1 uur om je bericht aan te passen

Discussie in 'Over deze site' gestart door stranger, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Hallo,

    Weet iemand waarom je eigenlijk binnen 1 uur je berichtje aan moet passen? Ik lees later weleens m'n berichten terug en wil ze dan weleens aanpassen omdat ik ze toch niet meer zo duidelijk vind, of omdat ik me erger aan mijn eigen spelfouten. Maar vaak kan dat dan niet meer omdat het langer dan een uur geleden is dat ik de reactie plaatste...
     
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Dat hebben we gedaan omdat er berichten werden aangepast naar alleen smilies of er werd een hele andere tekst geplaatst waardoor er gaten ontstonden.

    Ook werden berichten aangepast naar onzin zoals:

    Erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadi pscing elitr, sed diam nonumy

    Toen hebben we gezegd dat kan niet meer en zijn we op zoek gegaan naar een manier om dat te ondervangen. En daar is bovenstaande manier uit gekomen. Op die manier kunnen berichten toch nog aangepast worden terwijl ze nog bovenaan de lijst staan (in het zicht van de moderators) en niet meer worden aangepast wanneer ze uit zicht verdwijnen.

    Een andere mogelijkheid was een bericht naar boven halen na een wijziging maar dat bleek helemaal niet ideaal.

    Lotte
     
  3. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dewattes ? Kun je dat even voor me vertalen :) :) :)
     
  4. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik ben niet zo bij met die manier, ik vind echt dat je ten alle tijde je eigen teksten moet kunnen aanpassen.

    Er staat ook heel duidelijk onder een bericht als er een bericht aangepast is. Dus is het te zien voor anderen.

    Wat ik me ook afvroeg, waarom is er geen optie om je geheel af te melden van dit forum, waarmee AL je berichten automatisch verwijderd zijn?

    Of verdwijnen berichten na een bepaalde termijn automatisch of is alles na een x tijd nog terug te lezen/halen?

    Gr. Cellie.
     
  5. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Je kunt ook ten alle tijden je berichten wijzigen alleen loopt het dan via een moderator.

    Berichten worden niet automatisch verwijderd en wanneer je account verwijderd zou worden met al je berichten dan zouden er enorme gaten ontstaan in het forum.

    Maar alles staat in de regels en algemene voorwaarden van Zwangerschapspagina hoor. Je gaat daarmee accoord wanneer je je inschrijft.

    Alle regels, hoe raar ze ook lijken, zijn niet zomaar bedacht maar hebben een daadwerkelijke functie in het behoud van Zwangerschapspagina als bron van informatie.

    Lotte
     
  6. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik weet dat het in de regels en voorwaarden staat hoor.
    Het is verder ook prima, ik had het persoonlijk alleen liever anders gezien ;)

    Goed dat je dit schrijft!

    Ik weet namelijk dat dit zo is, maar niet alle moderators zijn daar zo makkelijk in.
    Maar ik weet inmiddels wie ik kan benaderen om voor mij het eea aan te passen als ik teveel 'gekletst' heb over met name privé zaken... :)

    Maargoed, soms is het vervelend om anderen lastig te vallen.

    Maar beleef heel veel plezier met/op het forum hoor! :D

    Maar nog een vraag waar ik op terug wil komen, hoe lang blijft alles staan? Oneindig?

    Gr. Cellie.
     
  7. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Oneindig denk ik niet, er zit wel een max aan. We zitten nu net over de miljoen berichten ... ik denk anderhalf tot twee miljoen? Daarna zullen de berichten verwijderd worden.

    Lotte
     
  8. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Mag ik dan nog vragen waarom jullie zoveel bewaren?
    en is verschil tussen onzin topics en echte relevante waar je wat aan hebt topics.
    of de hele oude topics zoals bv..
    Big Brother zoekt zwangere vrouw.
    [ Ga naar Pagina: 1, 2, 3, 4 ]

    zo haal je sneller je informatie die je nodig hebt uit een forum?
    GREETZZ LIEK.
     
  9. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    nou ben ik ook wel benieuwd wat de betekenis is :)
     
  10. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Ja er is wel verschil tussen onzin topics en informatieve topics. Heel veel bezoekers komen binnen op Zwangerschapspagina via de zoekmachines op oude onderwerpen en gaan vanuit daar verder in de site.
    We zullen proberen de 'belangrijke' topics te bewaren.

    Lotte
     
  11. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Lotte, dank je wel voor je uitleg. Ik zal dan in het vervolg mijn posts nog maar flink overlezen ;).
     
  12. principessa

    5 jul 2007
    61
    0
    0
    Zonnige Zuiden
    ik heb hier ooit onder een andere naam gepost en kreeg last van een meelezer; een bekende van me. Ik wilde niet dat zij ineens allerlei dingen van mij wist. Dus heb ik toen ook berichten aangepast en teksten verwijderd.

    Maar toen kreeg ik ook van de moderators te horen dat dit niet mocht, omdat er gaten zouden onstaan.
    Heb mezelf daarna maar helemaal afgemeld. Oke, dan is de tekst niet weg, maar staat je naam er iig niet meer bij, omdat je dan alleen nog maar "gast" ziet staan. Ook kan er dan niet meer op je naam geklikt worden en alle berichten zo gevonden worden die je hebt gepost.

    een beetje flauw vind ik het wel dat je je berichten niet meer zelf kunt aanpassen, een uur na plaatsen. Maar goed, dat zijn de regels zullen we dan maar denken...
     
  13. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Zoals Lotte al eerder aangegeven heeft, is deze regel met een goede reden ingevoerd.
    Het is natuurlijk niet handig, maar daarom zijn wij er nog als mod, om eventueel de nodige dingen aan te passen.
     
  14. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ook is het dus verstandig om VOORAF na te denken over wat je schrijft.
    Dan hoeft er in principe ook niet veel aangepast te worden ;)
     
  15. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    We zijn niet allemaal zo bijdehand als jij Elmo.
    Ik ben soms erg impulsief en enthousiast, jammer dat het nodig is om 3x na te denken juist!



    Ik snap jou helemaal hoor principessa, dat is ook precies waarom ik het vroeg en me afvroeg!
    (PS: Volgens mij mag dat OOK niet....opnieuw aanmelden ;) ) Hahahaha

    Gr. Cellie.
     
  16. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nee idd hahaha maar daar heb ik haar in haar voorstel bericht al op gewezen geloof ik. (kan niet alles onthouden)
     
  17. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Toch zou ik dat ook doen als het misgaat om de reden die zij noemt en toch graag zou 'blijven'.

    Dat is dan de keerzijde van de regels... :) :)



    Ik zat 'vroeger' op een heel ander forum, ik ben in die tijd gaan scheiden van mijn ex, die heeft toen alles achteraf gelezen mbt mijn gevoelens gedurende het einde van mijn huwelijk....pure pech geweest, ik heb daar zoveel gezeik mee gehad. :evil:
    Vandaar dat ik nu zo extreem voorzichtig probeer te zijn....al gaat dat zoals je weet Natasja....wel is mis! ;) :oops:
     
  18. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ;) geen probleem, dat weet je.

    ze mag wel posten onder deze, maar de andere moet dan op non-actief zeg maar.
     
  19. principessa

    5 jul 2007
    61
    0
    0
    Zonnige Zuiden
    t is onder een ander emailadres hoor

    En ik post helemaal niet meer onder die andere account naam, dat is al heel lang geleden.

    Wat er gezegd wordt van je moet maar aan de modjes vragen of ze het weghalen. Tja, toen mocht ik ook zogezegd mijn tekst niet weghalen ivm gaten en omdat anderen dat ook zouden doen. Dus waarom zouden ze het dan wel zelf weghalen?

    Anyway, ik wil hier best blijven maar als t niet mag, tja dan ben ik weer weg hoor! Heb geen zin in gezeik!

    Kijk nou kan ik het gelukkig nog aanpassen want ik ben ook impulsief in het plaatsen van mijn berichten :D

    Ik bedoel het niet negatief hoor die laatste zin maar ik kom niet bewust eerst onder de ene naam en later onder de andere naam terug. had ook niks kunnen zeggen, dan wisten jullie het niet eens. Ik wil gewoon anoniem kunnen posten om problemen uit het verleden te vermijden.
     
  20. principessa

    5 jul 2007
    61
    0
    0
    Zonnige Zuiden
    Waar dan? Vlgs mij niet bij mij hoor.

    maar zoals ik al zei heb ik die oude account toen opgeheven. Ik zal nog ns kijken anders zal ik dat alsnog opnieuw doen.
     

Deel Deze Pagina