Hallo dames, Ik kom mij hier ook graag aanmelden. Ik ga vandaagde 1e dag in van de 2e ronde na het stoppen van de pil. 1e ronde was 27 dagen dus hou die nu ook maar even aan(al weet ik het nooit zeker zo kort na het stoppen met de pil) xMeliisz, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje (31 maart)
haha, nou ja, gelukkig is t regelmatig toch? En snap dat je weer snel wilt beginnen inderdaad. Heb wel al weer 3 vriendinnen die na een lang traject bij de eerste nu binnen 3 maanden zwanger waren, dus t kan zomaar
Hier t zelde hoor, de rest van mn familie is al zwanger asl ze naar elkaar kijken volgens mij. Maar ja, geduld hebben he. Als t zover is ben je t allemaal vergeten en extra blij. Zou alleen fijn zijn om een garantie te krijgen ofzo
Ja, echt onzin! dan zien ze t wel op de termijnecho hoor. Als t goed voelt zou ik er gewoon voor gaan
Alles kan inderdaad... Maar na de weg van vorige x reken ik nergens op. Als het wel lukt is het mooi meegenomen!
Over wel of geen dec baby willen. Mij maak t helemaal niet uit wanneer ik beval mij gaat t om dat ik zwanger wil worden en een gezond wondertje wil samen met mijn partner. Sommige mensen moeten heel veel moeite doen om zwanger te raken en dan gaan sommige meiden zich druk maken over beval datum hihihi best gek wees blij als je zwanger raakt. Sorry als ik iemand beledigd das niet mijn bedoeling maar zo denk ik wel
Ben het met je eens hoor Plankje.... Ik begrijp daar ook weinig van, alsof je het zelf kunt bepalen. Ergens in zekere zin wel, maar als je al even bezig bent en het lukt niet, of het lukt wel en het gaat mis, dan ben je blij wanneer je een gezond kind op de wereld kunt zetten. @Mavane, ik vond dat ook zo stom. Ik kreeg van de gynaecoloog te horen dat het echt niks uitmaakt. We kregen groen licht van haar na mijn miskraam/curettage. Ze zei dat de verloskundige dat puur voor zichzelf doet. Ze zei dat wanneer je lijf er klaar voor is, dan kun je zwanger raken en in een andere staat niet. (heel zwart wit gezegd) Nu heeft de gynaecoloog me aangeraden om een cyclus te wachten, puur om het feit dat ze in mijn eileiders hebben gezeten en de zwangerschap van mijn eierstokken hebben verwijderd. Er is dus aan gezeten en dat moet even rust krijgen. De kans op een BBZ is dan groter omdat de boel even van slag is. Dus vandaar dat ik nu dus wel een cyclus afwacht.
NOD lijst 22 t/m 31 Maart 2015 ♥ 22. (6) Sanza, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje Suze, 29 jaar, 9e ronde, 1e kindje Loessje1987, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Noontje, 29 jaar, 2e ronde na v.mk, 2e kindje Pluisje30, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje LadyLien, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje 23. (2) rosalincke, 39 jaar, ronde 10, 2e kindje mavane, 29 jaar, 1e ronde na MK, 2e kindje 24. (0) 25. (7) Mystiek, 30 jaar, ronde 17, 1e kindje JChris, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje Miertje84, 30 jaar, 2e ronde, 2e kindje Helena88, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Vickske87, 27 jaar, 14e ronde, 1e kindje Mariahh, 24 jaar, 7e ronde, 2e kindje Patruusje, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje 26. (2) fien2808, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje Marieke, 33 jaar, 3e ronde, 2e kindje 27. (2) Juul77, 37 jaar, 5e ronde, 2e kindje MissDonna, 25 jaar, 5e ronde, 1e kindje * 28. (4) 2meisjesmama, 32 jaar, 3e ronde, 3e kindje Miepkip, 20 jaar, 1e ronde na v.mk, 2e kindje Plankje, 30 jaar, 5e ronde, 1e kindje (bbz 11') NathalieD, 24 jaar, 1e ronde na MK, 3e kindje 29. (3) CaatjeM, 37 jaar, 2e ronde, 2e kindje es89, 25 jaar, 8e ronde, 1e kindje Fleurop, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje 30. (3) Ladylola, 31 jaar, 8e ronde, 2e kindje Dora26, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Miich, ??, 6e ronde IUI, (38e totaal), 1e kindje * 31. (5) SJ86 , 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje Abbii, 21 jaar, 6e ronde, 1e kindje Danielle1987, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje SamirsVrouwtje, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje xMeliisz, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: (0) NOD onbekend: (3) rarma, 25 jaar, 3e ronde, 1e kindje Pippers, 26 jaar, 1e ronde na BBZ, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje Totaal: 37 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (2*),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Ik weet even niet meer wie er in de MMM zit, als dat aangegeven moet worden, moeten de kleurtjes er even bij gedaan worden
Doe wat voor jullie goed voelt. Ik heb begin februari een mk gehad met 6 weken en het voelde hier goed om even 1 menstruatie te wachten en mijn cyclus weer normaal is. Gerekend vanaf de dag dat mijn mk begon heb ik nu een cyclus van 26 dagen gehad. Ik ben snel hersteld gelukkig. Maar vanwege een computerprogramma zal ik het zeker niet laten
Inderdaad! Het is wat lastiger te berekenen in het begin, maar op een gegeven moment zal de echo meer duidelijkheid geven. Ik zou er gewoon voor gaan... Succes!
Ik geloof dat een decemberbabytje een eigen leven begint te leiden. Zo ben ik mijn tekst nooit gestart, voordat er straks allerlei scheve gezichten naar elkaar worden getrokken, terwijl dat niet het doel was van mijn schrijven. Ik zou idd ook gewoon verder gaan waar je bent gebleven en je vk past zich er maar op aan. De echo ziet vanzelf ongeveer wanneer
Nee joh. Interessante discussie juist en volgens mij zijn we het er hier allemaal mee eens dat het uiteindelijk niet uit maakt en de wens gewoon sterker is en je niet kunt plannen.
Ik zou me er niet te druk om maken Lola En ik hoop dat mijn decemberbabytje snel een eigen leven gaat leiden, dat zou betekenen dat ik deze maand zwanger word
Decemberbaby of niet... Het maakt mij niet meer uit Ik vind het allemaal prima, als het maar een baby wordt
Dank je wel ladylola! Tis inderdaad een heel gedoe die iui. Heb mijn hoop gevestigd op de ivf. Loop dit nog even door weinig hoop zeker na 5 behandelingen die niet gelukt zijn. Iedereen denk in de eerste week nu?