nee helaas niet, 10 a 11 dagen. vorige cyclus had ik een positieve ovulatie test en 12 dagen later ongesteld. Dus is nog een beetje aankijken hoe en wat... vandaar dat ik dacht met tempen meer inzicht te kunnen krijgen.
Vanmorgen echt een knaller gehad! Dus hebben het er dan ook maar van genomen. Zal vanavond nog eens testen voor de zekerheid! Post vanavond mijn foto even. Heb nu een cyclus van 38 dagen ipv 29 zoalsde vorige keer! Dat is wel jammer maar ben blij dat ik iig mij ei heb gevonden 😉 Mijn nod zal dus begin april zijn. Net buiten de lijst dus, mag ik wel gezellig mee blijven kletsen??? Spannend dames die bijna mogen testen, hoop voor jullie allemaal een zeer roze uitkomst!!!
Ik had zondag en gisteren veel slijm. Betekend dat vandaag ei sprong? Geen ovu testen gebruikt laatste tijd. 1.5 geleden wel 5 dagen maar allemaal negatief (waren van de action ik lees dat die niet zo betrouwbaar zijn?) zaterdag zondag hoofdpijn gehad en af en toe wat steekjes in m'n onderbuik en tepels. Dus zou heel goed rond eisprong kunnen zijn toch??
@sanza lastig dat je er zo onzeker van word d dan misschien maar niet doen. We gaan er gewoon vanuit dat deze ronde raak is dan duurt de volgende keer Nog wel ff :-D @cd gezellig hier blijven hoor :-D. Fijn dat je test positief is! hier ook cyclus van 38 dagen als het goed is of 37 als mijn ei iets eerder was.
We wachten met z'n allen...blijf lekker hier in het groepje Meis...geen probleem toch. Hier gisteravond en vannacht mega buikpijn spastische darmen, diaree en vannacht flinke koorts...en t zo MOOI weer!!!! Blegh! Straks maar toch even kijken of ik iets van t mooie weer kan genieten...manlief zit ook nog ziek thuis, dus ben niet alleen.
Vanmorgen nog stiekem een test gedaan, was negatief, maar wat wil je ook. Was al meerdere keren naar toilet geweest. Daarbij denk ik dat NOD 22ste pas is... Zie het zaterdag of zondag wel weer... Ik ook met mijn gekte... Heb wel steeds krampen, vroeg me (toen ik op het paard zat) opeens af of het ook blaasontsteking kon zijn? Maar goed dan moet je het toch continue hebben?
Hallo ladies, Ik ben vandaag 10 dpo en heb net een positieve test gedaan. Hij is weliswaar heel licht maar verscheen meteen en is even breed als de controle streep. Ik ben blij. Hopelijk blijft hij oplopen 😁... Ik kon de test drang niet weerstaan met nog een test in huis hihi... Wellicht niet zo slim... Maar ach... Voor nu ben ik blij
Fleurop: Dat viel mij ook al op Goldfishie: volgens mij heb ik met jou ook nog in het NOD gezeten? Jou naam komt me zo bekend voor. Ik heb hiervoor altijd onder Troelaa geschreven. CDVG: Fijn dat je eindelijk je knaller hebt! Ben benieuwd naar je test. Dalijk 'lekker' op het wacht bankje Lindaatje: Beterschap! Vlinder: Wat spannend!! Heb je een foto? Ben dol op zwangerschapstesten haha
Ik denk niet dat iemand wat ziet op de foto... Het is echt zo licht... Maar ik zie hem in reallife wel 😁
Vanmorgen een positieve ovulatietest, straks nog maar even gezellig maken en dan mag ik officieel op het wachtbankje
@ vlinder spannend hoor ik zie hem inderdaad niet maar alvast voorzichtig Gefeliciteerd hopelijk loopt hij mooi op @puk hopelijk gewoon te vroeg getest en straks alsnog positief
Hierbij mijn positieve (toch van de action) test! @ besje, dan gaan we gelijk op, ik blijf gezellig hier!!! @puk, aaaah zegt nog niets! Gewoon iets te vroeg geweest. Nog even volhouden. @vlinder, spannend hoor, ben jij diegene die als eerst de lijst kleurt. Ik hoop het voor je!! @melis, die is duidelijk. Gaan wij ook gelijk op! Samen op het bankje met Besje, Logan en.....
Mag ik op de lijst? Vanmorgen een positieve ovulatie test dus ik mag nog net op 31 maart. Had al ruim ingezet op 3 april maar daar val ik net buiten. Logan, 23 jaar, ronde 32, 11e na laatste mk, 1e kindje