He wat jammer. Gemiddeld worden vrouwen tussen 6-12 maanden zwanger, dus je hoort nog bij het gemiddelde he. Heb je er al over nagedacht om naar de huisarts te gaan?
Ja dat snap ik wel, ronde 10 alweer. Lijkt me Zo frustrerend ik hoop echt dat t gewoon mag lukken bij jullie deze ronde. Bij mn dochter was het in ronde 2 al raak dus ik heb geen idee hoe het voelt om zoveel rondes teleurstellingen te moeten verwerken. En nu loopt er hier al een rond dus ik weet op zn minst 'dat het Kan.' Jouw situatie lijkt me zo naar ❤ knuf voor jou!
Wel over nagedacht maar ik wil het nog even afwachten. Ik ga in september op vakantie en daarna moet ik toch naar de ha om mijn b12 tekort te evalueren en als ik dan nog niet zwanger ben ga ik dat ook meteen bespreken
Hoe oud is je dochter? Hier was t van de eerste in ronde 7 raak. T mag van mij wel iets eerder Deze keer maar goed als t nu even lang duurt is t ook goed
Dat kan toch ook effect hebben? Ik heb wel eens iets gelezen over b12 te kort volgens mij. Misschien sowieso goed om over in te lezen
Hij was altijd aan het 'mopperen' dat mannen de vrouw ten huwelijk moet vragen dus heb ik hem gezegd voor anderhalf jaar geleden prima dan doe je het niet maar dan wil ik het doen en mag je het niet meer haha. Dus ik heb nu een ringdoosje met een speentje erin waarop staat dat hij vader wordt. Hij komt na mijn nod terug van vakantie en als het dan echt zo zou zijn wil ik hem lekker cliché ten huwelijk vragen en dus vertellen dat hij papa wordt op het vliegveld.
Twee maanden jonger dan de jouwe heerlijk he zo'n peuterpuber haha. Hopelijk lukt het deze keer eerder inderdaad! Wat een leuke manier om het te vertellen lizme! Hopelijk is het deze maand raak!
NOD lijst van 7 t/m 13 augustus 2017 7 augustus Meliflua - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 8 augustus Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - ronde 3 9 augustus 10 augustus Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 LizMe - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 11 augustus Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 12 augustus Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 13 augustus Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD lijst van 7 t/m 13 augustus 2017 7 augustus Meliflua - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 8 augustus Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - ronde 3 9 augustus 10 augustus Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 LizMe - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 11 augustus Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 Nadieh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 12 augustus Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 13 augustus Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Hi meiden, ik heb me ook weer even bij deze groep aangemeld. Op naar een super roze lijst deze maand!
#525 minuten geleden NOD lijst van 7 t/m 13 augustus 2017 7 augustus Meliflua - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 8 augustus Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - ronde 3 Hannah1989- 27 jaar - 3e kindje - ronde 4 9 augustus 10 augustus Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 LizMe - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 11 augustus Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 Nadieh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 12 augustus Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 13 augustus Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Ja klopt ik krijg al een jaar prikken. Ik kom niet voorbij de ondergrens maar ik zit in het zo genoemde grijze gebied. Met prikken zit ik in het groene gebied. Ovulatie testen heb ik deze maand even niet gebruikt gewoon om de dag gezellig gemaak en even een beetje de boel de boel gelaten
Oh wat stom sorry ik zie dat dat mijn schuld Is! Blijkbaar heb in gister niet de nieuwstelijst gepakt. Stom zeg. Ik zet je er terug op en Noa veronica ook!
NOD lijst van 7 t/m 13 augustus 2017 7 augustus Meliflua - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 8 augustus Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Babs1990 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje - ronde 3 Hannah1989 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 4 9 augustus 10 augustus Angel071986 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 LizMe - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 11 augustus Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 Nadieh - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 12 augustus Lalalola - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Noa-Veronica - 24 jaar - 1e kindje - ronde 10 13 augustus Mamajongens - 36 jaar - 4de kindje - ronde 9 Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Pff ik heb vandaag even een slechte dag... Voor mijn gevoel wacht ik al jaren. Heb al jaren zo'n grote kinderwens die gewoon pijn deed af en toe. De tijd tussen de rondes duurt dan gewoon veel te lang is dit herkenbaar?