Jeetje, spannend he allemaal! Pfoee... Ik moet nog effe wachten... Mijn cyclus is nog niet regelmatig, dus ik gok dat ik de 31e ongeveer mijn NOD zou hebben... weekje wachten dus nog als ik wil gaan testen.. Voor de dames die roze gekleurd zijn: gefeliciteerd! Leuk nieuws .... hopelijk gaat het allemaal goed!!
Loessje, op de kv zie ik idd ook niks. Spannend joh!! Ben benieuwd naar je test van morgen. Gaan er nog meer dames morgen testen?
Loesje lastig. Hopelijk heeft de z&k gelijk. Hier vanavond weer cb gedaan maar geen smiley gekregen😥 ML pas vanavond thuis dus 12u na de smiley pas gezellig kunnen doen. Ik voel ook geen eipijn meer. Ben benieuwd lof ik juist dan niet te laat ben met klussen. Terwijl ik 12u ervoor nog geen smiley had. We gaan het zien😊 Spannend dames he. Succes met wachten.
Goejenavond! @Pippers Hehe veel plezier met de sexy time! @Loessje1987 Ooooh spannend! Eerste test zie ik het streepje ook, die van kv inderdaad niet. Ik zeg: morgen testen met ochtendurine!!! @Puk2015 Ooooh balen meis! Maar ik zeg: geen bloed geeft moed! @VROEGE TESTERS: Ik vind dat ook super moeilijk! Mijn lf duurt echt 2 volle weken en dat is zoooooo lang! Maarrrrrrr... Ik heb weleens gelezen dat innestelling tussen dag 7 tot 10 na eisprong kan plaatsvinden en voor iedere vrouw verschillend is. Er wordt weleens gezegd dat je vanaf 9dpo al kan testen, maar dan is het nooit heel zeker... Dat komt dus hierdoor. Ik vond deze pagina wel handig: Wanneer gaat het eitje innestelen? Die zegt zo lekker duidelijk "Zwangerschapstest mogelijk - Op z'n vroegst!!", dat houdt je wel lekker alert...
@sj86, er zijn meer de 31ste dus met zijn allen testen 😉 @ladylola, 12 uur na een positieve test gezellig maken is toch goed?? De test geeft je piek aan, dan moet je ei nog springen. Ik dacht binnen 12 tot 36 uur ouzo? Wellicht weten er meer dames hiervan? Ik denk dat je goed zit. Ik moet nog 13 dagen wachten tot nod haha duuuuuuurt lang!! Wie gaan er morgen testen????
@lise begrijpelijk hoor voor jou hopen we dan maar rood. @loesje ben benieuwd naar je test van morgen ochtend (straks hihi) Gaan er nog meer testen morgen ? Hier een meisje dat niet wilde slapen nu, na 2 uur, slaapt ze ben ik klaar wakker :-s
Goed om te lezen dat er nu al meiden op roze mogen! Gefeliciteerd! Ik heb gisteren met vegen paar x iets helderrode strepen gehad. Heel weinig maar hoor. Niet iedere x als ik ging plassen, 3x over de hele dag wet rode strepen gehad vermengd met slijm. Als ik ongie wordt begint die vaak met iets bruin verlies voordat t rood wordt. Ongie zou ook wel erg vroeg zijn. Wat is dit?? Ik snap mijn lichaam echt niet. Haha! Dacht dat ik afgelopen dinsdag m'n ei had, maandag veel slijm namelijk. Zondag ook wel wat maar niet heel veel. Dinsdag bijna geen slijm meer. (Klinkt als ei sprong dan toch dinsdag??) Wat betekenen die streepjes bloed dan? Of miss toch eerder ei gehad en innesteling? Is meestal bruin bloed toch? Wie gaan er allemaal testen vandaag?? Succes meiden ik duim voor jullie!!
Hier druk bezig met een kast in de logeerkamer(toekomstige kinderkamer, mocht het ooit gaan lukken bij ons). Heb nu alleen vette pijn aan mijn knie, niet leuk meer! Manlief denkt dat ik een paar keer op de knieën ben gaan liggen en dat het daar dus van komt. Hier momenteel geen testdrang. Ga uit dat ik zondag ongesteld ga worden. Als ik maandag nog geen bloed heb, ga ik dinsdag of woensdag misschien wel weer testen?
"Gewoon" afwachten is wel de goedkoopste manier 😃 Qua gedachten niet, hihi... Je bent sterk! 😘
Knap dat er toch aantal zijn die kunnen wachten! Ik zit op 8dpo en voor mij een hoge temp. Vind het zooooo spannend. Nog 2 dagen en mag ik testen van mezelf, haha
Gelukkig heb ik mezelf ingehouden en niet getest! Maar ergens denk ik dat het niet raak is, heb niet het gevoel dat ik had bij vorige zwangerschappen.
Spannend allemaal. Ik heb me de hele maand rustig kunnen houden tot vandaag! Word wakker met mega gevoelige tepels, normaal heb ik dus pas veel later na mijn eisprong. Volgensmij heb ik mijn eisprong zondag gehad.. snap er helemaal niets meer van joh! Het lijkt wel of ik mezelf voor de gek hou, bij ieder pijntje en dingetje denk je er weer aan haha!
Loessje ik ben zo benieuwd! Ik vind het ook moeilijk om te wachten, maar ik hou ook van duidelijke testen dus ik wacht minimaal tot woensdag. Bovendien heb ik ook nog geen test in huis
Goedemorgen dames. Ik vraag me iets af en ben benieuwd naar hoe jullie erover denken. Deze ronde hebben ml en ik vanaf 3 dagen voor mijn eisprong t/m vandaag om de dag gemeenschap gehad. Maar nu lees ik op verschillende pagina's dat het aangeraden word om de dagen rond de eisprong juist iedere dag gemeenschap te hebben. Maar zaadcellen leven toch over het algemeen tussen 3 en 7 dagen? Dus ja wat ik me nu afvraag is of dat veel verschil zou maken om de kans op zwangerschap te vergroten.
Lastig he...alles ga je ineens voelen! 😄 T verraderlijke is alleen dat er sommige dingen voelbaar zijn voor ongie en zwanger! Hoe maf is je lichaam dan bezig he Succes met wachten meis!
Ik lees vaak dat zaadcellen tussen de 2 en 5 dagen leven. En er zijn natuurlijk uitzonderingen. Opzich zou om de dag dus genoeg moeten zijn. Wij hebben het 1, 2 en 4 dagen voor de eisprong gedaan. Ik ben zwanger geworden van mijn dochter toen we het 3 dagen voor de eisprong deden en daarna niet meer.