NOD lijst van 22 maart t/m 31 maart 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door nathaliedurgut, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Loopt toch goed op? Ik snap je onzekerheid niet zo ;)

2. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Haha bedankt ;):p

Misschien dat ik mijzelf onzeker maak?
    Ach we zullen het ook wel zien, emoties gaan alle kanten op, op het moment.

3. Logan

Logan Niet meer actief

Dat denk ik, want je testen zien er gewoon goed uit.

4. Wondertje 2012

Wondertje 2012 Actief lid

8 jul 2012
    143
    4
    18
    NULL
    NULL
    Dames, Ik kom hier toch ook nog even binnen wippen, had mijzelf deze ronde niet aangemeld maar las wel stiekem een beetje mee.

Ik volg mijn lichaam niet meer. Mijn Nod was afgelopen vrijdag de 27e, donderdagochtend uit nieuwsgierigheid een testje gedaan omo wit.
    Donderdagavond had ik iets bloedverlies en ging er dus vanuit dat de rode duivels er inmiddels waren. Vrijdag verder geen bloed alleen iets bruine afscheiding.
    Zaterdagochtend wederom een test gedaan en weer wit. Direct na de test ook weer iets licht roze bloed. Er vanuit gaande dat mijn ongesteldheid nu wel door zou zetten alvast de zekere maatregelen getroffen maar het zette weer niet door.
    Kon me niet voorstellen dat dit nog een innestelingsbloeding kon zijn, gezien het feit dat vrijdag mij NOD al was.
    Gisterochtend weer getest (fijn dat die Action testjes geen drol kosten) en weer wit.
    Begrijp er dus nu echt niets meer van, want inmiddels nog geen bloed te bekennen.

Zou een evt. innesteling zo laat kunnen gebeuren, mijn ovulatie was ongeveer rond vrijdag de 13e?

5. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL

He ik hier hetzelfde verhaal! Zaterdag mijn ongidag en alleen wat rode en bruine afscheiding gehad! Niet doorgezet en nog niet ongesteld! Vraag me ook hetzelfde af :)

6. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    Ik ben ook ongesteld geworden en ik mag van de lijst af want we hebben besloten om niet meer voor een kindje te gaan..

Veel succes iedereen!

7. Wondertje 2012

8 jul 2012
    143
    4
    18
    NULL
    NULL
    Om gek van te worden hè Iba?
    Aan de andere kant geen rood is toch hoop. Ik twijfel of ik er nog een testje aan zal wagen maar ben die witte testjes nu wel zat.

8. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL

Jaa wondertje begrijp je helemaal :d ik koop gewoon de testen van de action, 2 voor 1,50 kan ik er lekker oplos testen.. Ik heb vanmorgen als laatst getest ( ben dat testen ook een beetje beu) en ga vrijdag de controle echo afwachten. Wie weet zien we wat.. Zo niet jammer maar dan gaan we gewoon naar de volgende ronde!

9. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Zo wij zijn weer terug van ons weekend weg (heerlijk gehad)!
    Vrijdag had ik een negatieve test maar tot nu toe ook nog steeds geen menstruatie te bekennen, ook geen voortekenen.
    Heb altijd onwijs last van mijn borsten 1/2 dagen van te voren en meestal wel krampen oid, merk nu nog niets.
    Wel ben ik met vlagen misselijk, zelfs vannacht om 03:00 uur dat ik even richting toilet ben gegaan. Gelukkig blijft alles wel binnen en heb ik daar wel vaker last van maar het "zou kunnen dat" schiet telkens door m'n hoofd.
    Wacht morgen nog even (mijn NOD was vandaag of morgen), anders ga ik woensdag weer een testje doen ;)

10. Wondertje 2012

8 jul 2012
    143
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik kon het toch niet laten en nu een kv test gebruikt en het is geen knaller maar toch een streepje!!! :$
    Wellicht dus toch een late innesteling.

Morgen werken dus dan sla ik over en dan hopelijk woensdag op mijn vrije dag een knaller. Kan ik evt. even op mijn roze wolk blijven chillen ;)

Had me er naar alle witte testjes al bij neergelegd dat het deze maand niet raak zou zijn maar nu wordt het toch wel spannend.

11. Regina83

Regina83 Lid

9 nov 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik twijfel nog steeds of ik echt ongesteld ben of toch? Zaterdag licht bloedverlies gehad (5 dagen voor nod, berekend ah cervix en ovutest). Gister normaal hoeveelheid bloedverlies en vandaag alweer stuk minder. Heb het idee dat het ook licht rood van kleur is. Als ik zo blijf twijfelen doe ik donderdag een testje. .. Het gevoel is ook anders maar misschien hou ik mezelf wel gewoon voor de gek!

12. Wondertje 2012

8 jul 2012
    143
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of hij zichtbaar is maar probeer even de test bij te voegen.

Bijgevoegde bestanden:

13. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn

Hij is zeker zichtbaar hoor!!! Super. Hopelijk loopt hij mooi op! Geniet ervan ;)

14. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL

Ohh wat goed wondertje! Gefeliciteerd! Hou je me op de hoogte?

Wie weet voor ons, we hebben iig dezelfde "klachten" ;)

15. Regina83

Regina83 Lid

9 nov 2012
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wondertje Ik zie ook een streepje hoor. Gefeliciteerd!

16. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Toch weer extra roze streepjes erbij! Gefeliciteerd! :)

17. Wondertje 2012

8 jul 2012
    143
    4
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt, woensdag maar eens afwachten of hij oploopt, voordat ik het echt geloof. En dan natuurlijk hopen op een plak baby, spannend weer allemaal.

Iba, ik hoop voor jullie ook dat het toch duidt op een late innesteling.
    Ga je toch geen test meer doen voor de tijd?

18. chanice

chanice Actief lid

16 mrt 2011
    197
    0
    0
    Best een duidelijk streepje, voorzichtig gefeliciteerd:)

19. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Spannend!! Ik hoop dat ze mooi gaan oplopen

20. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik zeg nu hard nee, maar waarschijnlijk zal ik een deze dagen toch weer gaan testen haha :D (ongeduldig)
    En vrijdag is over een paar daagjes dus bij de controle krijgen we een echo en de bloedonderzoeken, dan kunnen ze miss ook wat duidelijkheid brengen!
    Jouw verhaal zorg iig voor dat ik een zwangerschap nog niet afschrijf!

Deel Deze Pagina