Ook hier erg tevreden met sensitest. Zowel de ovulatietesten als de zwangerschapstesten (gebruik beiden dipsticks.. erg goedkoop en fijn als je veel test )
Ja die heb ik ook nu in huis!! Wat toevallig. Slechte lichting deze keer Maaaaaar ik had nog een oud doosje en of het nu toeval is of niet, ik heb een oplopende streep. Ik denk dat hij morgen knalt, Zal sws morgen nog een test doen nou heheeeee eindelijk (in mijn ogen) Nu val ik nog net in maart
Nou dan zal het daar misschien wel aan liggen. Gewoon een slechte zending vanuit China Deze ziet er al beter uit idd, hoop op een knaller voor je morgen. Laat je het even weten? Ben wel benieuwd!
Nou gelukkig nog op tijd gespot! Veel plezier!! Hier vanavond weer cb smiley gedaan en dan nog steeds geen lach. Wel streepje onder smiley maar nog niet knallend. Wel gerommel in mijn buik, maar nog geen vruchtbaar slijm😶 snap er niks van. Word alleen maar onzeker van die stomme cb smiley. Ik voel me ei altijd goed en merk me slijm ook goed op. Maar goed op advies van. Pff soms snappen mensen niet niet iedereen een geweldige powercombi kunnen creeeren van binnen. Wheeeee ik wil echt wachten tot die smile ben bang als we nu gaan dat ik het verpest.
loesje, een negatieve test zegt nog nix he ik ben nou eenmaal van de lijst bijhouden, dus vandaar dat ik het had aangepast na een witte test. Misschien moeten we de titel negatieve test wijzigen in witte test, dat staat ook wat vriendelijker...
Ik heb een type gestel dat precies op een bepaalde tijd moet. Hoop dat die cb sticks daar aan mee werken vandaar!
@fleurop. Mijn NOD is 25 maart. En ik kan ook niet meer wachten! Ik vind het zo spannend. Ik had met mezelf afgesproken dat ik maandag pas mag testen maar jij doet dat dus vrijdag al. Zou je het dan ook echt al kunnen zien? Dan kan ik dus zaterdag of zondag gaan testen.
Goedenavond dames, Wat hebben jullie veel gekletst. Gezellig! Jettie, hier ook 25 maart NOD en ik ga zaterdag testen denk ik. Ik ben veeeelste nieuwsgierig. Actiontest: Vorige maand geen knaller gehad en toch zwanger. Deze ronde echt een goeie knaller ermee gehad. Morgen 6dpo.. kunnen de dagen niet wat sneller gaannnnn...
Slijm bij mij een paar dagen 3 ofzo maar ik weet het ook niet meer ik zie het ook wel. Ik dondedag laatste o test en ook niets. Slijm is wel weg dus me ei is wel geweest. Dit is ronde 5 vind t wel lang duren aangezien me eerste gelijk raak was. Wel balem zeg vriendlief ziek. Wij hebben t ook ma om de 2/3 dagen gedaan en als ik zaterdag me ei heb gehad heb ik m misschien ook wel gemist. Nouja zit niets anders op om te wachten. En dat duurd ooo zoo langgg
@dayna oh echt? Ik denk ook van alles te voelen. Maar zal mezelf wel een beetje gek maken haha. Zaterdag dus al weet je wanneer jouw eisprong was? Die van mij de 10deEn misschien een stomme vraag maar waar staat dpo voor? Wel gezellig dat we dezelfde dag de NOD hebben. Hihi.
En zijn er alweer mensen die getest hebben, hihi... Hier kan ik er nog goed vanaf blijven. Hopelijk lukt mij het ook tot na het weekend? A.s. maandag mag ik bloed gaan prikken voor het stollingsonderzoek en vitamines. Eindelijk zijn dan de 10 weken om!! (stiekem hoop ik ook dat ik dan nog steeds niet ongesteld ben).
Goedemorgen! Hier lekker aan het wachten, wachten, wachten. Het wordt al drukker op het wachtbankje. Gezellig hoor! Wil deze maand veel roze zien dames!!! Vandaag moet ik werken. En stadswandeling door Cádiz. Fijn, dat zal m'n gedachten wel verzetten! Hahaha precies! Dat is de juiste instelling! Dan kan het toch wel hoor. Balen voor je dat deze maand zo hectisch geweest is. Is niet fijn. Volhouden meis! Je kan het! Je kan hier inderdaad geen berichten verwijderen. Tip voor de volgende keer: het eerste (incorrecte) bericht leeg laten. Alleen een . (punt) neerzetten. Dan is het ook duidelijk. Nee joh. veranderen hoeft niet. Negatief is negatief, dat is nu eenmaal zo, dat weten we allemaal. Maar deze negatief bedoelen we echt bij definitief. Op NOD na NOD, blijvend negatief. Iemand die een keertje veel te vroeg test hoort daar gewoon niet.
Jettie: NOD zegt niet alles.. Als het om testen gaat kun je beter kijken naar je eisprong (mits je weet wanneer die was). Dasr staat dus ook dpo voor (aantal dagen na eisprong). Ik test vrijdag, dan ben ik 10dpo. Vanaf 9dpo zou je soms al een (tuur) streepje kunnen zien... oJa.. eigenlijk kun je natuurlijk gewoon het beste pas testen na je NOD
Zou het er aan komen? Eerste cyclus met tempen, ben een week voor vorige menstruatie gestart met meten... Zondag helder slijm, gisteravond toch wel iets buikpijntjes En enorm veel,slijm... Helaas niet gezellig kunnen maken, dus vanavond zullen we er voor gaan
Ik denk dat ik ook op het wachtbankje kan komen zitten, al snap ik niets van mijn temp het lijkt er toch wel een beetje op. Een langzaam stijgende lijn. 36.6 - 36.5 - 36.6 - 36.6 - 36.7 - 36.8 - 37.1. Heb alleen niet echt een temp dip gehad. Doe mij maar een kopje rooibos thee lekker! 😄 Voor de meiden die testdrang hebben; kom op meiden jullie kunnen het! Niet er aan denken en mee bezig zijn 👍☺️ En anders kom je er maar even op dit forum er over praten 😉
♥ NOD lijst 22 t/m 31 Maart 2015 ♥ 22. (7) Loessje1987, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde na v.mk, 2e kindje Pluisje30, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje LadyLien, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Puk2015, 29 jaar, 1e ronde na MA3, 1e kindje Vlinder2010, 29 jaar, 1e ronde, 2e kindje Lise186, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje 23. (3) rosalincke, 39 jaar, ronde 10, 2e kindje Arendje, 25 jaar, 1e kindje, 17e ronde anneliesje, 33 jaar, 2de kindje, 4de ronde na bbz 24. (7) Goldfishie, 32 jaar, ronde 24, 1e kindje * Sage86, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje Fleurop, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje Nine85, 29 jaar, ronde 1 (na MA), 1e kindje Veenbaas, 23 jaar, ronde 18, eerste ronde clomid, eerste kindje fryslangirl, 30 jaar, 3e ronde, 1e kindje noelle84, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje 25. (12) Sanza, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje Mystiek, 30 jaar, ronde 17, 1e kindje JChris, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje Miertje84, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Helena88, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Vickske87, 27 jaar, 14e ronde, 1e kindje Mariahh, 24 jaar, 7e ronde, 2e kindje Patruusje, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje Dayna, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje mamavn1, 23 jaar, 1e ronde, 2e kindje Jettie17, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje fien2808, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje 26. (2) mavane, 29 jaar, 1e ronde na MK, 2e kindje Suze, 29 jaar, 9e ronde, 1e kindje 27. (2) Juul77, 37 jaar, 5e ronde, 2e kindje MissDonna, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje * 28. (8) 2meisjesmama, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na v.mk, 2e kindje Plankje, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje (bbz 11') NathalieD, 24 jaar, 1e ronde na MK, 3e kindje Mom2be21, 24 jaar, 1e ronde, 1e kindje Marieke, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje Melodios, 25 jaar, 6e ronde, 3e kindje Lindaatje22,33jaar, 1e na MK, 3e kindje 29. (4) CaatjeM, 37 jaar, 2e ronde, 2e kindje es89, 25 jaar, 8e ronde, 1e kindje jezzebel88, 26 jaar, 1e ronde clomid, 1e kindje * Mirte85, 29 jaar, ronde 11, 1e kindje 30. (5) Ladylola, 31 jaar, 8e ronde, 2e kindje Dora26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Miich, ??, 6e ronde IUI, (38e totaal), 1e kindje * Regina83, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje Besjes, 28 jaar, 1e ronde na mk, 2e kindje Damen, 25 jaar, 2e ronde, 1 kindje 31. (5) Abbii, 21 jaar, 6e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje SamirsVrouwtje, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje xMeliisz, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Rianne2985, 29 jaar, 2e ronde 1e kindje Buiten de lijst: (0) NOD onbekend: (9) SJ86 , 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje rarma, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje Pippers, 26 jaar, 1e ronde na BBZ, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje wvw, 28 jaar, 2e ronde na 3e mk (5e ronde), 1e kindje Chanice, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje Csi, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje Damen, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje cdvg, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Totaal: 64 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (4*),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. "QUOTE" en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet aan te vullen.