbankje want manlief voelt zich niet lekker. Gelukkig gisteren nog een gezellige avond gehad. Hoop dat het genoeg was

15. Sanza

Sanza Actief lid

18 feb 2015
    486
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor jullie reacties allemaal, ga de volgende ronde eens wat anders proberen. Heb denk nu wel echt m'n ei want heb flinke steken aan de rechterkant. Misschien straks mn ventje nog even verleiden om het vanavond nog even gezellig samen te maken ;)

16. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland

Hahaha!herkenbaar meis! 😃 heerlijk toch??
    Super gaaf AL jullie reacties erop!!! 😃😃😃 want zo moet t ook zijn: genieten! En ja, rondom DÉ dagen even geen gespetter en raak en ver erIN schieten whaha én iets geplander vrijen... Maar de rest van de maand elkaar niet vergeten hoor.

17. LadyLien

Ventje komt ook graag klaar op mij :cool: maar daar geraken we helaas niet zwanger van dus tijdens mijn vruchtbare periode MOET hij echt IN mij klaarkomen ;)

18. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha allen k heb onverwachts vruchtbaar slijm dus ovu test gedaan en hartstikken positief. Helaas manlief vandaag en morgen werken. Ergens deze afgelopen week wel geklust maar omdat k niet dacht dat mijn ei eraan zat te komen niet onthouden welke dag. Deze ronde zal dus niet raak zijn maar ik vind het wel leuk om gezellig mee te kletsen als het mag?

Csi 25 jaar 3e ronde 2e kindje

19. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Tempen hier nog nooit gedaan en het lijkt me veel te veel gedoe:) Ik hoop ook dat deze lijst veel roze gaat kleuren!

20. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Goedemorgen dames,

Bedankt voor de reacties. Mn temp was vanmorgen 36,5 en de weegschaal zei 65,3 en dat is een kilo zwaarder dan dinsdag. Dus ik denk dat er iets aankomt... wij maken het vanavond gezellig...net als gisteravond hihi.

Fijne dag x

Deel Deze Pagina