Ik slik zwanger Essentials van essential organics. Zijn vega tabletten met vitamine d foliumzuur en b12 erin en dan foliumzuur in actieve vorm zodat het beter opgenomen word (of het echt werkt weet ik niet maar kwaad kan het niet) Verder geen rituelen. Doen jullie aan temperaturen of ovu testen?
Ik haal deze ronde alles uit de kast om onze kansen te vergroten haha Drink granaatappelsap, slik tarwekiemolie en heb conceive plus gekocht.. Ook liggen er nog een aantal ovu testjes in huis. Eerste maand dat ik er zo actief mee bezig ben.. ik heb schildklier problemen waardoor het allemaal van langer kan gaan duren helaas. Maar we blijven positief, tenslotte nog maar ronde 5 voor ons (ook al duurt het nu al veeeeel te lang voor mn gevoel haha)
Ik doe aan temperaturen om te weten wanneer mijn nod is. Maar ik wil het deze ronde wat minder gepland doen en dus gewoon seksen wanneer we zin hebben. Daarom ga ik geen ovutesten doen of slijm bestuderen. Dan zie ik achteraf aan mijn temperatuur wel of we in de goede richting zaten haha.
Hallo hier ben ik terug voeg je me toe aan het lijstje 13 aug kan ook later zijn 36j 4de kindje ronde 9
NOD lijst van 7 t/m 13 augustus 2017 7 augustus Meliflua - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 8 augustus Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 9 augustus 10 augustus Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 LizMe - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 11 augustus 12 augustus Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 13 augustus Mamajongens - 36 jaar - 4de kindje - ronde 9 Datumloos Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Vorige ronde wel ovutesten gebruikt deze keer niet. Ws zijn we op vakantie rond mn eisprong dus lekker ontspannen hopelijk helpt het
Ik hoop echt dat het lukt deze maand Heb al hele leuke manier om het te vertellen aan mijn vriend. Hij is er die dagen rond mijn NOD niet. Op vakantie met vrienden dus dan heb ik genoeg tijd voor voorbereidingen
Dan ben ik benieuwd hoe je het hem gaat vertellen als het zo ver is. Ik ben vruchtbaar op de 1e verjaardag van onze zoon. Dus dat wordt een druk weekend
NOD lijst van 7 t/m 13 augustus 2017 7 augustus Meliflua - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 8 augustus Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 9 augustus 10 augustus Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 LizMe - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 11 augustus 12 augustus Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Noa-Veronica - 24 jaar - 1e kindje - ronde 10 13 augustus Mamajongens - 36 jaar - 4de kindje - ronde 9 Datumloos Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Jaa zou wel leuk zijn! Ik lees ook veel negatieve dingen over tarwekiemolie... Ik heb nu zwanger worden pillen gehaald bij de etos. En ga proberen heel gezond te doen deze maand
Hoi meiden! Ik meld me ook graag hier aan. Ik sta ook op de volgende lijst want qua gemiddelde zou ik mn nod op 13 augustus hebben maar met dezelfde cyclus als deze keer op 15 augustus. Wel twee keer een lf van 14 dagen gehad dus ik weet pas na mn ei wat mn precieze nod wordt. En omdat ik hier al wat bekende namen zie vind ik hier meekletsen ook wel gezellig ik verspreid me gewoon over twee groepen, als mn nod toch later wordt leef ik hier gewoon mee met jullie.
NOD lijst van 7 t/m 13 augustus 2017 7 augustus Meliflua - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 8 augustus Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 9 augustus 10 augustus Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 LizMe - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 11 augustus Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 12 augustus Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 13 augustus Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik slik alleen foliumzuur maar ben daar nog niet heel trouw in. De DA dame heeft me een nogal dure aangesmeerd haha. Ik denk dezelfde als iemand anders hier met b12 en actief folium oid. Zal straks eens kijken op het doosje.
Ik mag ook door naar de volgende ronde Volgens de berekeningen is mijn Nod 11 augustus Ronde 10 en nog 25 jaar
Ik heb je erop gezet! Kon mn berichtje van hiervoor nog bijwerken dus daar sta je nu bij. Succes en hopelijk eindelijk lekker roze deze ronde!