NOD lijst van 22 maart t/m 31 maart 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door nathaliedurgut, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat ga ik doen! Als weer getest heb plak ik in hier even.
    Ik woon in zo klote dorp waar ze geen action hebben :| wel een kruitvat :D

2. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kv heeft ook goede testen, die met het pipetje. Zijn er 2 voor 5 euro. Die was bij mij vandaag dan weer wel duidelijker dan de action test

3. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Jaa echt killing, waarom moet dat altijd zo lang duren, het lijkt wel een maand in plaats van twee weken :p

Ik voel soms een paar kleine steekjes, een soort van menstruatie gevoel onderin, zou dit een innesteling kunnen zijn? Daarna denk ik direct weer, joh doe niet zo raar dat voel je helemaal niet. :D

Nog wachten tot de 31e, lijkt zooover weg haha!!! Hoop op net zulke mooie testen als ik hiervoor had alleen dan met een positiever eindresultaat ;)

Ik had destijds ook duidelijker kv testen dan die van de action, die waren aan het begin heel erg licht terwijl de kv een stuk donkerder was.

4. mavane

mavane Bekend lid

14 feb 2015
    640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend cdvg, ik hoop het met je mee! goed vruchtbaar ben je wel zo te zien. Heb je een ronde gewacht na de miskraam?

5. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Nee wachten tot nod gaat niet lukken:) Ik heb besloten dat ik woensdag 10 dpo ga testen.

6. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @Veenbaas ... ik zie niks op je test helaas ook slechte tuurder ! Amai ik zie wel een nagelbijter :( sorry kan het ook mis hebben viel mij gewoon op

7. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    :$ wist niet dat het mensen zo opviel..

Het is zo moeilijk te stoppen :(

8. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Ik vind het echt mega lang duren... zit nu op 7 dpo en het lijkt alsnog het nog weken duurt voor ik mag testen. Ik moet (van mezelf) nog minstens 5 dagen wachten tot ik ga testen. Hier voel ik overigens vrij weinig... heel af en toe een steek gehad, maar dat heb ik wel vaker. Ik blijf hopen...

@ Veenbaas; mij was het niet opgevallen. Ik ben zelf ook een nagelbijter... het is inderdaad moeilijk om te stoppen. :p

9. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Het zou wel beter zijn voor uw aanstaande kindje! Nagelbijten is het meest onhygiënische wat er is. Je kunt hier lelijk infecties door oplopen ! Vraag uw vriend / man of hij hiermee wil helpen hihi :) mijn man had helaas ook deze gewoonte. Na een maand niet meer hihi.

10. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    zwanger worden is denk ik niet het probleem, gelukkig maar. Zwanger blijven, tot nu toe, wel. Er zat tussen mijn tweede mk en nu, één menstruatie, volgens de gyn was de kans zeer klein dat het ook raak was vorige maand. Iets met grote cyste en vergoot ei ofzo :(

*klaag stand aan* Hopen dat het lukt en blijft plakken deze maand. Ik heb ook nog een enorm vruchtbare omgeving. (zijn 4 nichtjes zwanger op het moment en een vriendin net bevallen en twee andere vriendinnen zijn net (weer) zwanger. Maakt het soms wel moeilijk. Niet dat ik het hun niet gun, in tegendeel. Gewoon mijn eigen medelijden ;) *klaag stand weer uit* ;)

11. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Ik mag op rood meiden...

12. Nine85

Nine85 Bekend lid

4 nov 2014
    549
    1
    16
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar! Ik zit in dezelfde situatie en denk er precies zo over. Soms zou iets meer aandacht voor onze situatie ook wel fijn zijn... En dan niet dat ze gaan opletten of je nog alcohol drinkt, maar vraag gewoon een keer hoe het met me gaat...

13. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
    Je mag áltijd klagen hoor meis...😘

14. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen noelle! Volgende ronde beter !

15. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ik had ook een tuur streepje afgelopen zaterdag maar vanochtend en gisteren helemaal niks. Stond in de gebruiksaanwijzing dat je lichaam tijdens innesteling ook dat hormoon aanmaakt. Morgen nog maar eens testen. Nog niet ongesteld dus heb nog goede hoop.

16. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik begin pas met de tko na een positieve ovulatietest. Ik heb normaal een cyclus van 28 dagen met een positieve ovulatietest op dag 20. Nu heb ik dus een cyclus van 33 dagen gehad, maar wel met een lf van 13 dagen (en dat laatste ging het mij om).

17. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ mavane kun jij voor mij de foto's van je testen nog een plaatsen .. van tuurstreep tot nu ? Ben wel super benieuwd ! Zijn zoveel bericht waar ik doorheen moet anders pfff...

18. noelle84

noelle84 Actief lid

20 feb 2015
    137
    6
    18
    Ik sla een ronde over.. Wij willen geen kerst kindje omdat anders mijn man nooit op zijn of haar verjaardag kan komen. Hij is chef kok dus kerst is de drukste tijd

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    @trotsema, heel mooi streepje. Gefeliciteerd.
    @veenbaas, spannend. Tis je echt gegund. Ik zie de streep hoor.

@noelle + alle anderen op rood; sterkte. We zien elkaar de komende ronde wel weer.

20. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Noord Nederland
    Hmm je doet me denken aan iemand. Woon je toevallig sinds kort in Drenthe? Zo ja, grappig, zo nee, laat maar zitten dan zit ik totaal verkeerd met mijn gedachten :D

Deel Deze Pagina