Nod, maar bruin vertrekt weer!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vraagtekentjes, Mar 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

Oct 22, 2006
    233
    0
    0
    Wow, wat wordt er ineens veel geduimd hier! :thumup:

Ik duim uiteraard mee voor alle meiden die deze maand nog meedingen naar een kansje! :D

Hier is amper nog een spoortje van de :evil: te bekennen... Wel serieus veel gerommel daar beneden terwijl ik geen last heb van de normale ongi-krampjes, is er wel duidelijk pijnlijke en vervelende activiteit daar beneden :(
    Kan volgens mij nog alle kanten op dus... :-k

Ik ga heel hard hopen op dat de postbode hard door mijn wijkje rent om als eerste mn testjes te bezorgen! [-o<

Voor iedereen, duimse en succes, ik meld me na mijn testje morgen! ;)

2. Vraagtekentjes

Oct 22, 2006
    233
    0
    0
    :( Kon mijn geduld toch niet ophouden en aangezien de postbode nog nergens te bekennen was, ben ik maar naar de drogist gewandeld... En zit nu dus met een negatieve test in mijn handen :rolleyes:
    Alhoewel, dat denk ik. Wilde hem na 10 minuten weggooien en nu dreig ik toch iets te zien maar het is wel zo verschrikkelijk vaag, dat ik bang en dat ik het me gewoonweg inbeeld! Tis niet eens op de foto te zetten zo vaag... Dus ga ik ervanuit dattie vooralsnog negatief is en kan ik alsnog op de postbode gaan wachten! Want :evil: blijven nog steeds weg...

Mocht er morgenochtend nou wel ineens een positestje verschijnen laat ik het weten! Hoop dat er nog iemand geen blaren heeft zodat ie nog heel even kan duimen :(

Verders duim ik uiteraard wel terug voor ieders!
    XX

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    die van mij was negatief!

4. Vraagtekentjes

Oct 22, 2006
    233
    0
    0
    @ Prinses; jammer zeg... Ben je erg teleurgesteld of valt het mee (voor zover het mee kán vallen)? Weet niet hoelang je al bezig bent namelijk... Zitten hier in de 11de ronde...

Hing net nog even aan de telefoon met de infolijn van test. Uiterst vaag resultaat verscheen op het randje van de 10 minuten en is nu wel steeds beter te zien maar absoluut niet betrouwbaar. Vriendelijke mevrouw raad me dus aan even dagje te wachten en opnieuw test uit te voeren, want is het resultaat in minuut 11 verschenen is het ECHT niet geldig :(
    Tja.... Moet ik toch de postbode gaan zoeken!

5. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Wij zijn nu dus ronde 13 ingegaan. Mijn vriend heeft zwak zaad en we proberen nu nog 4maanden op eigen houtje en dan zal de gyn ons gaan helpen dmv iui. Ik ben dus best teleurgesteld, terwijl ik nergens vanuit gegaan was.

Bij jou is het dus nog weer geduld hebben. Altijd moeilijk maar er is nog hoop. Even een paar dagen wachten en dan verschijnt er vast een dikke streep! ;) Ik hoop het voor je!

6. Vraagtekentjes

Oct 22, 2006
    233
    0
    0
    @Prinses
    Tjee, dat is extra balen dan inderdaad... :cry: Hopelijk gebeurd het alsnog binnen die 4 maanden dan, ik kan me voorstellen dat het prettiger is zonder hulp van het ZH. Maar wel fijn dat ze wat voor jullie kunnen doen!

Wij hadden afgesproken na deze ronde ook zwemmers in te leveren. Maar hopelijk is dat niet nodig. Postbode is geweest dus kan strax wel xtra testje doen. Maar eigenlijk is mijn dag al goed; heb net een belangrijk gesprek gehad op medisch gebied dat wel positief was. Kan niet klagen dus!

In ieder geval wens ik jou dus xtra veel duimpjes voor deze ronde! :thumup:

Kga snel mn testje uit d verpakking halen [-o<

7. Niet meer actief

nou? weet je al wat?
    ik hoop zo dat je een ietsjes duidelijkere lijntje ziet ..
    Wel gelijk laten weten he?

xxxx Swiggy

8. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik ben ook nieuwsgierig....

9. Vraagtekentjes

Oct 22, 2006
    233
    0
    0
    Lief dat jullie zo meeleven!

Maar helaas negatief :(
    Maar nog steeds geen ongi te bekennen, wel zo'n weeig gevoel onderin mn rug en buik maar geen spoortje kleur te vinden! Heb nu nog 2 testjes liggen... Vrijdag geef ik het nog een gooi als er niets komt! Dus ga ik nog maar even verder in spanning zitten zenuwen haha, dit is GRR***

Dankjulliewel en dikke knuf!

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Jammer dat er (nog) geen positieve testen zijn. Ik ben ook nog steeds aan het wachten!

11. Vraagtekentjes

Oct 22, 2006
    233
    0
    0
    @marleen, 21 dagen overtijd? Tjeempie... Dan heb ik geen klagen! :(

Maar dat ga ik wel ff doen :p
    Word nu toch wel ERRUG onzeker! Tweede testje ging net ook richting prullenbak maar ook weer NA de afleestijd met een vaag lijntje! What the f*** am i doing wrong met die dingen? Bij de vorige testen stond er na een paar dagen niet eens een indrooglijntje op en nu 2x op 1 dag dit! Had er vandaag 1 van de DA en 1 van de site (met het pipetje). Mijn
    (.)(.) lijken wel dieplood te wegen en doen al zeer als ik er naar kijk :rolleyes:
    Nu is het als ik ongi ben ook wel maar niet zo erg... Maar buiten dat, bruin lijkt ook wel weer terug te komen nu :cry:

Ik snap er nix meeeeeeer vaaaaaaan! :(: :(: :(:

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    21 dagen overtijd voelt voor mij wel lang, maar ik zie dat jij al 11 maanden bezig bent.. Dat is ook erg lang!

Als ik jou was zou ik even een paar dagen niet testen en dan t weekend nog een keer doen. Misschien ben je gewoon nu nog iets te vroeg met testen. Succes! Dat bruin zegt eigenlijk nog niks.. Ik heb deze cyclus al vier keer bruin gehad, maar tot nu toe zet er niks door..

13. Vraagtekentjes

Oct 22, 2006
    233
    0
    0
    Tja, bij mij zegt alles eigenlijk nix haha. Heb altijd zo'n heftige ongi en alle pmsklachten erom heen dat ik nergens meer van te kijken sta.

Maar qua geduld houden staan die 11 maanden tov van 21 dagen niet ver uit elkaar hoor! Het blijft even frustrerend hihi. Hebben tussendoor wel 2 maandjes bewust wat minder geklust vanwege andere zaken maar toch stiekem steeds op momentjes dat de kans er in zat. En het gaat dus wel wringen bij me nu, vlg maand zwemmertjes inleveren misschien. Maar uit evaring weet ik dat 21 dagen overtijd als heeeel lang voelt!

Weet niet of ik geduld op kan brengen morgen niet te testen. Ben overdag veel thuis en vrijdag vrij dus als ik nu beslis over 2 dagen te tesetn, beslis ik over 5 minuten weer wat anders gnagna... Hoe bedoel je ongeduldig! Kga dus nu ook maar vant forum af anders word ik nog schijnzwanger ;0

X

14. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    meid, ga nar de etos of andere drogist, en koop een cb digitaal..Daar zitten drie navullingen bij en dus eigenllijk goedkoper als ander huismerk testen..En het geeft meteen duidelijkheid!
    In mijn geval had ik namelijk ook teeds vage testen...Heb ook het advies genomen en de cb digi gehaald, en meteen zwanger kwam er te staan :)

succes, ik duim vor je!

15. Vraagtekentjes

Oct 22, 2006
    233
    0
    0
    @ claudia
    Kzie dat jij uiteindelijk posi test had! Supergefeliciteerd!

Ik w8 nog even, het ziet er naar uit dat toch ongi komt :(. Bruin komt toch weer terug en nu heftiger en net als wanneer ongi ook komt...
    Morgen test ik voor de zekerheid!

XX

16. Vraagtekentjes

Oct 22, 2006
    233
    0
    0
    Nou, helaas is het testje hier niet meer nodig :(
    Ben lekker heftig ongi geworden! Ronde 12 in nu dus ga ik maar weer duimen voor mn volgende ei... En een tempkaartje beginnen! Heb me alleen wel op de eerste dag ongi heeeerlijk verslapen dus begin ik maar op dag 2 haha!

Alle andere meiden suc6!

XXX

17. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Veel suc6 volgende ronde meid! Go for it! ;)

Liefs Marjo

18. Niet meer actief

dat is dan ff zekers balen!

nou veel meer geluk in de volgende ronde dan maar!

xxx Swiggy

19. Chamisa D

Chamisa D Nieuw lid

Mar 22, 2007
    4
    0
    0
    Hallo allemaal,

Voor de zwangeren : Gefeliciteerd!

Ik zit vol met twijfels, misschien dat jullie er iets van kunnen maken. Tot gisteravond wist ik eigenlijk 100% zeker dat ik zwanger was. Weleswaar zonder test.... :oops:

Wij zijn bezig voor ons 3de kindje. Ik had alles precies zoals de het begin van de andere zwangerschappen. Mijn borsten groeien mijn BH uit (ook heel veel blauwe en paarse adertjes). Pijn in mijn bekken, staartbeentje, binnenkant benen spierpijn en pijnlijke liezen. (ik kreeg met mijn vorige zs bekkeninstabiliteit)

Maar gisteravond nadat we gevreeen hadden zag ik later op de wc dat ik een heel klein beetje bruinverlies had. Niets noemenswaardig.
    Maar vanochtend werd het bruinverlies meer an de laatste keer zelf donkerrood erbij.

8 maart bij de gyn op echo follikel gezien van 22 mm, dus op randje van springen. Daarna vrolijk geklust die dagen. 19 maart kleeg ik steken in mijn borsten in de dagen erna gingen ze groeie en kreeg ik steeds meer last van mijn bekken en rug continue ongigevoel. 2 dagen geleden pasten mijn bh's niet goed meer. (extra bolling boven de randen :confused: )
    Mijn temperatuur is nog steeds hoog ( 37.0). Maar vanochtend negatieve test.

Sorry voor het lange verhaal. Maar ik weet het echt even niet meer...en dat als ervarene rotje...

liefs, Chantal

20. Vraagtekentjes

Oct 22, 2006
    233
    0
    0
    @ Chantal...
    Ik wou dat ik een zinnig antwoord voor je had, maar helaas ben ik zo ervaren niet; alleen als het om ongesteld zijn gaat ;) Ik hoop dus voor je dat het raak is natuurlijk! Maar ik heb totaal geen verstand van tempen (deze cyclus pas mee begonnen). Bij mij heb ik het vermoeden, gezien het verloop van mijn bruin (weg, weer terug en toch ongi) en "vals posi testje" en de vorige keer dat het mis is gegaan, dat het nu ook niet goed is gegaan... Het voelde "anders" dit keer, weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Maar zoals bijna alle meiden er over mee kunnen praten; lijf kan rare dingen doen en vertellen! Donkerrood is bij mij in ieder geval nog steeds "bruin", aangezien er duidelijk verschil te zien is tussen donker en helderrood, pas als het helder is zetten de ongiklachten ook echt door zeg maar en voelt het ook pas als "echt" ongi. Weet niet hoe dat bij jou gaat natuurlijk...
    Hoop dat je snel zekerheid hebt! In gedachten duim ik voor je!

Share This Page