Hallo allemaal, Wij zijn bezig voor een tweede kindje en in de tweede ronde. Wel aan de ovutesten, want heb een rare cyclus. Vanaf dag 10 getest maar pas op dag 21 een megapositieve ovutest van sensitest gehad. Rond die dagen ook goed geklust. Op dinsdag 9 augustus had ik rozig / oranje bloedvegen ( innesteling?). Daarna niet meer, alleen af en toe wat lichtbruinigs. Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar het niet geworden, maar zwangerschapstest was negatief. Vanochtend ook nog geen ongesteldheid en net weer getest maar ook nog negatief. Wat nu? Heeft iemand dit vaker mee gemaakt en was toch zwanger? Ben niet meer aan de pil geweest na bevalling ( zoontje bijna 1) en al 5 x ongesteld geweest ( 34, 26, 29, 34, 33 ?) Groetjes Lil85
Ik kan me bij je toevoegen,ben ook al 2 dagen overtijd,en testen ook negatief.Ik slik de pil ook niet,en ben altijd op tijd ongesteld,om de 25 dagen.Dus het is echt spannend of we zwanger zijn.Mijn jongste is 9 maanden,ook hier sinds de bevalling geen antieconceptie gedaan.
Ik ben nu 8 dagen overtijd, nog geen menstruatie te bekennen en de testen zijn vaag. Morgen naar de ha en 29/8 naar de gyn. Ik kan erg slecht met de onzekerheid omgaan. Succes dames, toch blijven testen en hopen op een dikke streep!
Hoi dames, Ik word er ook erg onzeker van. Als ik aan het einde van deze week nog niet ongesteld ben dan doe ik pas weer een test. Ik denk dat het te veel in mijn hoofd zit en dat mijn menstruatie daarom niet komt. Niet zwanger is balen, maar niet ongesteld worden of laat is lang wachten op een nieuwe kans. Ga maar weer beginnen met etos zwanger worden dat heeft mij de vorige keer ook geholpen om mijn cyclus wat regelmatiger te krijgen. Heeft er al iemand weer getest? Lfs
Ik zit ook met hetzelfde ik ben nooit aan de pil gegaan en sinds bevalling onregelmatigecyclus, en nu weer overtijd al een week en 2negatieve testen. ik had op 25juli een positieve ovulatietest van sensitest en heb flink geklust en nu 2 keer getest en negatieve testen. wat moet ik doen? @lil85: helpen de etos zwangerschapspillen ook bij een onregelmatigecyclus?
Nog iemand een positieve test? Ik heb niet meer getest,als ik zo overtijd blijf tot eind augustus,ga ik gewoon gelijk naar de dokter voor een bloedtest.
Hallo allemaal, Hier zijn helaas de rode duivels gekomen. Aan de ene kant balen, aan de andere kant straks weer kans om het weer te proberen. Ik heb een cyclus van ongeveer 34 dagen. Toen ik de vorige keer zwanger werd had ik een cyclus van 29 dagen. Heb ik nu wel kans om zwanger te raken door de langere cyclus? De etos pillen helpen om je cyclus regelmatiger te maken. Ik ging de vorige keer van een cylcus van 32 dagen na 3 maanden gebruiken naar 28 dagen en was toen ook zwanger binnen 3 maanden. Ik hoop dat het nu weer helpt. Iemand nog getest en toch positief? Lfs Lil85
34 dagen is nog niet een erg lange cyclus, maar nog normaal dus je hebt geen mindere kans persé hierdoor.
En wat zei de HA? Ik ben vandaag 15 dagen overtijd, afgelopen vrijdag voor het laatst getest en die was negatief... Ga nu maar weer eind van deze week testen, weet niet wanneer het lang genoeg is om de HA te gaan bellen.. kan ook gewoon lange cyclus zijn...
Oke dames,heb testjes besteld bij sensitest,als het goed is krijg ik ze maandag op de bus. Spannend!!
Balen dat je toch nog ongesteld bent geworden, maar inderdaad op naar de volgende ronde, hopelijk heb je dan meer geluk. Lees dat meerdere vrouwen over tijd zijn. Ik hier ook een dag, maar helaas net als jullie negatieve test maar geen ongesteldheid te bekennen. Succes allemaal en duim voor jullie positieve test!
Heb vorige week de testen besteld bij Sensitest: de midstream die ook positief zou moeten reageren voor de nod (4 dagen) maar deze test was vorige week bij mij negatief. Ik heb wel een bloedinkje gehad (maar dat was na de sex, dus misschien lag het daaraan of het was een innesteling. Buikpijn heb ik al 2 weken, en het eten zit me erg hoog.....Soms wat misselijk, maar verder gaat het wel. We zitten nu in ronde 2, 2 keer na 28 dagen ongesteld geworden. dus je zou zeggen: dat is mooi op schema , maar ook ik zit op de wachtbank. vrijdag kan ik testen, mits ik daarvoor niet ongi ben. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik altijd veel last gehad van buikpijn....nooit een oorzaak voor gevonden..Soms heb ik nu een uitstralende pijn vanuit de liezen naar de benen....ook geen idee wat dat nu weer is...Hoe meer ik erbij nadenk, hoe meer ik voel.......