Hoi allemaal, Misschien heel dom want ik heb al twee kindjes en dan toch nog onzeker zijn, hoe kan he!? Maar ik denk dat ik zwanger ben, moest gister ongesteld worden maar kwam niet. Ben al paar dagen misselijk als ik bepaalde dingen eet/ruik, opgeblazen buik, heb het elke keer gruwelijk warm (soort opvliegers lijken het wel!), duizelig en veel minder trek in eten, in ieder geval echt niet mezelf. Maar nu heb ik een test gedaan en die gaf negatief aan. Heb ik soms te vroeg getest? Bij de andere twee kon ik op de dag zelf al testen en was het direct positief. Nu dus anders. Ik ben een paar maanden geleden met de pil gestopt (die heb ik een klein half jaar geslikt), zou het daar aan kunnen liggen? Wie heeft er een idee?
Mischien late eisprong gehad. Dan kun je over paar dagen weer proberen te testen. Mischien de kruidvat 2 voor 5 euro proberen? Die zijn zeer gevoelig.
kruidvat 2 voor 5 euro geeft ook niet altijd gelijk positief aan hoor, ik heb in maart kruidvat 2 voor 5 euro gehaald en was ook 5 dagen overtijd en met de kruidvat test getest en toch negatief, bleek dat ik te vroeg had getest een week later weer getest en toen was hij positief.. succes !
Bedankt, ik wacht gewoon nog een week voordat ik opnieuw ga testen. Vraag me af of het normaal is dat je je de ene keer 'meer' zwanger voelt dan de andere keer.. vanmiddag was ik met eten heel misselijk, vanavond nergens last van. Eerst maar afwachten, meer word ik nog gewoon ongi.
ik heb precies het zelfde als jouw.. ene keer voel ik me zwangerder als de andere keer en de ene keer ben ik ook misselijk na het eten en de andere keer niet, maar ik ben momenteel de hele dag door misselijk.. en test alleen maar negatief en ben nu 4 dagen overtijd, maar is even afwachten en misschien idd toch over een paar dagen weer testen ! succes!!
Jij dus ook! Raar is dat he.. dan ga je zo twijfelen of je wel echt zwanger bent. En als dan zo'n test ook nog eens negatief is, dan ga je helemaal twijfelen. Ik wel haha! Ben ook best onzeker omdat mijn eerste zwangerschap eindigde in een mk dus nu ben je continu aant vergelijken. Wanneer ga jij weer testen? Hopelijk test je dan positief!
ja dat heb ik ook ik twijfel ook heel erg.. ik ben ook best wel onzeker want ik heb ook een mk gehad in maart dit jaar, dus als ik nu zwanger (zou) zijn dan ben ik bang dat ik weer een mk krijg .. ik gaa vrijdag weer testen, en als die dan nog negatief is en nog niet ongi ben bel ik maandag de ha en dan vraag ik om een bloedtest.. wanneer gaa jij testen ??
Spannend!! Was je wel regelmatig ongesteld of ook niet? Bij mij schommelde het wel een beetje, tussen de 24 en 30 dagen. Dus ik ga maandag pas weer testen. Dan ben ik 1 week overtijd (als ik niet ongi ben intussen).
ik was regelmatig ongi altijd rond de 30 dagen, okee spannend !.. ik durf eerlijk gezegt niet meer te testen, bang voor een negatieve test .. maar ben al 5 maand vanaf maart toen ik mijn mk had gehad netjes regelmatig ongesteld. maar nu weer vanaf maart overtijd.. maar ik vloei (wit) ook heel erg, heb jij dat ook ?
Ja heel erg. Vroeg me ook al af of dat normaal was. Moet echt wat gebruiken anders kan ik telkens schoon ondergoed aan doen Ik moet zeggen dat ik bij de andere twee zwangerschappen die wel goed zijn gegaan, daar totaal niet op lette! Ik heb een beetje zitten rondstruinen op internet en daar zie je dat het soms heel lang duurt voor een test positief geeft. Dan heb je gewoon niet zoveel hcg hormoon in je urine ofzo. Maar goed, t maakt je wel onzeker! En elke keer een test doe je ook niet zomaar, kost tenslotte ook geld!
ja klopt die verhalen heb ik ook gelezen op internet dat je pas later positief test.. maar als ik nu zwanger (zou) zijn ben ik nu 4 week zwanger en ik teste in maart (paar weken voor ik de mk kreeg) pas met 5 week en 2 dagen positief. dus wie weet als ik straks met 5 a 6 week test en dat ie dan wel positief is.. maar het maakt je echt zo ontzettend onzeker, weet precies hoe je je voeltt..