Pff meiden even een tip (of juist niet xD) pregnancy announcement op youtube... Heerlijk janken bij die mooie filmpjes <3
Ah dat lijkt me ook super frustrerend! Je weet dan ook niet wanneer je kan beginnen met ovu testen.. Heb je al eens gelet op je afscheiding? Dit is ook een goede indicatie dat je eisprong eraan zit te komen. @Shari90 Balen!! Op naar de volgende ronde!
Oh ziet er wel veelbelovend uit hoor 10dpo is wel erg vroeg maar ik hoor wel dat vrouwen vanaf 8dpo positief testen dus het kan zeker!
Ik herken helemaal niks aan mijn afscheiding.. Dat rekkend slijm waar iedereen van spreekt, heb ik nog nooit gezien. Maar dat heb ik bij mijn dochtertje eigenlijk ook nooit gehad en blijkbaar was er wel een eisprong .. Wij moeten eigenlijk vanaf dag 6 tot dag 28 om de 2 dagen oefenen.. Nu moet ik zeggen dat we het daar soms moeilijk mee hebben. We doen die dingen heel graag maar weet je, heel spontaan is het dan niet meer hé Ik kan er inderdaad over die hele periode van 22 dagen ovutestjes tegengooien maar als het dan niet zou lukken, zou ik helemaal teleurgesteld geraken..