NOD lijst van 7 t/m 13 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lalalola, 8 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elianora

Elianora Actief lid

31 jul 2017
    340
    308
    63
    Vrouw
    Mamajongen, een vage streep is een streep. Wil meestal toch wel zeggen dat je zwanger bent... Eventjes aankijken. Wanneer is je NOD? Het is nog eventjes toch?

Liz me, balen ongesteld! Hopelijk heb je de volgende ronde meer succes!

Tatinski, dat lijkt me inderdaad een negatieve test. Wanneer is je NOD? Ben je zeker dat je jouw eisprong die dag was? Jouw LF kan deze maal misschien wat langer zijn...

Ik ben nog niet ongesteld, maar mijn LF is wellicht langer door de pregnyl. Nog even afwachten, wellicht word ik morgen of maandag ongesteld.

2. Tatinski

Tatinski Niet meer actief

Goh, ik weet het allemaal niet meer zo goed..

Mijne vorige cyclus was 42 dagen.. Ik weet eigenlijk niet goed wanneer mijn eisprong gebeurt.. Ik voel het niet aan en ben ook totaal niet regelmatig. Nu heb ik wel reeds een dochtertje en had voordien ook reeds last van een onregelmatige cyclus en ik kon ook geen aankomende eisprong herkennen aan afscheiding toen..

Dus ja ik kan nu evengoed te vroeg aan het testen geslagen zijn.. Maar op deze manier is het toch vermoeiend want zo weten we niet wanneer we echt moeten beginnen klussen en ik vind het ook niet leuk om met ovulatietesten te beginnen want zou niet weten wanneer ik het beste zou testen..

Eventjes teleurgesteld nu.. Zal wel terug overgaan zeker..

3. Tatinski

Ohja even vergeten.. Huidige cyclus zit op 31 dagen..

4. Elianora

Elianora Actief lid

31 jul 2017
    340
    308
    63
    Vrouw
    Ja, snap ik, ik heb ook heel onregelmatige cycli (van meer dan 100 dagen), dus zit nu in de MM. Maar het is inderdaad verschrikkelijk dat je niet weet of je nu een eisprong hebt gehad. Zijn ovulatietesten geen optie of werken deze niet bij jou? Bij mij werken ze niet, want heb PCOS. Ik hoop dat het alsnog raak is voor je! In mijn lange cycli deed ik om de twee weken een zwangerschapstest.

5. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43

Ik ging er van uit dat ik deze rond een cyclus had van 30/31 dg
    Had ovutesten gedaan en eisprong was voor mij dan gespot maar dag nadien dacht ik dat ovutest ging oplopen maar de ovutest nam al af.

Als ik uitga van mijn langste cyclus dan word ik ongi op dag 35 en dat is aanstaande dinsdag
    Maar daar ik nu donderdag al bloeding had dacht ik van ja ongi is er maar nu zijn we zaterdag en bloeding is sinds 17u gestopt .
    Kan even niet meer volgen met mijn lichaam
    Moet ik dit nu zien als innestelingsbloeding of menstruatie
    Waarom heb ik al van vorige week dinsdag zeer vage strepen op een test en dan krijg ik die bloeding (donderdag)gisteren ook nog test gedaan kruidvat en ook terug een vage streep die erop komt binnen te tijd.
    Nu zien wat mijn lichaam doet na het stoppen van bloeding ofwel omiwitte testen krijgen ofwel gaan ze oplopen ....

We moeten alleen nu veel geduld hebben en wachten denk ik nog een beetje

6. parapluutje

parapluutje Actief lid

16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik meld me toch maar hier op het nippertje aangezien het nu toch spannend begint te worden, vandaag is mijn 29e cyclusdag de laatste maanden is mijn cyclus nooit langer dan 28 dagen geweest (meestal wat korter). Begin van het jaar heb ik een vroege miskraam gehad, deze maand 1 dag voor mijn vorige menstruatie gevreeën en vorige week zondag. Ik dacht eerst dat het niet mogelijk zou kunnen zijn maar tot nu toe alleen slijmverlies (normaal een paar dagen van te voren bruinverlies). Verder wat vage kwaaltjes maar dat kan misschien vanalles zijn, borrelende darmen en normaal een week voor nod al last van mijn borsten maar nu niet. Ben dus benieuwd of ik dan misschien een laat ei heb gehad.. sowieso afwachten ik weet het.

Cuddy vindt dit leuk.
  7. Lavender123

Lavender123 Actief lid

25 jul 2017
    188
    69
    28
    Vrouw
    Spannend hoor! Wij hebben het ook maar 1 keer gedaan deze cyclus en toch raak. Dus het kan...

8. parapluutje

parapluutje Actief lid

16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd, jij in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap! :) ik heb nu menstruatie-achtige krampen, heb ik normaal nooit zo erg.

Lavender123 vindt dit leuk.
  9. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ik mag op rood..

Meiden allemaal succes en gefeliciteerd!
    Ik ben er even klaar mee en denk dat ik weer aan de pil ga..

10. Cuddy

Cuddy Lid

25 jul 2017
    69
    32
    18
    Vrouw
    Oh wat jammer, Chanbee! Snap wel dat je er even klaar mee bent..

11. Cuddy

Cuddy Lid

25 jul 2017
    69
    32
    18
    Vrouw
    Oh ik mag trouwens ook op rood, sinds afgelopen woensdag eigenlijk al na een eerste cyclus op Clomid, na 26 dagen..
    Zag m wel aankomen, had niet anders verwacht

12. Tatinski

Hey Chanbee,

Spijtig dat het niet raak is, mag ik vragen waarom je in dat geval dan terug aan de pil gaat?

Heeft dat een medische reden? Excuses voor mijn curiositeit maar ik zou denken dat als ik er genoeg van krijg, ik het gewoon z'n beloop zou laten gaan en zien wat er van komt maar de pil zou alles weer volledig in de war brengen?

Nogmaals, excuses voor de vraag.
    Ik bedoel hier niets mee, vraag het mij gewoon af.

Lavender123 vindt dit leuk.
  13. Tatinski

Ik duim mee voor jou!

parapluutje vindt dit leuk.
  14. Tatinski

Hey Elianora,

Gosh! Mag mij niet inbeelden dat ik 100 dagen moet wachten op een menstruatie!

Geen idee of die ovulatietesten werken, ik heb er nog nooit 1 geprobeerd. Maar lees hier vanalles van positieve ovulatietesten wanneer het niet zo is en ik weet dan niet of het dan echt zoveel duidelijker is.. Misschien voor mensen met een regelmatige cyclus wel..

Bij mij vorige zwangerschap ben ik eigenlijk relatief snel zwanger geraakt dus zat er ook niet zo op te focussen.

15. Lavender123

Lavender123 Actief lid

25 jul 2017
    188
    69
    28
    Vrouw
    Ik ook, parapluutje!!

parapluutje vindt dit leuk.
  16. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Vragen staat vrij maar ik ben nu vooral heel verdrietig dus dan neem je misschien wat overhaaste beslissingen.

Ik ga binnenkort 3 weken naar Amerika en ik wil daar even van kunnen genieten zonder het baby gestress. want ook al zeg ik tegen mijzelf het duurt gewoon wat langer en je moet er niet zo mee bezig zijn, het doet heel erg zeer als ik weer ongesteld wordt.. misschien kan ik het wat meer los laten als ik de pil slik en mijzelf wat rust geven

17. Tatinski

#337 Tatinski, 13 aug 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 aug 2017
    Balen!

Negatieve test maar toch zo misselijk in vlagen..

En ik heb zo een warm gevoel dat telkens in mij opkomt.. Zo precies alsof je koorts gaat krijgen maar dat is dan zo niet.. Ik heb niet de indruk dat ik dit de andere maanden had..

Ofwel moet ik wat later testen of wel ben ik gewoon ziek aan het worden..

Kan die mottige menstruatie niet gewoon komen als het niks wordt? :mad::oops:

18. Tatinski

Ik zou daar toch eerst nog even over nadenken want die pil gooit alles weer in de war..

Gelukkig heb je in Amerika sowieso genoeg afleiding van the baby issue denk ik dan. ;)

Ik zou je zelf sowieso wat rust gunnen, met of zonder die pil. Ik stuur in ieder geval al wat virtuele knuffels je richting uit :)

qwerty123 vindt dit leuk.
  19. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Lief van je :oops:

20. Lavender123

Lavender123 Actief lid

25 jul 2017
    188
    69
    28
    Vrouw
    Dat denk ik ook, meis. Je bent nu zo ver. Het zou zonde zijm om weer aan de pil te gaan...heel veel sterkte voor jou gewenst!!

qwerty123 en Chanbee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina