NOD lijst van 22 maart t/m 31 maart 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door nathaliedurgut, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Morgen is mijn NOD, maar ik heb besloten dat ik niet ga testen. Heb nu ook ongikrampen... zie het wel. :p

2. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn

Ooh dat zag ik niet!! Ik hoop het niet voor je!! Je kunt ook gewoon afwachten inderdaad maar dat zou ik lastig vinden. Anderzijds die negatieve testen zijn ook niet leuk!! Ik duim iig voor je ;)

3. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Helaas! ;) Ik verlies al een beetje bloed... ik denk dat ik op rood mag.

4. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Morgen is mijn vermoedelijke NOD.... hopelijk blijft de menstrustie weg, dan kan ik woensdag testen....:)..

@Luminis...balen zeg!

5. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ben nog steeds niet ongesteld!
    Iba-28 jaar- ronde 1 na bbz- 3 kindjes

6. damen

damen Actief lid

3 mrt 2015
    233
    9
    18
    NULL
    NULL
    Jep, ik mag op rood! op naar ronde 3. Heb nog niet alles teruggelezen sorry! xxxx

7. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik mag op blauw! Net omo wit getest op cd 41. Volgens mijn eigen berekening 15 dpo maar ik zal er dus wel weer eens naast gezeten hebben. Misschien toch maar ovulatie testen overwegen, want die onzekerheid is echt 3x niks. Ik hoop nu maar dat mn ongie snel komt en dat volgende ronde weer wat normaler is.

8. Goudvis3008

23 mrt 2015
    73
    0
    0
    Thuiszorg verzorgende
    zuid holland
    roze dames gefeliciteerd,
    opwacht dames, nog even afwachten!
    en rood,helaas en dat de volgende ronde wel raak is!

Hier gaan we weer een onzekere week in. al 9 dagen overtijd. En nog witte testjes...

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Wat zonde Luminus... :(

Hier is het nog afwachten tot morgen, de hoop is er nog wel, maar ik ben al voor 99% zeker dat ik rood mag verwelkomen. We zien wel!

10. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En ja hoor, ik mag op rood :( hoewel ik er opzich wel blij mee ben want 40 dagen cyclus vind ik wel genoeg (uiteraard ben ik mij ervan bewust dat er dames zijn die nog langere cycli hebben, die wil ik hiermee natuurlijk niet voor t hoofd stoten!)

11. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    pfff weer eve ego hoor; maar nog steeds niet ongesteld. geen teken. soms krampjes maar die verdwijnen weer. vandaag dag 30 altijd netjes 28 gehad. maar goed ben erg duizelig als ik opsta dan zie ik eve niets meer. wie heeft die ook wel eens voor een menstruatie?:(

12. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Heb je dan nog niet getest Iba? Of verwacht je niet meteen een zwangerschap?

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Dag dames,

Even een update rond mijn vreemde klachten van de vorige week...
    Net contact gehad met de huisarts, mijn bloed was in orde, dus ook niks aan de hand met mijn schildklier...

Aan de ene kant ben ik natuurlijk superblij! Maar aan de andere kant heb ik dus nog geen oorzaak voor mijn symptomen.

Morgen moet ik nog eens terugbellen (had me ook laten testen op allergiëen en die resultaten waren nog niet binnen), dus moet ik sowieso morgen toch eens vragen wat er verder gedaan wordt.
    Als ik het hem niet vraag, gaat hij er zeker niet verder op ingaan, maar als ik het hem wel vraag, zegt hij hoogstwaarschijnlijk: wacht nog even af en als je de symptomen blijft houden, kom dan nog maar eens langs.

Ik heb soms echt een huisarts om gek van te worden. Koorts/verhoging krijg je toch niet zomaar :(
    De ongerustheid blijft dus :(

14. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dora26

Ja ik heb al getest! Helaas Omo wit! Had wel zaterdag op m'n ongidag roze/bruine afscheiding gehad maar tot vandaag geen menstruatie.. Beetje vreemd,.. Ik heb as vrijdag controle bij gyn dus even afwachten... Meer kunnen we niet doen :)

15. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Dames op rood, balen hoor!!! Hopelijk is het snel raak.

Luminis wat jammer, ik hoop dat het niets is!!

Dora, jammer dat je altijd zoveel moeite moet doen he, dit heb ik ook. Je moet overal zelf achteraan.. Soms best vermoeiend!

Hier lichtelijk in paniek, test is niet echt duidelijker dan gisteren maar ook niet lichter. Wellicht wordt het niet duidelijker dan dit maar toch, onzekerheid allemaal hoor.. Het ene lijntje is ook opgedroogd terwijl de ander 'vers' was. 12 (boven) en 13 dpo. Wat zeggen jullie ervan?

16. Logan

Logan Niet meer actief

HCG verdubbelt elke 48 uur, dat deze hetzelfde zijn is normaal. Morgen zou hij donkerder moeten zijn.

17. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik zou ook nog even morgen afwachten cdvg... Mijn 1ste indruk was wel dat je 2de test 'duidelijker' was; niet persé een donkerder lijntje, maar echt gewoon een mooie duidelijke lijn.
    Probeer nog niet te panikeren, want dat is ook niet gezond! Alhoewel ik je ongerustheid zeker kan begrijpen... Goede moed en test morgen nog eens hoor!

En Iba, ik hoop op het beste voor je vrijdag hoor!

18. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    ik had bij mijn eerst ook zn streepje. daarna gelijk een digitale test gedaan. en vervolgens niet meer getest. een streep zoals deze is gewoon zwanger. (kan natuurlijk altijd mis gaan) kun je beter nog een paar dagen wachten met testen

19. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Foto was met filter, hier zie je mijn reeks.
    Ja ik vond de derde ook mooi, en nu denk ik oooh nee!!

Maar probeer positief te blijven.
    Morgen doe ik de laatste (heb nog een) en een cb digitaal.
    En dan stop ik en bel ik de dokter!!

Maar man wat een onzekerheid!!!

10 11 12 en 13 dpo

20. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dank je Dora! Hou jullie op de hoogte :)

Deel Deze Pagina